Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect 2: Firewalker Pack

23.03.2010
18.01.2011
14.05.2021
kompatibilní
53
135 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Firewalker Pack je třetí větší stahovatelný přídavek pro akční sci-fi RPG Mass Effect 2, nabízený zdarma ke stažení v rámci projektu Cerberus Network, který hráčům nabízel několik neplacených DLC. Přináší pět nových misí s obrněným vznášedlem Hammerhead v hlavní roli.

Výzkumný projekt Cerbera s krycím názvem Firewalker potkalo nějaké neštěstí a výzkumná loď MSV Rosalia přestala odpovídat. Cerberus tedy vysílá Sheparda a jeho posádku zjistit, co se stalo a pokud možno zabezpečit veškerý výzkumný materiál. Zvýšená gethská aktivita v oblasti dává tušit, že tato mise nebude zrovna procházkou růžovým sadem.

Hammerhead je experimentální důlní vznášedlo s mohutným pancéřováním, vlastním kanónem a možností krátkodobě se vznášet vysoko nad povrchem zemským, jež bude hráč ovládat až na pár výjimek po celou dobu trvání všech pěti misí bez možnosti jeho opuštění. Herní prostředí jednotlivých misí je poměrně variabilní, od zamrzlých plání, přes vulkanickou planetu, až po nebezpečné kyselinové moře.


Poslední diskuzní příspěvek

S makem mě nejdříve líbilo zdolávat ten terén, teď jak hraju podruhé jedničku už uměním skákat a střílet s přiblížením je slušná zábava kdy mám uspokojení že mě soupeř ani neškrábne. Včera jsem zdolal šavlozubce a několik gethů jen tak mimochodem:)) Trošku je nadužito když přiletím do soustavy u Virimiru kde jsou gethské aktivity a dostanu za úkol vymazat gethské základny na 4 planetách v účelně členitém terénu. Závěr trojky na zemi si o mise s makem přímo říkal.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
DLC Firewalker Pack pro Mass Effect 2 mě popravdě moc nechytnul, jízda v Hammerheadu mě bavila víc v pozdějším Overlordovi. Mise je rozdělena na pět částí, každá se odehrává na jiné planetě. Jedná se o pouhý sběr dat, které vás dovedou k Protheanskému artefaktu. Tvůrci se snažili každou část mise lehce odlišit, nicméně pokaždé se jedná o arkádovou střílečku. Jednou vám klacky pod nohy hází Gethové (asi nejzábavnější část), podruhé mráz nebo třeba nestabilita planety. Nic extra zajímavého nehledejte. Desing úrovní je průměrný, příběh stojí za starou bačkoru (pokud se to příběhem dá vůbec nazvat).

Suma sumárum, v rámci Mass Effect 2 se jedná o podprůměrný quest. Hammerhead není špatný (i když Mako z jedničky mě bavilo víc, jen co jsem se ho naučil ovládat), ale chce jej využít v kvalitnějších misích.

Firewalker Pack je zadarmo, a to je největší klad. Dohraný je za půl hodinky, takže vlastně ani nezačne nudit. I tak je však zatím nejhorším z větších DLC co jsem hrál.

Pro: Zdarma, Hammerhead, dalších pár desítek minut ve fajn vesmíru

Proti: Nulový příběh, tuctový design úrovní, arkádovost, slabá hratelnost

+21
  • PC 80
  • PS4 70
Asi jediný aspekt druhého Mass Effectu, který nechápu. Napoprvé mi daleko víc učarovala nepřístupná atmosféra jednotlivých planet, rychlost přepravy pomocí nového stroje nebo hypnotická atmosféra posledního (protheanského) místa. Jenže to je málo. Jinak totiž nepřináší téměř nic a sedmdesátku v hodnocení mám z velké nostalgie a zatíženosti na značku.

