Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Rise of the Tomb Raider: Cold Darkness Awakened

29.03.2016
11.10.2016
19.11.2019
kompatibilní
59
26 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Cold Darkness Awakened je príbehové rozšírenie k hre Rise of the Tomb Raider. Nie je však zakomponované priamo do pôvodnej hry a je samostatne spustiteľné v sekcii Expeditions.

Dej je situovaný do oblasti Soviet Weapons Research Facility a odohráva sa počas noci. Lara sa v ňom musí čeliť novej hrozbe, po tom čo vojaci Trinity vstúpili do opusteného vojenského bunkru a neúmyselne vypustili do vzduchu patogén, meniaci ľudí na nemysliacich zombie. Je iba na Lare aby sa vysporiadala s touto hrozbou, pričom počas tohto dobrodružstva ju budú v helikoptére sprevádzať Sofia z pôvodnej hry a Nadia z rozšírenia Baba Yaga - The Temple of the Witch.

Cold Darkness Awakened prináša do hrateľnosti nový aspekt. Nepriatelia totiž nevidia až tak dobre, no kompenzujú to vynikajúcim sluchom. Naviac sa neustále respawnujú, takže výhodnejšie ich likvidovať potichu, alebo sa im vyhýbať. Okrem toho sa môžete venovať prieskumu a hľadaniu zberateľských predmetov a taktiež oslobodzovať zajatkyne.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Zombíci z Lařiny noční můry dorazili na Sibiř. V mrazivé tmě Lara vstupuje do staré sovětské základny zamořené neznámou chemickou látkou proměňující chlápky z Trinity na zombíky.

Úkolem je vyřadit z provozu věže na výrobu chemikálií. A tady začíná novinka v hratelnosti a mírné zahřátí mozkových závitů. Každá věž má specifické zařízení: různé počty různě označených trubek, generátorů, přepínačů atd. Nadia (děvče z Baby Jagy) sedí ve vrtulníku a předčítá Laře do vysílačky manuál k chemičce. Podle instrukcí je nutné zjistit konkrétní specifikace a na základě toho učinit správný krok. Když se to udělá správně, věž se vyřadí a jde se na další. Není to ale nic těžkého, jde to udělat úplně bez chyb. Po vyřazení všech tří věží stačí oddělat ještě hlavní věž a svět je zachráněn.

Celá akce trvá kolem půl hodiny až hodiny, podle toho, jak rychle se proženete hordami zombíků a jak dlouho se budete zaobírat vedlejšími úkoly (vysvobozování zajatců, hledání zbraní). Celý mód je jen krátkou výzvou pro trhání rekordů a hraní s různými parametry (není špatné se před akcí trochu lépe vybavit). Atmosféra je docela dramatická, protože nevíte, kdy se příšera objeví. Mají totiž takovou “super” vlastnost, že se pořád zjevují další a vylejzají snad ze země. Hlasité zbraně přitahují pozornost a šípů je málo. Nejlepší je likvidovat je ručně. Takže zběsile pobíháte, sekáte to hlava nehlava a vypínáte postupně jednotlivé věže. Naštěstí tady nehrozí, na rozdíl od Endurance, okamžitá smrt a fungují checkpointy.

V přídavku mě zaujaly zmíněné chemické věže a jejich likvidace. Kromě toho je to jen směs všeho, co jsme už viděli a nekonečná řežba (která po chvíli spíš leze na nervy). Ale nutno přiznat, že jsem to hrál už dvakrát.
+11
  • PC 50
Poměrné nezáživné a nezajímavé DLC. Zombíci zde moc nenadchnou. Systém ničení věži ala takový jednodušší Keep Talking and Nobody Explodes zní na papíře zajímavě, ale v praxi to tady člověka moc nebaví. Celkově to působí, že je to rychle splácané.

Pro: Nápad sytému ničení věží....

Proti: ...., který ale tady v reálu není zábavný, zombíci jsou odfláklý, slabá atmosféra

+5