F/A-18 Korea vychází necelý rok po svém předchůdci F/A-18 Hornet 3.0. Grafika se v několika aspektech zlepšila, povrch i modely jsou o něco lépe otexturovány a dynamický přechod dne a noci, stejně jako počasí, je také dalším plusem.
Herní principy zůstaly stejné, takže se znovu můžeme těšit na velmi realisticky zpracovaný simulátor stíhače McDonnell Douglas F/A-18. Tentokrát budeme bojovat ve fiktivním konfliktu nad Koreou. Hra nabízí spoustu různorodých misí, jak už ostatně bývá u série F/A-18 od Graphic Simulations Corporation dobrým zvykem.
V roce 2001 vyšla "Gold Edition" hry, která radikálně vylepšuje její nejslabší článek – grafiku. Engine hry, stejně jako obsah, zůstal stejný, ovšem po grafické stránce posunul čtvrté pokračování série o několik světelných let napřed. Nyní se už můžete těšit na plně akcelerovanou grafiku. 3D kokpit dosahuje téměř stejné kvality jako jeho 2D základní verze a dogfighty se díky němu stávají pohlednejší a zábavnější. Povrch i modely letounů jsou provedeny mnohem detailněji a textury už zdaleka nejsou jen jednobarevné. Samozřejmostí jsou působivé světelné efekty a stíny, zvláště při změnách počasí a denní doby. Obsah původní hry zůstal nedotčen.
Žádný jiný letecký simulátor mi nenabídl takový koktejl zábavy, simulace, hratelnosti a grafiky namíchaný přímo mně na míru, jako práve F/A-18 Korea
Pro: Na svou dobu vynikající grafika
Proti: Neexistuje nástupce