Nepřímé pokračování lineární FPS Homefront z roku 2011 tentokrát v open-world formátu. Hra je zasazena do města Filadelfie a odehrává se dva roky po událostech z prvního dílu. Korejci ztratili po čtyřech letech od invaze některé státy na západě USA a přesunuli svoji pozornost na východ, kde si, právě z města svobody, utvořili hlavní baštu.
Příběh se točí okolo mladíka Ethana "Birdy" Bradyho a jeho snahy vrátit město s pomocí dalších odbojářů zpět do rukou Američanů a vyburcovat svými partyzánskými činy, proti lépe vybavené a početnější Korejské armádě, zlomený národ k revoluci proti okupantům.
Druhý Homefront je tentokrát koncipován jako dynamický open-world rozdělený na tři zóny podle síly nepřítele v regionu. Zelená zóna, čili střed města, je prakticky pouze korejská a také nejlépe hlídaná, žlutá zóna je ghetto původních obyvatel s přísným dohledem armády a červená zóna je válkou zdevastované předměstí poskytující úkryt odbojářům. Všechny části je potřeba postupně dobývat a tak si i odemykat nové úkoly a zlepšovat dovednosti. Kromě hlavních misí je zde i řada vedlejších úkolů jako krádeže nepřítelova vybavení nebo likvidace jeho důležitých osob. Boje je třeba, vzhledem k neustálému monitorování a přesile nepřítele, vést guerillovým stylem a to hlavně přepadáváním, sabotáží nebo infiltrací. Záškodnické akce typu "udeř a uteč" je také často nutné doplnit i stealth postupy.
Ve hře je opět spousta technologického vybavení za všechno např. RC autíčko s výbušninou, mobil pro lokalizaci protivníků nebo různé sběratelské předměty, se kterými se dají vylepšovat nebo vytvářet zbraně. Nechybí ani dopravní prostředky od motorek po bojová vozidla. Přepracován byl také multiplayer, ve kterém mohou až čtyři hráči, v rámci Resistance co-op módu s RPG prvky, bojovat za svobodu společně. Titul obsahuje mikrotransakce a v budoucnu by ho mělo rozšířit několik bezplatných DLC.
Zdarec, mám tam nejspíš nepěkný bug. V prison misi tam mám aktivovat modrý generátor a poté stisknout tlačítko. Tím dojde k pohybu jakéhosi ramene s paletami a to rozbije okno. Přijdu k tomu, klikám jak debil na generátor, to mi ukazuje ikonu ruky a potom E a nic...jdu po kabelu podél zdi a na druhé straně neaktivní tlačítko. Ty vole proč to dělat jednoduše a nechat hráče rozmlátit okno libovolně, když to jde složitě.
Pro: Příběh, zbraně, a hlavně RC cars s bombou :)
Proti: Místy obtížné