Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (12.04.2013 23:51): No Cs 1.6 sa da dodnes bez problemov hrat.... co sa o vacsine hier rovnako starych povedat neda.

Ale ja som online-multiplayer vemi maly, prakticky hram iba CS (a trocha Chivalry) takze zatial v pohode.
Tak s tím jsem nepočítal... ale naštěstí je mi to fuk, hlavní kampaň jsem měl dohranou a datadisky nerozehraný :)
@JohnCZ (12.04.2013 22:26): Online hráči si mohli vybrat mezi nehrát vůbec, nebo hrát od nuly, takže to snad nějak přežijí + prý se pokusí statistiky nahrát alespoň někam k prohlížení.

@Bodkin (12.04.2013 22:11): Ok sejvy tam jsou, zmátlo mě to, že se vyresetovala kampaň a sejvy jsou zašité pod položkou "game history". Naštěstí stačí nahrát poslední sejv a dojet misi a kampaň se znova načte. Nicméně pro online hráče je tenhle reset asi poněkud fail, protože to resetlo kompletně statistiky. Já jsem jen rád, že nemusím hrát kampaň od začátku :)
Kterej amatér nahazoval na Steam tu jejich novou verzi? Všem to evidentně komplet smazalo statistiky včetně uloženejch pozic. Paráda :(
Mohli by ale změnit ten boxart. Nejsem expert přes ruské uniformy, ale někdo mi říkal, že Rusák na obalu má uniformu z 50. let, jestli je to pravda, tak je to docela fail. Předpokládám ale, že tam takových seků bude víc
@Walome (29.10.2012 11:16): "Některé změny v herním pojetí Company of Heroes 2 mohou na první pohled působit jako drobné úpravy. Vývojáři však zdůrazňují jejich dopad na taktickou rovinu hry. Například ploty pěchota v druhém dílu neobchází, ale přeskakuje."

To jim tedy trvalo dlouho, než dohnali Faces of War :P
Jak je to s tím vydáním CoH2? Popřípadě CoH Online? Já hrál Online celou dobu co byla veřejná beta a bytvy byly naprosto luxusní, hráčů velmi mnoho, prostě paráda. Taková strategie mi tu opravdu chybí.. CoH datadisky jsou zábavné, ale už jsem všechno hrál několikrát.. :-(
&MATADOR: "Pravděpodobně jedna z nejlepších druhoválečných strategií" proč se omezovat na druhoválečné, proč ne prostě strategie? Osobně raději CoH než Starcraft 2.
no ja si to lajsnul rovnou na expert a a jen na jedné straně se umírá rychlejc na té mojí. na jeden nepřátelskej tank potřebuju tak 3 vyexpený moje a má perfektně krytá jednotka je rozstřílená ležícíma němcema na louce...
na jednu stranu chci hru pokořit na nejtěžší obtížnost(a celkem to jde) a na druhou stranu mě todle malinko ruší..rači bych kdyby nepřátel bylo třeba víc...
podobnou věc jsem řešil u Dawn of War II, ale tam mi to nepřišlo tak okatý, když jsem si správně vytunil space mariňáky...
Neberte to tak doslovne ze Realita v absolutnom zmysle reality.... pisem tak -ako keby MEDIUM je realita- tzn. je to len akasi pomyselna metafora.

Proste tak ja v zasade chapem obtiaznost, Medium je rovnocenny stav, pricom odklon poskytuje zvyhodnenie niektorej strany podla smeru do Easy-Hard.
@Walome (17.08.2012 09:57): Nevrdil jsem, že je to realita. A naopak, mám pocit, že na hard se umírá mnohem rychleji, na obou stranách.

A ke CoHu jsem přišel rovnou z Faces of War, kde četa útočící na dobře krytou jednotku je vymazána během několika vteřin.

Na stranu druhou stokrát raději CoH než Starcraft 2, ten je dle mého čiročiré zastaralé RTS zlo.
@Bodkin (17.08.2012 09:51): Ale to je u každé hry.

Jinak ani na medium to rozhodně neni realita, vojáci celkem vydrží.

Ale jsou tam divné momenty, které mě při prvním hraní odradily, jakože proti sobě stojí pět amíků a pět němčourů, jsou od sebe tři metra a přestřelka trvá několik minut :)

Ale je to pecka, hřeje mě na srdci, že mám nedohrané ještě datadisky a než se k nim dostanu, bude na světě dvojka. I když se obávám krvavých HW :/
Výdrž je myslím stejná, jen limity jsou posunuté a počítač plodí víc jednotek a o něco rychleji (tam kde je to možné). Ovšem co je velmi zajímavé, že když si dáte skirmish mapu proti počítači, byť normal, tak je to mnohem těžší než kampaň na největší obtížnost.
@bartas (17.08.2012 00:33): No to je prave ten problem, NEMALO by znamennat iba vyssie zdravie ale v praxi takmer vzdy je to iba o tom.... Iba malo hier ma IMHO v stupajucej obtiaznosti pridanu aj stupajucu inteligenciu aj ked by to mala byt samozrejmost. Len vies ako, ono je primitivne z programatorskeho hladiska proste namiesto 100 hitpointov napisat 200 hitpointov a je to vybavene, ale naprogramovat inteligenciu uz taka primitivna sranda nie je takze problem skor vidim v pohodlnosti ludi ale zarovej je to aj lacnejsie kedze sa stravi menej casu programovanim, ktore niekto musi zaplatit tym chlapikom.
@mazar1234 (16.08.2012 23:34): jasně jasně. vždyť jo. Ale vyšší obtížnost někdy neznamená jenom vyšší zdraví nepřátelských jednotek. ale třeba jejich jiné chování nebo vyšší počet..bych uvítal...
@bartas (16.08.2012 20:53): Tak ale co by si chcel na HARD. Musis to brat tak ze ako keby MEDIUM je realita, EASY je lahsie teda hrac je zvyhodneny a naopak HARD je tazsie a hrac je znevyhodneny.
Nehovoriac o roznych INSANE, NIGHTMARE a podobnych masochistickych nezmysloch :-).
Aj ked uznavam ze su aj hry kde HARD je medium, MEDIUM je easy a EASY je pre retardovanych mantakov.
Ovsem v davnejsich casoch to byvalo aj inac - napriklad ze EASY je HARD, MEDIUM je nightmare a HARD je absurdny nezmysel pre totalnych posahanych magorov :-).
tak to hraju na nejtěžší obtížnost a jde to celkem v pohodě(pomalu), akorát ta výdrž protivníků je pak taková zvláštní a kazí mi to trochu dojem...hmm
jinak hra dobrá..
Coko: Nerad, abys to pochopil nějak špatně, ale v těch tvých komentářích se buď úplně vyprdni na "´" a "ˇ" nebo je měj tam, kde mají být, zbytečně se tím ochuzuješ o pluska. Piš to třeba ve wordu nebo si nainstaluj kontrolu pravopisu, takto to vypadá dosti odflákle :-)
nějaké nastavení controls? a případná změna rychlosti hry? jen zběžně jsem zatím kouknul-nenašel jsem a ted mažu pryč...
Nu, na stará kolena se nechávám zpracovávat hypem. Ostuda. Už ať to tu je.

Tanky snad Say tentokráte pozná.
@Say (04.05.2012 11:53): Čím se nemám ohánět? A proč zrovna ty dvě hry?

Divinity jsem nedokončil předcházející & poslední TW co mě opravdu bavil byl první Medieval, takže... proč zrovna je?