Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Super Rude Bear Resurrection

02.05.2017
05.05.2017
kompatibilní
60
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Rude Bear, hlavní hrdina plošinovky Super Rude Bear Resurrection, byl poslán do středověké Anglie svým úhlavním nepřítelem, The Wizardem. Jak se s tím gangster z východního Londýna vypořádá? Zvládne to s přehledem sobě vlastním, nebo bude muset být (mnohokrát) oživen? To už je jen na vás!

Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Vlastně nevím, proč je Rude Bear rude, tedy sprostý. Mám dojem, že kromě intra za celou hru neřekl prakticky nic a veškeré mluvení (textovou formou) obstaral jeho sidekick obdařený možností likvidovat jeho mrtvoly.

Super Meat Boye jsem sice nikdy nehrál (a po této zkušenosti ani nechci), ale dle mých představ je mu tato hra dost podobná. Graficky standard, příběhově nic, ve skutečnosti je opravdu jen o to skákání. Zanechávání mrtvol může připadat jako dost velké usnadnění, ale některá pasti méďu rozšmelcují tak, že z něj nic nezbude, a jinde jsou mrtvoly vyloženě na obtíž, jako herní prvek ale dobré.

Co mi přišlo až příliš byla obtížnost ke konci hry. Samotní bossové byli prakticky vždy v pohodě (i bez mrtvol), ale skákací pasáže v posledních dvou světech byly (pro mě) tak obtížné, že i s mrtvolami jsem měl potíže je dohrát (celá hra je relativně krátká, obyčejný speedrun všech úrovní kolem půl hodiny), celkově mi hra zabrala cca 6 hodin. Nejhorší na závěrečných pasážích bylo to, že jsem leckdy absolutně neměl tušení, jak je zaskákat bez používání vlastních mrtvol (dle hry by všechny úrovně měly být dohratelné i bez smrti), tudíž se to často zvrhlo v umírání stále dokola, dokud jsem mrtvoly nenašteloval tak, abych mohl pasáž projít. Ostatně o obtížnosti hry svědčí i výběr obtížností v ní samé - ta nejjednodušší je hard.

Pro: Skákání, ovládání, mechanika mrtvol

Proti: Příběh, obtížnost (pro někoho určitě plus)

+6