Nepřítelem je zase jednou rasa gethů, kterých mám po stále ještě relativně čerstvém dohrání prvního dílu dost na několik měsíců dopředu, vozítko sice relativně poslouchá, ale výdrž proti útokům nebo přírodním živlům má pramalou - a i na zcela minimálním prostoru se příběh mise Firewalker chová macešsky k hlavní postavě. Shepard, v té chvíli již několikrát vystaven protheanským zprávám nebo se zkušeností se všelijak znepřátelenou technikou totiž může interagovat s okolím asi na dvou místech a pokaždé je za slona v porcelánu. Nejprve začne zkoušet ovládat kontrolní panel a nepřímo tak dopomůže rychlejší destrukci základny, do které sotva přišel; v samém závěru pak celou cestu završí kontakt s nádherným a obřím artefaktem staré rasy - do kterého necitlivě začne šťouchat a čeká, co to udělá.

Měl jsem tuhle kratičkou sestavu výprav v hlavě zachovanou mnohem pozitivněji, teď, snad s vědomím, že jde opravdu jen o epizodku bez většího důsledku činů, mi přijde opravdu jen jako zkouška možností.

Pro: Poslední část s artefaktem, možnost vyzkoušet nové vozidlo

Proti: Žádná možnost ovlivnění, nemožnost ukládání v průběhu výpravy.

+18
  • PC 45
Firewalker mi úplně poprvé představil vozítko Hammerhead a z počátku i velice zaujal. Ona takováto připomínka vozidla Mako, si mě opravdu získala v prvních bláznivých letech a skocích, jsem si ji nemohl vynachválit.
Ona také zápletka: "Po stopách tajemného Doktora a Protheanského artefaktu", působí správně atmosféricky. Ve výsledku ale již ve třetí misi ztrácí, protože tu nedochází k žádné solidnější gradaci. A myšlenka - "Super-tajemný, protheanský super-artefakt", tímto už byl děj nastavován několikrát.

Také mě nepotěšil fakt, že během misí nebyla možnost k uložení. Ano nebyly moc dlouhé ani obtížné, pokud ale hru hrajete na čtvrtou obtížnost a napotřetí skončíte v kyselině, v hráči se probouzí chuť k rozbití klávesnice.

Takže "blbnutí" s vozítkem jsem si užil, setkal jsem se ale i s negativními složkami hry a na můj v kus je tu kopa nevyužitého potenciálu.

45% - ale je to volně stažitelné..

Pro: Legrace s Hammerheadem, místy atmosféra.

Proti: Nemožnost ukládání v misích, nevyužitý potenciál.

+14
  • PC 45
Nebýt toho naprosto vynikajícího Hammerheadu, jednalo by se o opravdu dost slabé DLCčko. Nejsem zvyklý psát krátké komentáře, jsem z nich z nějakého důvodu nervózní, ale opravdu ať přemýšlím jak přemýšlím, nenapadají mě žádné zajímavější poznatky, co bych k tomu naspal. Snad jen, že design úrovní je vcelku fajn, občas i docela slušná atmosféra, nicméně nějaká důkladnější dějová linka je ta tam. Ten Hammerhead je ale fakt skvělej. Vydává fajn zvuky, dobře ovladatelnej atd. Nicméně stejně jako Zoltana i mě více bavili ty jízdy v mnohem lepším Overlordovi.

Celkově je to DLC vlastně takové nijaké. Při opětovném rozehrání původní hry už ho asi vynechám.

Pro: Hammerhead, místy atmosféra

Proti: jako DLC - "prázdné"

+14 +15 −1
  • PC 60
Veľa hráčov si sťažovalo že v dvojke chýba vozidlo z jednotky, a tvorcovia ich vypočuli, avšak nedotiahli to veľmi dokonca. Jazda vo vozidle je zábavná, ale boj s ním je dosť nuda, kedže s automatickým navádzaním a veľkým dostrelom väčšinu nepriateľov vyradíte za moment.

Samotné planéty, na ktoré hráča toto DLC zavedie sú rôznrodé, ale chýba im väčšie pozadie, a až na pár datapadov veľa príbehu DLC neobsahuje. Ide skôr o akčné DLC ako o príbehové, ale keďže je zdarma, oplatí sa.

Pro: jazda, pár datapadov

Proti: boje, málo príbehu

+10