Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Loren the Amazon Princess

Loren: The Amazon Princess

30.04.2012
--
0 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Svět Aravornu po dlouhou dobu fungoval jako jeden celistvý superkontinent. V předaleké minulosti však byla aravornská nebesa roztržena vedví. Tato anomálie dala vzniknout dvěma nynějším kontinentům - západnímu Zoltaru a východnímu Issanu - nepočítaje odlehlé ostrůvky bez lodního spojení a neprobádané stezky. Zoltar je místo s drsnou tváří, jemuž se soudný člověk raději vyhýbá. Neschůdný, nevlídný kraj sužují mimo jiné nelítostné zimy a ovlivňuje nestálé počasí s krutými výkyvy. Naproti tomu Issanis, ten měl v tomhle ohledu lepší startovní pozici. S docela fajn zázemím a nadpozemskou faunou a flórou se brzy stal vcelku prosperujícím a tolerantním světadílem. Nejdominantnější rasou na Issanu je lidské plémě se svou metropolí Grimoire. V těsném závěsu se pyšní Elfové se svým kapitolem GrandTree a Trpaslíci baštou Hammerhands, jedné z nejdůležitějších křižovatek ve vulkanických Everburnských horách. Tolik ve zkratce k aravornskému universu.

Dobrodružná pouť L:TAPu začíná ve východní části Issanu, v říši Lidského Impéria. Dějové linie se sbíhají k domovině Amazonek, majestátní Citadele. Ta bezpodmínečně podléhá autoritě královny Karen, které se daří, jako jedné z mála, udržet ve své vlasti mír a prosperitu. Těm časům však zvoní hrana. Jednoho dne se totiž po Karen slehne zem. Podle prastarých zvyklostí prozatímně na trůn usedá její dcera Loren. Vladařství ale musí jít momentálně stranou, Loren nechce matčino zmizení nechat jen tak a tudíž zorganizuje záchrannou výpravu. O místo zachránce země se poperou Saren (člověk) a Elenor (elfka), volba leží na hráči. Oba v Citadele plní úkoly služebníků, či spíše otroků, ochránců královské třídy. Není to zrovna vysněný život, nicméně... aspoň někam patří. Hráč se stává pobočníkem Loren, urozené válečnice, stejně divoké jako krásné. Epické eskapády nesourodého dua tedy tímto započínají.

Příběhovou mozaiku reprezentuje výřez z mapy Issanu, vidíme pohoří, lesy, bažiny, jezera, provincie atp. V podstatě v každé (ne)obydlené lokalitě narazíte na slušný počet zajímavých obyvatel, se kterými lze hovořit. Rozhovory, krom více či méně cenných informací, obsahují i pobídky k plnění questů. Nechybí samozřejmě ani kováři, trenéři či obchodníci, u nichž utrácíme své těžce vybojované zlaťáky. Kolem Loren a Sarena/Elenor se postupně vytvoří parta spolubojovníků, s nimiž putují mezi jednotlivými teritorii po mapě. Výběr družiny je poměrně obsáhlý a stejně tak škála oponentů, kteří vás přicházejí napadat. Společníci se rekrutují z řad několika povolání a národností. Pomocnou ruku vám podají kupř. rusovlasá druidka Myrtha, arcimág Apolimesho, nebo třeba berserker Ramas. Jejich osudy se postupně začnou splétat, až se z nich stane skutečná družina táhnoucí za jeden provaz, kterou bude radost poznávat blíže skrze kvalitně napsané dialogy a osobní úkoly. V této různorodé společnosti hráč může navázat četné milostné vztahy, i s jedinci stejného pohlaví.

Jednotlivé disciplíny se od sebe liší povolenými zbraněmi, brněním a perky. Bojovníci na blízko mají typicky v oblibě zejména drtivé zbraně, příp. pořádné štíty a speciální bojové manévry. Lapkové, hraničáři sáhnou spíše po lehké vestě, luku/kuši anebo krátkých čepelích. Kouzelné classy naopak oblékají róby, bojují holemi a metají rozličná kouzla (živelná) a zaklínadla. Vybavení a bonusy, věrno RPG standardům, se charakterům do rukou dostávají postupně. Item-world jest dokonalým místem pro vylepšení vašeho zbrojního parku (amulety, prsteny, svitky, runy...). Při soubojích se L:TAP přepne do módu fungujícího na základě střídání tahů. Bitevní pole připomíná "karetní seanci". Hráči musí dbát na rozmístění postav (tankové dopředu, supporti dozadu). Na počátku kola rozdáte povely a pak to celé spustíte. Poté následuje tah nepřítele. Hra sama vyhodnocuje iniciativu a pořadí útoků, plus vypisuje, kdo komu způsobil jaké zranění. Hrdinův vývoj se v průběhu putování dá vést mnoha směry. Každý váš čin a rozhodnutí ovlivňuje běh událostí, což zřetelně ovlivní tvář celkového zakončení, jichž je několik.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.