Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Fuk

01.12.2004
33
24 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Fuk je hra stylem podobná známé sérii Moorhuhn. Ujmete se bahenního skřeta, se kterým pomocí prdění a krkání musíte strefovat kachny nad vámi a regulovat tak jejich přemnoženou populaci. Za strefené kachny dostáváte body, přičemž, abyste se dostali dál, musíte mít za každé kolo určitý počet bodů, který je napsán vždy na začátku. K lepším výkonům vám dopomůže červené jablko, pomocí něhož budete mít více bodů, ale které vydrží jen 3 kola. Z kachen padají také různá peříčka, která přinášejí různé bonusy, takže můžete mít třeba více bublin, vyšší bubliny apod.


Poslední diskuzní příspěvek

Zaprdený troll mi vydržal v kompíku približne rok. Čistokrvná arkáda, aké sme si užívali už na osembitových počítačoch. Hra je náročná, krutá a nemilosrdná, stačí malá chvíľa nepozornosti a posere vás kačica.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
Na první pohled se Fuk jeví jako příjemná oddechová freewarovka pro chvíle, kdy máte několik minut volna a chcete se odreagovat. Pro několik šílenců naopak představuje výzvu k dosažení co nejvyššího skóre, se kterým se následně budou prsit v highscore tabulce na netu, ale těch věru není mnoho.

Po chvíli vypouštění plynů z tělních otvorů skřítka (nebo co to je) totiž většina hráčů zjistí, že laťka zábavnosti je mnohem níž, než se zprvu zdálo. Ve výsledku je člověku nakonec "fuk" zda hru hrál nebo ne. Důvodem je především podivné nutkání autorů frustrovat hráče pouze jediným životem skřeta, což znamená konec hry s prvním zásahem kakance, který vás trefí. Pokud se v tomto ohledu v pozdějších fázích hry něco mění mi není známo, dál než do čtvrtého kola jsem se nedostal. Situaci nijak významně nezachraňují pestrobarevná peříčka či různě veliké a rychlé prdy/krky. Pro mě je na celé hře nejlepší úvodní melodie.

Pro: Znělka v menu, bonusy/penalizace z padajícího peří.

Proti: Od hraní naprosto odrazující princip "zásah a konec".

+15 +16 −1