Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Redline

Redline - Gang Warfare: 2066

20.03.1999
72
8 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Redline je zasazena do post-apokalyptického světa, kdy Země byla zpustošena nepřirozeně blízkou oběžní dráhou Měsíce, která také proměnila oblohu na karmínově rudou. Několik privilegovaných žije v luxusu ve městech pod ochrannými dómy. Ostatní jsou nucení prodlužovat vlastní existenci venku, kde bojácné gangy bojují o vládu.

Hlavní postava je rekrutovaná jedním z těchto gangů známým jako The Company, gang připomínající pre-apokalyptickou mafii, s jejich vůdcem Liddym. Pod jejich vedením je hráč posílán na různé mise po otlučeném a spáleném terénu.

Zatímco je hráč uvnitř auta, je možné kdykoliv vystoupit a pokračovat po svých (kromě části, při které je hráč v autě zavřen a musí se z něj dostat dřív, než exploduje). Když jde hráč pěšky, hra se stává klasickou FPS s typickými žánrovými prvky, kdy hráč bojuje proti nepřátelům se sci-fi zbraněmi neobvyklé síly.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Demo tejto hry som hral z nejakého starého CD Levelu a hra sa mi hneď zapáčila, pretože ste v nej mohli ovládať autá plné deštruktívnych zbraní a mohli ste z nich vystupovať kedy sa vám zachcelo (také lineárne GTA v post-apo kabáte). Až teraz (2013) som prišiel k plnej hre a mohol ju dohrať do úspešného konca, no mám z hry skôr zmiešané pocity.

Najviac sa mi z hry páčila práve prvá misia, pretože v nej budete môcť (po nájdení tajnej miestnosti) na krátky čas ovládať motorku, na ktorej jazdil Sudca Dredd (Já jsem zákon!). Obtiažnosť hry sa mení ako sa jej zachce, no v každej misii budete plniť iné misie, takže stereotyp by nemal nastať. Posledný level ma sklamal, pretože už nebol taký bombastický ako všetky ostatné levely a ani záver nebol v štýle Jamesa Bonda nabodnutá hlava bossa Red Sixersu na tanku, ktorý som zničil WTF?!, a k tomu všetkému vám na konci v outre začne kecať nejaká ženská, ktorú ani nepoznáte.

Zbraň máte len jednu, zato budete môcť zbierať rôzne typy munície, takže sa z vašej zbrane môže stať samopal, píla, brokovnica, raketomet, granátomet, atď... Škoda, že autori do hry nedali nejaký čierny humor (zdá sa mi, že tam je len v prvej misii) a hra sa tak tvári veľmi vážne. Čierny humor by sa do hry hodil a keďže váš hlavný hrdina neprehovorí za celú hru ani jedno slovo, je to takisto škoda.

Engine hry sa mi podobal na hru Turok, no neviem, čo je na tom pravda, ničmenej nestrieľalo sa mi najpríjemnejšie, už kvôli spomínanému enginu. Na dnešných počítačoch hra trošku hapruje a zvláštne je, že na nových Windows 7 ide hra plynulejšie a vôbec nepadá ako na XPčkách, kde pri väčšom počte výbuchov a lietajúcich končatín FPS nevysvetlitelne klesá.

Najobľúbenejšia zbraň: žiadna, ľudí som prechádzal autom v štýle Carmageddon...

Pro: Autá, motorky, kanóny a všetko, čo sa v hre dá ovládať, prvá misia,...

Proti: nehovoriaci hrdina, žiadny čierny humor, posledná misia,...

+11
  • PC --
Post-apo béčko v příšerném enginu.

Se svým mixem FPS a akce v různých vozidlech, zasazeným do světa po apokalypse, se vlastně jedná o takového vzdáleného předka Rage. Ale z doby, kdy se střílečky svými náměty a vážností podobaly akčním filmům z 80. a 90. let. Atmosféra a celková nálada hry za mě super.

Bohužel se to ale nehraje moc příjemně. Jako první vás praští do očí FOV, který je tu jako v nějaké konzolové střílečce. Po chvilce hraní si pak uvědomíte největší problém této hry - celé je to neuvěřitelně neohrabané. Vzpomínáte si, jak v Doomovi hlavní postava ztrácela rychlost, když se dotkla stěny? Tak si to několikrát vynásobte, až se z bezproblémové vlastnosti hry stane problém typu "je problém vůbec projít otvorem o velikosti dveří, protože se hlavní hrdina zasekává o jeho hrany". Dále se stává, že postava opakovaně propadává podlahou výtahu apod. Při jízdě v autech, motorkách a jiných vehiklech to není o moc lepší, maximálně je problém zmírněn tím, že se obvykle pohybujeme po otevřených prostranstvích, kde při troše štěstí nedochází ke kolizím s jinými objekty. Tedy, s výjimkou nepřátel.

Další rest z dětství dohnán, ale jestli bych ho doporučil i někomu jinému než FPS archeologům? To asi ne.
+10