První rozšíření MMORPG Star Wars: The Old Republic do základní hry přidává planetu Makeb, které dominují travnaté oblasti, stolové hory a nekonečné propasti. Navyšuje maximální level na 55, přidává dvě operace, těžší módy stávajících flashpointů na levelu 55, macrobinocular a seeker droid linii questů, nové dovednosti a předměty vyšších levelů (ratingů). Zvýšením maximálního levelu rovněž položil základ pro planety CZ-198, Oricon a Manaan i zbrusu nové operace a flashpointy levelu 55 přidávané průběžně v patchích základní hry.
Po Karaggově smrti (Operace Karagga's Palace) se Hutt Cartelu, obchodní aliance Huttů, ujímá bezcitný mocichtivý Toborro. V přesvědčení, že podrobení jak Republiky, tak i současného Impéria je jeho osudem, vtrhne na mírumilovný neutrální Makeb. Na něm se nachází unikátní nerostné bohatství (isotope-5) umožňující budovat armádu a technické vynálezy neskutečné síly.
Jelikož s žoldáky chránící Makeb si Huttové velkou hlavu nedělali a jednoduše je přeplatili, skončila invaze prakticky bez boje. I proto politický vůdce Shalim Avesta musí hledat pomoc venku. Obrátí se na Republiku a po sérii jednání dojde k dohodě. Výměnou za příslib připojení Makebu k Republice, po skončení krize, je na planetu vyslána armáda, jejíž hlavní zbraní, pokud jste Jedi Knight, Jedi Consular, Trooper nebo Smuggler, budete právě vy.
Po událostech na planetách Corelia, Ilum a Denova je Impérium na pokraji hospodářského kolapsu. Jestli se nic mimořádného nestane, rozloží se samo. Darth Marr má naštěstí plán jak se dostat zpátky do hry. Na Makeb vyslat malý tým válečníků, agentů a vědců, ukrást isotope-5 a zase rychle zmizet. Vše v co nejvyšší tajnosti. Ať už jako Sith Warrior, Sith Inquisitor, Imperial Agent nebo Bounty Hunter budete v čele infiltračního týmu stát právě vy.
Macrobinocular (multifunkční dalekohled) a Seeker Droid (hledač kovů a pokladů) úkoly stojí samostatně. V jednom budete pátrat po neutrálním špiónovi plánujícím teroristický útok. V druhém se snažit zastavit Dread Mastery od zničení galaxie. Jejich plněním se podíváte na již navštívené planety, na kterých se objevilo "něco" nového.
@Jab (31.12.2014 16:22): Ja mám najradśej Dark Design/All the Pieces, je to správny adrenalín :) Ale tie loadingy sú otravné, to áno. Ešte by som vypichol aj GSI misie, ale tie ťa predpokladám taktiež príliš nebavili. Nakoniec ani ja ich neobľubujem, ale tiež je to jeden zo spôsobov farmingu.
@USER47 (31.12.2014 18:46): To je na tom to najhoršie a tie misie sa pritom ani nedajú zdieľať. Rozhodne ich mali dať ako samostatné flashpointy, miesto toho, aby rovno zo šestice flashpointov spravili súčasť príbehovej línie. Na nich sa mi vždy páčilo, že stoja akoby okrajovo hlavného príbehu a pritom stoja na vlastných nohách.
@USER47 (31.12.2014 18:46): To je na tom to najhoršie a tie misie sa pritom ani nedajú zdieľať. Rozhodne ich mali dať ako samostatné flashpointy, miesto toho, aby rovno zo šestice flashpointov spravili súčasť príbehovej línie. Na nich sa mi vždy páčilo, že stoja akoby okrajovo hlavného príbehu a pritom stoja na vlastných nohách.
Pro: Příběhová linka obou stran, pokus o větší filmovost, Darth Marr
Proti: Huttové mi tolik nesedli, Makeb mi přišel takový nerozmanitý, žádný velký gamechanger