Sacred Underworld je (oproti rozšiřujícímu balíčku Sacred Plus) plnohodnotný datadisk ke hře Sacred, který přímo navazuje na události z konce původní hry. Valorova láska, baronka Vilya, je unesena pekelným démonem a Valorův duch vás žádá o její záchranu. Příběh se bude odehrávat, jak už je patrné z názvu, převážně v podzemních lokacích, přičemž k samotnému finále dojde před portálem do pekla.
Datadisk obsahuje řadu vylepšení a jedním z nich jsou dva zbrusu noví hrdinové, jež se zařadí k předchozím pěti. Prvním hrdinou je trpaslík, který je sice malého vzrůstu a nemůže proto jezdit na koni, ale jeho enormní bojová síla v bojích na blízko s chladnými zbraněmi (sekera a kladivo) a v bojích na dálku (mušketa, kanón, plamenomet) to bohatě nahrazuje. Navíc má s sebou příruční kovadlinu, kterou si může své zbraně vylepšit. Démon ženského pohlaví, druhá z nových postav a navíc ex-přítelkyně hlavního padoucha, má na zádech třepotající se křídla a perfektně ovládá magii (oheň, jed, léčení a proměny), ale nezaostává ani v boji s normálními zbraněmi (může bojovat i se dvěma meči najednou).
Mezi další novinky patří přes třicet nových druhů nepřátel, spousta nových předmětů, rozšíření herního světa zhruba o 40 % a možnost vybavit koně různými předměty. Za zmínku ještě stojí, že nechybí multiplayer v kooperativním i nepřátelském módu.
Jep. Sacred má i datadisk.
Datáč s sebou přináší dvě nové hratelné postavy - (sexy?) démonku a trpajzlouna. Osobně jsem ale nenašel přílišné zalíbení ani v jednom, neboť před démonkou mi lidé ve vesnicích s křikem utíkali, což dost bortilo onen "roleplay" element, a za trpaslíka se mi hrát nechtělo už jen z toho důvodu, že jsem přiznaný rasista vůči všemu, co je ve fantasy hrách menší než standardní humanoid. Ovšem oba mají celkem zajímavé schopnosti, které se od těch, jenž ovládají postavy jiné, výrazněji liší. Plus hraní za démonku v samotném podsvětí je vcelku zajímavý koncept.
Příběh si vůbec nepamatuju, takže asi stál za hovno. Ale neva...
Hlavní náplní datáče je však svět samotného podsvětí, přičemž je nutno dodat, že Underworld už jde poněkud lineárnější cestou. Ano, mapy jsou opět dost velké, nicméně nestane se to, že byste se zatoulali někam úplně strašně daleko od hlavní příběhové cesty. Nepřátelé jsou vcelku originální, ovšem rozmanitost prostředí zas až tak oslnivá není. Rozhodně se ale musí ocenit zachování pěkné atmosféry, kterou si dobře držela už původní hra. Nejlepší oblasti? Nuk-Nuk Land. Bezpochyby. Řežba jak sviň, vcelku bizarní hudba, plus celkově to je nesmírně pamatovatelná lokace. Plus i ti piráti tam byli fajn, i přestože jsou krapet mimo. Poslední fáze hry je však úděsná nuda a člověk udělá nejlépe, když to prostě rychle proběhne. I tak to ale trvalo ukrutně dlouho. Závěrečný souboj je docela dost tuhý, ovšem jelikož vás hra po smrti vyhodí vždycky jen pár metrů před final bossem, není to žádný problém.
Celkově docela sranda datadisk. Jestli vás bavil původní Sacred, tohle byste určitě měli ocenit taktéž. Ale jestli chcete přídavek akčního RPG s tématikou Podsvětí, který má opravdu unikátní atmosféru, napínavý progress a zábavný gameplay, sáhněte spíše po Titan Quest Immortal Thronu. :)
Datáč s sebou přináší dvě nové hratelné postavy - (sexy?) démonku a trpajzlouna. Osobně jsem ale nenašel přílišné zalíbení ani v jednom, neboť před démonkou mi lidé ve vesnicích s křikem utíkali, což dost bortilo onen "roleplay" element, a za trpaslíka se mi hrát nechtělo už jen z toho důvodu, že jsem přiznaný rasista vůči všemu, co je ve fantasy hrách menší než standardní humanoid. Ovšem oba mají celkem zajímavé schopnosti, které se od těch, jenž ovládají postavy jiné, výrazněji liší. Plus hraní za démonku v samotném podsvětí je vcelku zajímavý koncept.
Příběh si vůbec nepamatuju, takže asi stál za hovno. Ale neva...
Hlavní náplní datáče je však svět samotného podsvětí, přičemž je nutno dodat, že Underworld už jde poněkud lineárnější cestou. Ano, mapy jsou opět dost velké, nicméně nestane se to, že byste se zatoulali někam úplně strašně daleko od hlavní příběhové cesty. Nepřátelé jsou vcelku originální, ovšem rozmanitost prostředí zas až tak oslnivá není. Rozhodně se ale musí ocenit zachování pěkné atmosféry, kterou si dobře držela už původní hra. Nejlepší oblasti? Nuk-Nuk Land. Bezpochyby. Řežba jak sviň, vcelku bizarní hudba, plus celkově to je nesmírně pamatovatelná lokace. Plus i ti piráti tam byli fajn, i přestože jsou krapet mimo. Poslední fáze hry je však úděsná nuda a člověk udělá nejlépe, když to prostě rychle proběhne. I tak to ale trvalo ukrutně dlouho. Závěrečný souboj je docela dost tuhý, ovšem jelikož vás hra po smrti vyhodí vždycky jen pár metrů před final bossem, není to žádný problém.
Celkově docela sranda datadisk. Jestli vás bavil původní Sacred, tohle byste určitě měli ocenit taktéž. Ale jestli chcete přídavek akčního RPG s tématikou Podsvětí, který má opravdu unikátní atmosféru, napínavý progress a zábavný gameplay, sáhněte spíše po Titan Quest Immortal Thronu. :)
Pro: Atmosféra některých míst, Nuk-Nuk Land, nepřátelé
Proti: Malá rozmanitost prostředí, ke konci ukrutná nuda, příběh