V příběhu akční plošinovky Shadow Complex se ujímáte role Jasona Fleminga, který se se svou přítelkyní Claire vydává do místních hor na aktivní výlet. Ten se záhy zvrhává v pátrání po ztracené Claire a nalézání tajemného podzemního komplexu plného vojáků a Hi-Tech zařízení. Osazenstvo komplexu, vedené velitelem Luciem, plánuje vyvolat občanskou válku a svrhnout vedení v Bílém domě. Na vás tedy bude záchrana nejen Claire, ale i celé země.
Celá hra se odehrává v tzv. 2,5D prostředí, tedy okolí je vymodelováno v plném 3D, ale postava sama se pohybuje jen horizontálně a vertikálně. Jednotlivé herní obrazovky a úrovně se načítají vždy až spolu s navštívením herní postavou, hráč má tak záměrně omezený přehled o tom, co na něj čeká nebo číhá v okolí.
Na PC, PS4 a XOne vyšla hra ve verzi Remastered s mírně vylepšenou grafikou a soundtrackem.
Hopsačka je poněkud překonaný žánr a kor tady, v plně trojrozměrném prostředí, je do očí bijící, jak se člověk pohybuje jen v jedné vrstvě. Na pohled se tak pohybuje úplně nesmyslně (viz schody) a kazí to dojem ze hry. Bohužel začátek je fakt nůďo, a to docela dlouho. Jak se člověk dostane k vylepšením, začně to být úplně o něčem jiném a druhá půlka hry mě fakt bavila. Ovládání je perfektně responsivní, díky čemuž se to hraje dobře. Grafika nic moc, ani stín postavy není dle zdrojů světla. O to víc překvapí, jak blbě to jede. Pro stable 60 FPS jsem musel jít až na FullHD. Není to asi úplně výtka, ale nemám rád hry, který mi umožní vidět něco (bonus, power up apod.), ke kterýmu se ale nemám jak dostat. Já nad tím dumám, ztrácím čas, abych zjistil, že za hodinu dostanu něco, co mi umožní dostat se tam snadno. Pro sběratele trofejí asi fajn, ale já nakonec dokončil hru, přičemž jsem ve čtvrtině mapy ani nebyl. Ani jsem neměl poslední vylepšení. Nicméně z mého pohledu je motivace načítat starší save a vracet se tam nulová, takže mám dohráno, uninstall a jde se na něco dalšího.
Pro: Grafika a její nenáročnost; arkádovost bez množství přebytečných serepetiček; zajímavé nápady a drobné logické hádanky; animace postaviček; většinou oddechovost
Proti: 2,5D - ne vždy je jasné, kam postava jde a kde po skoku skončí; ukládání jen v checkpointových místnostech; některé (ne všechny) lokace se po vyprázdnění zase zaplní nepřáteli; UI, kdy bych čekal, že mě panďuláci zmerčí dříve (poplatno arkádovosti); postp