Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 100
Pokud by se mě někdo zeptal, jakou multiplayerovku jsem hrál v dětství, řeknu mu, že to byl Counter Stike 1.6 staženej z Kotelny. A právě "Kántr" byl první online střílečka, celkově první hra, kterou jsem si nechal od kámoše nainstalovat na svůj první počítač...ono už to bude dobrejch 16 let zpět :D

Rád vzpomínám na zlaté časy na základce, kdy jsme to hráli s kámošema v šestičlenné partě. Hodiny a hodiny propařené na všelijakých serverech. Kolikrát jsme si i vytvořili a zaheslovali vlastní server a hráli proti sobě. Naše nejoblíbenější mapa byla Dust 2 a jednu dobu, jsme ujížděli na Obří kuchyni (Název serveru si bohužel nepamatuji). Bylo také období, kdy jsem to hrál i sólo. Ze začátku jsem hrál Paintball servery, potom jsem přesedlal na Zombie módy a nejdéle jsem vydržel u Avatar serveru.

Hrát v partě, má svoje výhody, ale já si CSko dokázal užít i v jednom. Je tedy fakt, že když jsem byl sám, tak se vždy našel server, kde se to hemžilo pakošama první třídy a to pak bylo na mrtvici. Ale dám si ruku na srdce, sám jsem měl pubertální potřeby a byly dny, kdy jsem kempil a nějaký ten ban, za to taky padnul. A nebo mě pos*al kempmetr.

Hra má docela solidní arzenál a svojí TOP zbraň si tu vybere snad každý. Skiny jednotlivých hratelných postav, ať už Policistů nebo Teroristů, jsou taky povedené. Nejvíce se mi vryl do paměti soundtrack  v menu, ten je prostě legendární. Hra nabízí i spoustu zajímavých map, které jsou různorodé a zajímavé.
Counter Strike je nenáročná hra, pro nenáročné lidi, kteří chtějí u hraní relaxovat a dobře se pobavit. Ač se na hře podepsal zub času, tak se furt jedná o legendu. A myslím, že jí tento titul navždy zůstane.

Pro: Úvodní soundtrack, arzenál zbraní, servery, nenáročné a odpočinkové

Proti: Někteří hráči na serverech

+10
  • PC 60
Online multiplayer si zahraji jen zřídka kdy. Však je to vidět i ze seznamu mnou hodnocených her, kde se mimo Counter-Strike nachází už jen tři další online tituly. Kdyby se CS 1.6 nenacházel spolu s Medal of Honor: Allied Assault a Return to Castle Wolfenstein na strojích v počítačové učebně mé střední školy, určitě bych jej doma nikdy nezapnul.

Se spolužáky to však byla jiná káva. Když vyprázdním virtuální zásobník do někoho, koho znám osobně, je to úplně jiný pocit, než přestřelka s no name hráči. Lépe se mi hrálo na straně teroristů, než za policajty, ale když už jsem musel být na straně zákona, volil jsem vždy příslušníka SAS s plynovou maskou přes obličej. U teroristů to většinou vyhrála organizace Arctic Avengers ze Švédska.

Ze zbraní jsem nejvíce využíval IDF Defender při hře za teroristy a Clarion 5.56 u policie. Někdy ale přišla řada i na odstřelovačky a ve výjimečných případech i na nože. Dobrou pomůckou se ukázal být neprůstřelný štít, který však měla k dispozici jen protiteroristická strana a jeho velká výhoda byla vykoupena tím, že jsem mohl střílet jen pistolí.

Na nějaký ten turnaj s kamarády je Counter-Strike, co se týče FPS, jednou z nejlepších voleb, mě ale daleko více vyhovoval multiplayer v Medal of Honor: Allied Assault, kde u některých map nevadí ani menší počet hráčů (třeba jen dva). CS navíc nemá žádnou kampaň pro jednoho hráče, takže sólisté si moc zábavy neužijí, i když lze hrát proti počítači.

