NaissanceE je explorativně laděnou adventurou z vlastního pohledu která poprvé vyšla jako modifikace hry Far Cry v roce 2007. Pro úspěch modifikace se tvůrci rozhodli k samostatné a značně rozšířené verzi, a roku 2010 započal vývoj nyní již pod Unreal Development Kit. Dějištěm NaissanceE je obrovská a opuštěná struktura, vytvářející pocit absolutní izolace v neznámém prostředí. Důraz je kladen mimo občasných logických úkolů i na samotný pohyb po komplexu a hledání ideální cesty.
V roli Lucy se bez předchozího vysvětlení nacházíte v tajemné struktuře, kde jediným průvodcem je světlo, které osvětluje jinak opuštěné prostory bez náznaku života.
Ted jsem si všiml, že můj komentář ke hře je stále jediný, hodnocení je jen 8 a nikdo ani nepsal do diskuze. Docela mě to překvapuje, NaissanceE je totiž moc povedená záležitost, jenže možná unikla pozornosti hráčů. Takže sem píšu aspon já a třeba hra pak někoho zaujme :D
Pro: Dynamika, práce se světlem a stínem, design lokací, hudba
Proti: Kapitola "Breath Compression"