Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Signal From Tölva

10.04.2017
68
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

V daleké budoucnosti planeta Tölva svým signálem vzbudí pozornost několika robotických frakcí, které dominují vesmíru. Prostřednictvím orbitálního hackingu se zmocníte řízení jedné z nich, abyste rozluštili tajemství Tölvy. Čeká na vás otevřený svět zasazený do stylizované grafiky, za níž stojí skotský ilustrátor Ian McQue. Titul se viditelně inspiruje sérií S.T.A.L.K.E.R.

Vývojářské studio, seskupené kolem bývalého britského herního novináře Jimma Rosignola, pro vás přichystalo průzkum rozlehlé mimozemské krajiny poseté troskami dávné lidské civilizace. Zároveň se střetnete s lidmi a konkurenčními robotickými frakcemi v laserových soubojích. Svého robota naložíte dvěma z širokého výběru futuristických zbraní a hurá do akce. Postupně odemknete další a další kvéry s možností různých úprav.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Procházková FPS. Spousta chození, o něco méně střílení a sbírání věcí & skoro žádný příběh.

Mimozemský svět, ve kterém se hra odehrává, připomíná takový decentnější No Man's Sky s roboty. Trochu tomu ale chybí rozmanitost. Hudba, jež by celkový audiovizuální zážitek pozvedla, buď absentuje, nebo je tak nevýrazná a tichá, že výsledný efekt je stejný, jako kdyby tam vůbec nebyla.

Různě po světě je roztroušeno harampádí, jež se po sebrání konvertuje na zdejší měnu. Za tu si kupujete nové zbraně a výstroj. K dispozici jsou pouze tři druhy zbraní. Střety s nepřáteli pak většinou vypadají tak, že v dálce zahlédnete několik pohybujících se pixelů, vytáhnete dalekohled, označíte cíle a potom do těch pixelů střílíte puškou a doufáte, že se jich stihnete zbavit předtím, než se k vám dostanou. Když už dojde na blížší kontakt, přepnete na samopal a aktivujete dočasný štít, případně použijete jednu ze zvláštních schopností. Pokud by vás náhodou nepřátelé porazili, vyberete si místo respawnu a bez postihu pokračujete dál. Později se vám naskytne možnost jednu ze zbraní vyměnit za nástroj, jímž můžete robotům z vaší frakce rozkázat, aby vás následovali. Boj pak není problém vést i agresivněji, a komando čtyř robotů už prakticky nic nezastaví.

Po mapě jsou rozesety mise, které ale všechny spočívají v likvidaci nepřátelských robotů či nalezení určitého artefaktu. Kromě tří, jež vám odemykají štíty potřebné ke vstupu do kontaminovaných oblastí, a té úplně poslední, bych ani nedokázal říct, zda jsou tu nějaké mise hlavní/příběhové. Příběh si svou nevýrazností může klidně podat ruce se soundtrackem. Když se objevily závěrečné titulky, nechápal jsem, co se vlastně stalo.

Hra stojí za vyzkoušení, pokud vás láka procházka po mimozemské krajině a baví vás střílečky v otevřeném světě s hratelností typu "vyzobávám puntíky na mapě". Nemůžu se ale zbavit pocitu nevyužitého potenciálu. Hra toho nenabízí mnoho a celá je tak trochu mdlá.
+8
  • PC 80
Atmosférická střílečka v krásném světě od Iana McQueho, kde se snažíte přijít na to, proč je tolik zájmu o planetu jménem Tölva. Nečekaně náboženské a zenové.

Pro: svět, hudba

Proti: zbytečně těžké

+7