Pokračování American McGee's Alice, jehož vývoj trval celé desetiletí, se odehrává deset let po událostech prvního dílu. Alenka se dostala z blázince a nyní žije ve viktoriánském Londýně. Po smrti rodičů ji stále trápí noční můry a tak navštěvuje psychiatra, který se jí snaží pomoct vyrovnat se s jejich ztrátou. Alenka se vrací do Říše divů, aby zde nalezla útočiště.
Bohužel však je Země temná, plná nestvůrných příšer a halucinogeních zážitků, které jsou způsobeny jejím zhoršujícím se stavem mysli. Těmito nebezpečími se Alenka musí propracovat, překonat je a zachránít Říši divů a také sama sebe, stejně jako zjistit, jak vlastně skončili její rodiče. Tím také získá zpět svoji příčetnost. Prostředí, nepřátele a děj pokračují v temném tónu svého předchůdce.
@Fritol (29.03.2020 10:28): Já jsem kdysi dávno dohrál jedničku a nepřišla mi tak hrozná, i když jsem měl tehdy určitě jiné nároky. A co tak koukám na videa, toho platformingu tam tolik ani nebylo.
V tomhle případě je až zarážející, jak neinvenční může hratelnost takového titulu být. Nejvíce mě asi dostal "twist", když jsem stoupnul na tlačítko, a pak se neobjevila plošinka, na kterou bych mohl skočit (jak jsem čekal), nene, ale terč, který jsem musel zasáhnout a teprve pak se konečně ta plošinka objevila - to je panečku kreativita.
V tomhle případě je až zarážející, jak neinvenční může hratelnost takového titulu být. Nejvíce mě asi dostal "twist", když jsem stoupnul na tlačítko, a pak se neobjevila plošinka, na kterou bych mohl skočit (jak jsem čekal), nene, ale terč, který jsem musel zasáhnout a teprve pak se konečně ta plošinka objevila - to je panečku kreativita.
Pro: audiovizuální zpracování, herní doba, originalita
Proti: bugy