Pro: hra s kamarády, velký výběr zbraní, štít

Proti: hra proti počítači

+10 +12 −2
  • PC 95
Counter Strike jsem poznal v době, kdy ještě existovaly herny, kde nebyly automaty pro poťapané mládežníky, co kradou peníze tatovi a mamě. Byly tam právě počítače, kde se hrálo po Lanu několik her. Například právě CSko 1.6. A přesně tam jsem ho poznal v celé své kráse. Tomu je již více než deset let.
Hráli jsme tam de_dust a mě se hodně líbil štít od CT. Nevím proč, ale dal jsem tomu přezdívku lednička. A strašně jsem tím bavil kolektiv a občas si na to vzpomeneme i po letech. Doma jsem měl tehdy slabší pc a CS mě tam nešel.

Později, jsem získal lepší pc a já si vzpomněl na tu hru z herny. A chtěl si jí zase zahrát a zkusit on line. Kdysi fungovalo Soe a tam jsem začínal. Odjakživa mám v CS nick Gruntz, třeba jsme se někdy setkali. Hrál jsem classic a později i knife servery. Později jsem objevil server, který nevím jak se jmenoval původně, ale přejmenovali ho na Prysk. Bohužel je dnes mrtvý, ale tam jsem poznal CS jako takové.
Dalo se tam močit na mrtvoly, nebo dokonce ejakulovat, ozvalo se "headshot", "multikill", "ultrakill" a jiné hlášky. Po výhře hráli punkové songy a při načítání serveru hrála nesmrtelná písnička "Pošli mi jointa"
Hrál jsem tam mnoho let až do doby kdy mě CS přestával bavit. Tady se dostaváme k mínusku.

CS jsem tedy odložil a opět zapl, a odložil a zapl a většinou jsem zkoušel mody různé. Bavil mě fotbal, jailbreak ale i schovka (původní hide'n'seek, kde se měníte za poklop kanálu, kytku, krabičku od cigaret a podobně - to dodnes občas hraju).
Nesmím zapomenout na fun servery, a na mapy, které jsem už neviděl ani nemamatuji - fun_allinone a fun_coaster. Moc rád bych si tyto mapy zahrál :)

Hold diktatura Gamesites je ale nemá, a vlastně má samé VIP servery (krom snad dvou classic, kde je málo map). Nevím nevím, vip je fakt pro ty největší trosky co existují. Ale servery z toho těží penízky.

Musím vzpomenout mou touhu si zahrát i předešlé CS, zajímalo mě, jak vypadá CS 1.0. Byla tam mapa, co má tři planty (hraje se dodnes je to de_foption), plantovat se dalo za chůze a dost zbraní chybělo.

Díky CS jsem poznal i Half-Life.

Snad jsem na nic nezapomněl. CS je skoro jako droga. Baví vás, ale někdy prostě nudí a odpuzuje. Hra trpí silným stereotypem. Hrál jsem snad všechny mody co jsou, nejvíce mě tedy bavil Classic, fun, fotbal, zombie, jailbreak, hns (puvodni) a to je asi vše. Kdysi mě to i dobře šlo na knife serveru i dokonce na awp, ale už na to nemám odvahu :)

Pro: Hra je čistě o vašem skillu, zajímavá grafika, na nic si nehraje, zvuky zbraní a jejich fyzika

Proti: Bugy, stereotyp, boti

+15
  • PC 95
Ještě dnes si pamatuji jak moje závislost ke hrám začala právě díky této hře, ty doby kdy jsem ještě pařil starého Wolfensteina - Enemy territory a byl jsem her neznalej mi jeden spolužák vyprávěl jak to všichni hrají a jak je to super a ať si to stáhnu. U hry jsem po týdnu začal trávit nezdravé množství času, brouzdal jsem servery, nadával na to jak umírám kvůli "headshotům" a dokonce jsem se někdy ráno omylem ulil ze školy protože jsem se zažral do cska. Díky téhle dnes již upadající hře (ale pořád najdete spoustu serverů s lidmi) jsem poznal hru Half-Life a konvertoval jsem k téhle kultůře.

