Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Scourge: Outbreak

03.07.2013
02.04.2014
09.12.2014
56
8 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Scourge: Outbreak je re-releasem hry The Scourge Project, který na Xbox Live Arcade vyšel již v polovině roku 2013. Samotný příběh zůstal beze změny, opět se setkáváme se čtyřčlenným týmem Echo Squad, který se v rámci mise účastní bojů mezi korporacemi The Tarn a Nogari.

Singleplayer je možné hrát kooperativně až ve čtyřech lidech, v případě menšího počtu hráčů se zbylých členů týmu ujímá počítač. Hra obsahuje také klasické multiplayer módy (Deathmatch, Team Deathmatch a Capture-The-Flag), kde proti sobě budou stát členové Echo Squad a Nogari Security Forces. Veškeré zkušenosti a perky, získané v singleplayeru, se přenášejí do multiplayeru.

Scourge: Outbreak nově obsahuje 43 Steam Achievementů a majitelé původní (na Steamu zaregistrované) hry jej obdrží zdarma i s DLC Blindside.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
K této budgetovce mě přivedl Dan Bull a jeho povedený rap. Když jsem pak kouknul na steam, kde má hra hodnocení 70%, tak jsem do toho za těch pár korun šel, proč taky ne..

Prošel jsem tutorial, který mě naučil jak dávat rozkazy svému týmu (Co na tom, že víckrát jsem to nepoužil) a dokonce i střílet a používat nějaké... říkejme tomu superschopnosti. Ty spočívají jen ve štítu a vlně která poškodí či odhodí nepřátele. U každého člena týmu se to trochu liší. Já si vybral AMP, tedy jedinou ženskou v týmu. Nevím jestli to bylo tím, že nepřátelé to většinou pálí v první řadě do vás nebo tím, že jsem měl výdrž někde napsanou ve statech, ale mí parťáci toho vydrželi mnohem víc než já. Každopadně na tom nejspíš moc nesejde, protože můžete umírat furt dokola a dokud je alespoň jeden z vašich parťáků stále na nohou, tak vás může oživit.

To všechno nezní nějak špatně, bohužel hra má pár problémů. V první řadě to jsou zbraně. Ty jsou v podstatě 4 + 3 další, ke kterým se dostanete málo a nebo až v poslední misi. Počet je to dostačující, ovšem krom sniperky (Ano, zrovna k té se dostanete nejméně) jsou uplně k ničemu. Když pominu pocit ze střelby, který je v budgetech většinou mizerný, tak je možná problém u nepřátel. Ti totiž vydrží klidně 2 zásobníky, podle vzdalenosti klidně i víc. Přitom kolikrát můžete mířit na hlavu a stejně je pořád k ničemu jako když jim mířite do rozkroku. A když pak příjdou na scénu monstra, tak je to teprv na po hubě. Do těch se zas střílí jak do želatiny a některe vydrží ještě 2x tolik.

Dalším problémem je stereotyp. Kdo by to byl čekal, že jo.. V každé misi je vašim cílem projít pár místností, postřílet všechno co se hýbe a na konci vlézt do výtahu nebo otevřít dveře a hůrá na další místnosti plné nepřátel! Kdyby jste opravdu moc toužili po nějaké změně, tak můžete sem tam ještě bránit nějakou místnost a čekat až můžete projít dveře. Občas ještě příjde boss fight. Ty nejsou nejhorší a některé mě i bavily. No a prostředí tomu stereotypu ještě přidává, protože počáteční zelenou jungli ihned střídá neustálé prolézání šedých chodeb, šedých chodeb se zelenými světly, šedých chodeb s červenými světly, železných konstrukcí (Správně, ty jsou taky šedé) a hnědého humusu se zelenými světly. No a když chtějí být vývojáři na vás opravdu hodní, tak na vás pustí i denní světlo přes okna a nebo vám dokonce otevřou dveře ven, ale nedělejte si moc naděje, i venku jste na železné konstrukci. Chápu, že se chtěli držet v temných barvách kvuli tématu, ale cmon... u tohoto by se nikdo nebál a akorát si tím škodí.

Ovšem hrál jsem i horší budgety a na Scourge jde vidět, že je dělaná spíše pro coop. Ten by mohl být i vcelku fajn zábava na těch pár hodin. Navíc to není ani zabugované a nehraje se to zas tak špatně. Škoda toho odfláklého prostředí a tuhých nepřátel.

Pro: Některé boss fighty, hudba, cena

Proti: Stereotyp, zbraně, tuhost nepřátel, prostředí, nevyužité taktické možnosti

+9