Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Assassin’s Creed Odyssey - The Fate of Atlantis: Judgment of Atlantis

Assassin’s Creed Odyssey - Zkáza Atlantidy: Soud Atlantidy

16.07.2019
kompatibilní
66
38 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Judgment of Atlantis je tretia epizóda príbehového rozšírenia Assassin's Creed: Odyssey s názvom The Fate of Atlantis. Ide o druhú a záverečnú veľkú expanziu, ktorá sa bližšie venuje tajomstvám bájnej Atlantídy a prvej civilizácii známej ako Isu.

Epizóda s názvom Judgment of Atlantis uzaviera celú príbehovú líniu zameranú na Dediča spomienok. Hráčov stret s Hádom je prerušený samotným Poseidónom, pomocou ktorého sa konečne dostáva do cieľa svojej cesty - do bájnej Atlantídy. Tam je mu ponúknutá možnosť postaviť sa po jeho boku, konkrétne pomáhať mu vynášať a dodržovať rozsudky na tomto mieste. K tomu však musí prebudiť svoj spiaci šiesty zmysel, ktorým je znalosť a týmto spôsobom zároveň definitívne ovládnuť silu Hermovej palice.

Aj tretia časť druhého rozšírenia prináša úplne novú oblasť, ktorou je tentoraz titulná a bájna Atlantída. Hracia doba je je približne rovnaká ako v prípade predchádzajúceho Torment of Hades a znova sú prítomné i príbehové voľby, ktoré majú čiastočný dopad na samotný príbeh.


Poslední diskuzní příspěvek

Dokoukal jsem ty cutscény a jsem moc rád, že jsem se na to vykašlal. V podstatě hlavní pointa je že Layla je kráva.
Atlantis jinak tedy vypadalo vcelku hezky, underworld hnusně a nudně, žabomyší války mezi Isu dementama. Cool story Ubi.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Bezesporu nejslabší epizoda DLC mě konečně zavedla do Atlantidy, která snoubila prvky jak ze starověkého Řecka, tak z nějakého futuristického slohu. Ale tato kombinace mě ke konci hry už omrzela, protože nenabízela nic nového, pouze stále se opakující prvky. Samotné zasazení do jednoho města bylo fajn, ale i přesto mohla Atlantida nabídnout nějaké obohacení, například podzemní oblasti.

Největší slabinou pro mě byly nezáživné úkoly, které nenabízely ani hlubší zamyšlení jako třeba v minulé epizodě. Vlastně si většinu úkolů ani nepamatuji, vyjma úkolu, kde se na Kassandru chrlily odborné botanické termíny. Jako pěst na oko na mě působilo uvržení mé postavy do děje v Atlantidě, kdy jsem nechápala, proč bych měla být nějakým dikastem. Jestli byl důvod někde zmíněn, to si nepamatuji, ale prostě mi to nedávalo smysl. Plot twist na konci (výroba mutantů) byl fajn. Sice jsem ho trochu očekávala, ale aspoň to táhlo vpřed.

Vyzdvihla bych Kassadřin proslov, kdy se vyznala, že je ze všeho unavená a přeje si lehnout do postele (dle mé volby). Její pocity jsem naprosto chápala, po těch desítkách hodin hrdinství bych byla také unavená.

Myslím, že ze zasazení téhle epizody šlo vytřískat víc.

Tak sbohem, Kassandro...
+15
  • PC 70
Poslední epizoda příběhu. Tentokrát se už konečně podíváme do oné bájné Atlantidy. 

 Vizuální stránka byla jako u předešlých dvou epizod vyvedena celkem dobře, byť technologicky pokročilí Isu už nebyli úplně můj šálek čaje a spojení s mytologií tu lehce pokulhávalo. Hratelností se vracíme zpátky někam do první epizody, kdy všechny novinky z druhé epizody jdou pryč. To by až tak úplně nevadilo, jenomže zde tvůrci ani nepřicházejí s ničím novým. Vzhledem k zasazení bych očekával průzkum nějakých podvodních oblastí, možná jednu nebo dvě námořní bitvy (a věřte mi, že by to tam zakomponovat bez problémů šlo), ale nic z toho tu není. 
 Příběh není špatný, byť je lehce předvídatelný. Bavil mě mnohem více než Elysium, ale nebylo to úplně ono. Na začátku z vás Poseidon udělá dikasta (jednoduše řečeno soudce) a jako takový byste měli mít hlavní poslední slovo při rozhodování v celé Atlantidě. Nad vámi by měl být pouze samotný Poseidon. To celé si říká o úkoly s řadou rozhodnutí, politiku možná pátrání po stopách. Ne, nic takového tu není. Úkoly se zakládají na obvyklém, zabij, najdi, přines nebo ukradni. A pokud jde o autoritu, tak ta tu není. Ano, obyčejní lidé k vám vzhlížejí, ale všem ostatním je úplně jedno, jaký máte titul. Můžete sice vznést námitky nebo nesouhlasit, ale nakonec vám zadavatel stejně řekne: „...fajn, ale stejně to udělej.“ Připadal jsem si jako obyčejný žoldák ze základní hry. Dokonce i v předchozí epizodě zvládli podobná rozhodnutí zpracovat mnohem lépe. 

 Nakonec bych se rád zmínil ještě o vylepšeních. Ta získáváte v průběhu všech tří epizod, pokaždé něco trochu jiného, ale tak nějak rovnoměrně rozložené mezi všechny tři stromy dovedností. Takže by si měl každý přijít na to své, že? Nevím jak je tomu u ostatních, ale za mě musím říct, že ani moc ne. Nevím, jestli je to mnou, ale build “assassína“ který jsem si vytvořil, využíval většinou schopnosti, které se vylepšit nedaly. Pokud jsem náhodou měl nějakou takovou schopnost, tak mi vylepšení nepřišlo tak dobré jako základní vlastnosti. Ve finále jsem využíval pouze jednu, jejíž základní verzi jsem si odemkl až v poslední epizodě. 

Třetí epizoda nabízí tolik možností, jak z toho udělat skvělou hru, bohužel nic z toho nebylo využito.
+8