Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Warlock of Firetop Mountain

Fighting Fantasy: The Warlock of Firetop Mountain

31.08.2016
21.02.2017
13.09.2018
65
3 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

The Warlock of Firetop Mountain je RPG se souboji na tahy, které vzniklo na motivy prvního dílu série gamebooků Fighting Fantasy od Steva Jacksona a Iana Livingstona. Titul je pojat jako desková hra, kde se s figurkou pohybujete po jednotlivých polích a máte za úkol likvidovat různá monstra.

S vybranou postavou se vydáte do hor, kde budete hledat doupě černokněžníka Zagora, který je majitelem neslýchaného bohatství. Každá postava má svou vlastní motivaci, proč chce tento úkryt nalézt. Některá chce ukořistit bájný poklad, jiná zase získat mocný medailon, který zlý mág vlastní. Stejně jako v samotných gameboocích, i zde mají vaše činy vliv na další směřování příběhu, a tak je třeba správně volit každý váš krok.

Postavy se liší také v možnostech pohybu na bojišti. Jedna může postoupit jen na nejbližší čtvercová pole okolo figurky, druhá v jednom tahu překoná větší vzdálenost. Čím dále se hráč ve hře dostává, tím jsou nepřátelé chytřejší a silnější. Celkem hra obsahuje více než sto unikátních figurek hrdinů a monster.

Verze pro konzoli Nintendo Switch pak obsahuje i datadisk "Goblin Scourge!"


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • Switch 70
Nikdy jsem žádný gamebook nehrál.

A tak jsem se rozhodl odhalit tajemství Ohňové hory alespoň takhle. A líbilo se mi to. Krásná stylizace, kdy se na obrazovce objevují útržky papíru, opravdu evokuje knihu. Pohyb postav imitující posunování figur postavy po odhalujícím se bludišti pak vyvolává chuť si jednotlivé modely vzít a nabarvit. A souboje? Ty mě bavili snad nejvíc. Nejprve došlo k výběru akce a posléze se, dle priority, vyhodnocovalo dané kolo. Trefím se nebo protivník uhne? Nevyplácám zbytečně vykrytí? Každý tah byl plný nejistoty. Postupně jsem ale zjistil, jaké možnosti útoku mají jednotlivé typy nepřátel a tak jsem se stal ostříleným dobrodruhem – nejistota, co přinese další tah, zůstala.
Závěrem jen můžu říct, že teď znám všechna tajemství vládce Ohňové hory.

Stále ale musím vyzkoušet reálnou knihu, v aplikaci jsem nemohl podvádět a „nechtěně“ opakovat hody kostkou, nakukovat co mě čeká, pokud se rozhodnu pro jednu nebo druhou možnost a vracet se do libovolného bodu příběhu. Platí tedy, že…

…stále jsem žádný gamebook nehrál.

Pro: Není to gamebook...

Proti: ...ale má k němu zatraceně blízko

+11