Unleash the elements, fight the dark.
Zakřiklý Sareth své rodiče nikdy nepoznal. Vyrostl v poručenství mistra Phenriga a stal se jeho učenlivým žákem. Respektovaný mág se jej však před lety neujal z čistého altruismu. Již tehdy dobře věděl o Sarethově urozeném původu z matčiny strany a především pak o nezměrném potenciálu, který dal nyní již mladému muži do vínku jeho démonický otec. O tom, že je Sareth temným mesiášem z Sar-Shazzarova proroctví enigmatický mistr nikdy nepochyboval. Výprava za krystalem ztracené říše Shantiri uzavře Sarethova učednická léta, bude ovšem pouhou selankou proti expedici za Lebkou stínů na ostrov, jež spolu sdílejí orci, goblini, pavouci a wyverny. Vyzáblé ruce po artefaktu natahuje i nekromant Arantir...
Modelový příklad „power fantasy“ titulu, v němž to hrdina vytáhne z nýmanda na pohledem uzemňujícího suveréna, o jehož přízeň usilují hned dvě atraktivní rivalky, poprvé vyšel na PC coby Dark Messiah of Might and Magic (2006). Xboxový remake vznikl již bez účasti Arkane z iniciativy Ubisoftu. Přidal auto-lock funkci, podporu achievementů a další druh sběratelských předmětů - relikvie. Tutoriálový prolog odhaluje pouštní exteriéry a vnější interiéry skalního chrámu s krystalem, zatímco PC verze začíná přímo v útrobách prastaré stavby. Body do stromu dovedností jsou vám nyní přidělovány s každou dosaženou úrovní automaticky podle začátkem hry zvolené třídy. Už tedy žádný mečem šermující čaroděj, ani čarující lukostřelec.
Výše zmíněné třídy (assassin, archer, warrior, mage + DLC warlock a paladin) z příběhového dobrodružství až na jednu odpovídají těm v dodnes aktivním multiplayeru pro 10 hráčů s módy blitz, crusade, deathmatch a team deathmatch.
Dark Messiah of Might and Magic: Elements
Dark Messiah: Might and Magic - Elements
12.02.2008
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano