Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Medal of Honor: Frontline

29.05.2002
07.11.2002
12.10.2010
kompatibilní
81
24 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

You don't play, you volunteer.

Medal of Honor: Frontline (2002) je dalším konzolovým dílem ze slavné FPS série z druhé světové války, který je v několika ohledech podobný s Medal of Honor: Allied Assault (2002) pro PC. Opět si zahrajete za agenta OSS, poručíka Jimmyho Pattersona z prvního dílu, v jehož roli prožijete vylodění v Normandii, infiltraci zbrojního zařízení, sabotáž německé ponorky, stejně jako celou řadu dalších misí. Některé zahrnují i stealth postup v převleku nacisty, u kterých nesmí dojít k vašemu odhalení. Za každou misi jste odměňováni bronzovou, stříbrnou nebo zlatou hvězdou podle úspěšnosti plnění úkolů, množství eliminovaných nepřátel či procenta udržovaného zdraví.


Poslední diskuzní příspěvek

K té obtížnosti... tyhle starý hry má fakt smysl hrát jen přes emulátor a savestates. Sám jsem pár her z 6. generace nedávno hrál a bez toho se to fakt nedá. Tehdá se asi holt počítalo, že s každou hrou strávíte 100 hodin a že opakovat jednu misi metodou pokus omyl do zblbnutí je zábava.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PS3 65
Nejsem tolik spokojen jako většina zdejšího osazenstva. Ten hlavní důvod je vysoká, až masochistická obtížnost. Frontline je asi tak stejně obtížný jako Allied Assault. Plus nemožnost uložit hru během mise. Plus nepohodlné ovládání přes gamepad. Bohužel, největší oldschool je zdejší ovládání. Žádná funkce akcelerace kurzoru. Ani možnost nějak snížit citlivost. O nějakém asistentu míření si můžete nechat zdát. Ve Frontline se míří špatně a k tomu vám dá hra jen málo věcí zadarmo.

Na větších prostranstvích musíte nejdřív nepřítele najít. Pokud se vám to podaří dřív, než vás zastřelí. Nepřátelé jsou přesní a uhýbají. Moje muška byla roztěkaná a často se mi nedařilo nácky rychle zaměřovat. Kulometná hnízda částečně střílí skrz zeď. I na to jsem si při extrémně pomalém a opatrném postupu zvykl. Opakovat misi po dvacáté je tady na denním pořádku. Já si ale dal za úkol hru dohrát na střední obtížnost. Podle zákonu pravděpodobnosti to trpělivý člověk (při dostatečném počtu pokusů) nakonec vyhraje. Otázkou je, zda je tohle ještě zábava. V některých misích (důlní vozík) ani opatrný postup nejde aplikovat.

Válka je válka a Frontline se pokouší její frustraci přenést na televizní obrazovky. Naštěstí někdy pomůžou chyby obsažené v PS3 verzi. Nepřítel se občas zasekne do zdi. Občas vytuhne, pokud utečete z boje a znova se vrátíte. Trochu to kompenzuje nemožnost ukázat oficírské papíry v tajných misích. Docela velká chyba. Naštěstí je hra hlavně o střílení, takže na nějakou tajnou misi se můžete z vysoka vyprdnout.

Po tom, co jsem si s hrou vytrpěl, musím uznat, že mě bavilo sbírat vzácné trofeje na PSN za dokončené úrovně. Evidentně s tím všichni takové nervy neměli. Každá dokončená mise bylo jedno velké oddechnutí a zároveň uspokojivý pocit z jejího zdolaní. Sáhl jsem si na dno nervů. Zahrál si zase jednou pořádný masochistický oldschool a vzpomněl si na hru Project IGI.. Díky, ale teď bych si dal raději něco odpočinkovějšího.

Pro: pocit uspokojení z každého zabitého nácká, z každé dohrané mise, z dohrané hry

Proti: nemožnost ukládání během misí, masochistická obtížnost, nepohodlné ovládání, technické chyby

+18