Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Curiosity: What's Inside the Cube?

Curiosity

06.11.2012
--
0 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Curiosity: What's Inside the Cube byla experimentální hra od britského studia 22cans pod vedením známého designéra Petera Molyneuxe (Theme Hospital nebo Fable: The Lost Chapters). Ústředním předmětem zájmu byla obrovská kostka sestavená z malých krychlí, které byly uspořádány do velkého množství vrstev. Hráči měli za cíl dostat se do středu kostky společnými silami, ovšem pouze na jednoho čekala v cíli blíže nespecifikovaná odměna, která měla výherci změnit život. Hráči ťukáním do displeje telefonu odebírali jednotlivé krychličky. Za každou odebranou krychličku dostávali mince, které sloužily jako platidlo za nástroje umožňující rychlejší a efektivnější odstraňování. Vývojáři později umožnili dokonce zaplatit za obnovení části kostky.

Výhercem se stal Skot Bryan Henderson 26. května 2013. S ukončením experimentu byla hra stažena z obou obchodů. Ač měl Henderson možnost nechat si obsah odměny pro sebe, podělil se s ní se zbytkem světa. Bryan Henderson se měl stát bohem ve hře Godus, následující hře od 22cans. Běhěm své vlády měl taktéž dostat část zisku z prodeje hry, ale po určité době by ho jiní hráči mohli sesadit a zcela ho nahradit. Své výhry se ovšem nikdy nedočkal.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.