Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Space Hack

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary

19.11.2004
33
6 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Nacházíte se na vesmírné lodi plné usvědčených trestanců, která je uvězněna v anomálii známé jako Černá mlhovina. Nejste v ní ovšem sami, s vámi je v ní ještě mimozemská loď, jejíž posádka se vám cpe do lodi. Vaším úkolem bude přežít a dosáhnout únikového modulu.

Space Hack je akční RPG ve stylu Diabla. Hra neobsahuje žádná povolání, namísto toho vylepšujete pouze čtyři základní statistiky (síla, obratnost, vědomosti, odolnost), které potom ovlivňují vaše sekundární vlastnosti a dovednost boje.


Poslední diskuzní příspěvek

@Kwoky (30.03.2017 22:52): Ona ta hra není zase tak úplně špatná, je hlavně strašně zdlouhavá na to, jak moc na jedno brdo je (ano, i na poměry ARPG).

Chosen Well of Souls od stejného týmu mi přišlo nejen z tohoto důvodu výrazně lepší (a to pořád není žádný velký zázrak).


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 25
Mohl bych říct: takové Diablo naruby, minimálně podle mého komentáře. Co v Diablu funguje, tady ne.

Atmosféra biosfér je prakticky nulová, vesmírná loď smíchaná s přírodou vypadá až moc uměle. Všechny úrovně jsou čtverce obehnané mechanickou stěnou, v nich narýsované bludiště z chodeb, kde občas kouká trs trávy nebo je ublinknuta hrstka písku. V 2D by to určitě fungovalo, tady ne. Celý třetí rozměr je spíš na obtíž, když pominu bulvy šikanující textury, tak například na mostech se špatně zaměřují nepřátelé.

Nepřátelé klasičtí, nepřítomně čumí do stěn a čekají až je nějaký rytíř v mithrilové zbroji přijde vysvobodit obouručákem. Na AI se nehraje, takže nevypadá blbě ani to, když musí létající bytosti "obcházet" každou překážku místo jednoduchého přeletu. Asi za to může grafika, ale potvoráci mi přišli jeden jako druhý, snad jen ty přerostlí goriláci ke konci stojí za zmínku. Nepřátelé jsou nevyvážení, obyčejnou havěť umírající na 3 rány střídají těžkotonážní monstra odolávající i několik minut útoků. Celkem pruda.

Předmětů málo, například pro střelce je na celou hru přichystáno 9 zbraní. Hrál jsem za pistolníka a docela mě překvapilo, že pistoli s nejvyšší damage jsem našel už v půlce hry, hra mě tak nutila přejít na pušky. Ale přejděte na pušky, když potřebujete minimálně 2 zbraně (kvůli resistencím potvor) a inventář máte naplněný lékárnami. Vyšší damage u pušek stejně nejsou v boji vidět, tak ať žije pistolka! Další vtipná věc je životnost předmětů, to bych nečekal, že když klesne na 0, bude předmět dál fungovat. Co na nulu, životnost jde klidně dál do mínusu a předmět dál funguje jako nový! Hi-tech předměty mě zklamaly, náročné na energii a v boji skoro nepoužitelné, používal jsem pouze klasickou čtveřici: Heal, Teleport, Town Portal a Identifikování předmětů. Naopak biočipy se mi celkem líbily.

Multiplayer, podstatná část to diablovek, není.

Finální screen postavy. Ano, skutečně bez brnění a štítu, v pozdější fázi hry jsem pro střelce už nic nesehnal.
+9