Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Walking Dead: Season Two - Episode 2: A House Divided

The Walking Dead - Episode 7: A House Divided

04.03.2014
05.03.2014
06.03.2014
22.04.2014
26.06.2014
21.10.2014
21.01.2020
kompatibilní
78
195 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Druhá epizoda druhé řady adventurní série The Walking Dead tentokrát nese název "A House Divided" a bezprostředně navazuje na předchozí vyprávění zahrnující taktéž střípky či zásadní momenty z řady první a DLC "400 Days".

Klem si už navždy ponese cejch té, která nedbalostí zapříčinila smrt člena skupiny, jež se následně v prchavém momentu přepadení rozpadla. Což zapříčinilo vržení na sólo dráhu, kde bojuje každý sám za sebe. Poté, co jsme zažili tvrdé probuzení na břehu řeky s otřesnou bolestí hlavy a sílu stisku psích tesáků, se nám do mysli na okamžik vkradly myšlenky, že nás smrtka v černé kutně dohnala, že nás štěstěna opustila. Naštěstí, když vše vypadalo beznadějně, se z čista jasna objevili nečekaní zachránci, Luke a Pete, členové nedaleké grupy skládající se z doktora Carlose, jeho dcery Sarah, manželů Rebeccy a Alvina, a Nicka, synovce Peta snažící se přežít zástupy hladových zombií. Bohužel se jí ohleduplného zacházení nedostalo, to ji však neodradilo a byť se názorově s příslušníky oddílu rozcházela, nakonec se podařilo mezi ně zapadnout a najít nějakou tu spřízněnou duši.

Jak naznačoval konec "All That Remains", Carlosova banda má nevyřízené účty z nedávné minulosti, s mužem jménem Carver, který jde všem po krku bez rozdílu. Pro klid v družině bude třeba velkých kompromisů, možná i změna stanoviště. Zároveň budeme svědky opětovného shledání se s osobou, o níž se Klem domnívala, že je po smrti.

Grafická stránka a stěžejní mechanismy hry zůstaly zachovány, prodělaly upgrade jen v několika drobnostech.


Poslední diskuzní příspěvek

@rikuhahl (07.03.2022 13:47): Každý preferuje něco jiného. Já psaní komentářů po jednotlivých epizodách nesnáším a zásadně to nedělám. Udělal jsem to tuším jen jednou u Broken Age, což ale nebyla klasická epizodická hra, ale jedna rozseknutá vejpůl.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
No a 2 epizoda je též za mnou a opět jsem byli velmi šokován.

Tato epizoda přinesla několik zvratů a jeden přímo obrovský. Konkrétně Setkání Clementine a Kennyho, což mě dost vzalo. A tak jsem byl samozřejmě nadšený, poněvadž se jedná o mou jednu z nejvíce oblíbených postav z této série. A zakončení bylo velmi šokující, takže jsem zvědav na pokračování. Když Pete zemřel, strašně jsem byl naštván, protože byl velmi sympatická postava, ale Kenny ho dokonale nahradil.

Ovládání, atmosféra, příběh je stále super a hra se hraje velmi dobře. Takže si nemohu na nic stěžovat a pokud to tak bude pokračovat, určitě to bude jen dobře.

Pro: Příběh, atmosféra, hodně postav

Proti: Krátká epizoda

+19
  • PC --
I po šesti měsících si ještě rámcově pamatuju příběh první epizody, což je pozitivní...

Díky přemrštěně krátkým epizodám v The Wolf Among Us jsem byl i tady připravený na maximální výfuck s délkou, ale nebylo to tak hrozné a po skončení epizody jsem si musel dát chvíli pauzu, abych vstřebal nejen posun v ději, ale taky výborný credit music.

Jestliže mi v prvních dílech první epizody vadila minimální hratelnost a nulový challange, už jsem si na to za tu dobu natolik zvykl, že mi "herní" zásahy ve hrách od TG začínají způsobovat psychickou bolest. Nahodilé zmáčknutí klávesy nebo nudné šouravé přechody z místa A do B, narážejíc do neviditelných stěn trapného koridoru... cítím se otráveně, když mě ze sledování děje s rukama mimo myš a klávesnici vytrhne nějaká quick time akce.

Opět platí to, co v první epizodě. Některé postavy jsou na facku a té těhotné černošce jsem měl chuť rozkopat držku pokaždé, když jí otevřela. Nehledě na to, že si pořídí dítě do apokalypsy a ještě lže chlapovi, který si myslí, že je jeho. Pevně doufám, že chcípne brzy a bolestivě.
+13 +15 −2
  • X360 --
Jakožto fanouška seriálových baletících zhniláků od AMC ( hlavně první 3 série ) jsem nutně musel jednou sáhnout i po herním zpracování s podařeným komiksovým lookem Vývojáři postavili příběh na dialozích a vztahových linkách mezi postavami, což se na první pohled zdá jako super nápad, kdyby toho žvatlání nebylo už příliš a nestávalo se otravným - pokud musíte neustále poslouchat postavu jak si mele svou a nemůžete již jednou slyšený dialog vynechat a přeskočit hned na začátku - to mě fakt neskutečně sralo v první sezóně, ale plejerovi nakonec nezbývá nic jiného, než se s tím smířit.

Nová série je postavení na pokračování osudů Clementine, která trochu odrostlejší, putuje světem Chodců, dostane se k nové skupině přeživších a řeší se nové vztahy a situace. Co je velkým kladem je to, že zmizely místy nekonečné, opakující se rozhovory, předměty po jednom odkrytí většinou nemusíte znovu procházet a celkový pocit z hraní je daleko přimočařejší., rozhodně palec vývojářům, nahoru.

Druhá epizoda vyžene skupinu z aktuálního útočiště a přeživší se po střetnutích dostanou do areálu lyžařského sřediska s hotelem, kde kupodivu funguje spousta věci a na Clementine čeká jedno překvapení z minulosti. Společně s ostaními budou čelit novým hrozbám v podobě konkurenční tlupy - uvidíme co bude dál - 80 %
+8
  • PC 85
Úplně nechápu, proč je druhá série hodnocena o několik procent méně než ta první. Jedinej rozdíl bych viděl v tom, že vás hra nenutí hodinu startovat vlak atd., což je rozhodně dobře. Prostě druhá sezóna je víc příběhová, což je přece jenom účel takovýhto her. Tahle epizoda mně připadala jako dost dobrá a ten moment, kdy se tam zjevil Kenny, to bylo fakt něco.
+4 +7 −3