Tahle hra je čistě o skillu a vašich schopnostech reagovat, taktizovat a dobře mířit. Nenajdete tu žádné přebytečnosti které snižují nutnost používat skill jako přivolání helikoptéry, autoheal nebo nějaké trapné perky či nedej bože roboty. Ve hře proti sobě stojí klasicky dvě strany (poldové a teroristi) které se navzájem musí zabíjet nebo popřípadě vyhrát tak že zachrání rukojný či něco vyhodí do vzduchu, ve hře jsou ještě dva neznáme režimy ve kterých musíte eskortovat VIP hráče s pistolkou do určité zóny, v tom druhém se do zóny musí dostat pro změnu celý tým. Hře dominují 4 klasické zbraně a granáty: Deagle, AWP, M4 a pro bouchače AK47 a ten co si koupil brokovnici toho nazývali brokokotem... Časem se dostavil stereotyp z hraní stejných map a nuda z poslouchání že jsem lamka, noob a když mi to šlo tak pro změnu že jsem lucker či cheater co používá hlavostřel a stěnoviď a tak jsem se poohlížel po změně a jelikož dřív toho nebylo moc co se dalo hrát tak jsem se poohlídl po nových serverech a módech.

Z módu mě nejvíc zaujali ranné zombie a biohazard servery, ovšem nejvíce času jsem strávil u módů jménem Jail mod který udělal z teroristu vězně a z poldů bachaře konali se vzpoury a jejich potlačování. Co mě ale nejvíc na hře nudilo byly mapy všechny byli strašně jednoduché, nekreativní, prázdné a opakující se a tak jsem se rozhodl udělat si vlastní a naprosto mě ohromila jednoduchost jejich tvorby editor (Valve hammer editor se používá pořád stejně i na Portal 2, CS GO nebo na mod do HL) měl tolik možností, šli v něm dělat tajné cesty, vchody, teleporty, pasti, skrýše, vypínací světlo, výtahy, prostě všechno, kreativita byla ale sviňa jelikož mě nutila pořád vylepšovat mapy a většinu z nich jsem nikdy nedokončil. Jediná mapa která je interaktivní podle mého gusta a je obstojná je De_mesa, to byl vrchol mé tvorby.
Tahle etapa tvorby map byla půlka těch čtyř let co jsem to hrál. Více o tvorbě map a o tvorbě ostatních najdete v odkazech na hru.

Co na to říct... Csko pro mě znamená začátek mého hraní a mam na něj spoustu vzpomínek z jeho doby, co jsem se zasmál u situací a nebo dělání volovin na mapách který jsme si vyrobili pro sebe na server našeho webu (tvorby map) a nebo těch nervů z cheaterů a neustálého umírání že jsem měl chuť rozmlátit klávesnici jak na tom slavném videu z youtube. Pro mě nostalgická legenda na kterou rád vzpomínám a mam pro ní plant zónu na srdíčku, Ve své době legenda.

Pro: Jednoduchost, Hra ve které jde o zkušenost hráče, Zábava a neuvěřitelná legrace, Moddifikovatelnost a jednoduchá možnost mít vlastni mapy, Znovuhratelnost, průstřelnost objetků, Engine

Proti: Stereotyp, Prázdnost oficiálních map

+23
  • PC 90
Minuta ubíhá za minutou a v duchu mě deptá, že na zítřejší zkoušku toho moc neumím. Ano chtěl jsem se učit, ale nemůžu. Vlastně lžu sám sobě, můžu se jít učit, úplně jednoduše si sednout ke stolu a otevřít skripta, ale nechci. Měl jsem v plánu už několikrát vstát a odejít. To si říkám i nyní, ale další načítající mapa mě opět přesvědčí o opaku...

Takto bych asi mohl zhodnotit svůj postoj k této hře. Hře u které na začátku jen bezmocně umíráte, protože zkrátka neznáte mapy, neznáte kvality jednotlivých zbraní, neznáte vůbec nic.
A pak přichází ten pocit, kdy se vám konečně podaří přežít, kdy konečně začnete získávat nějaký "skill". Neustále to nadšení roste, protože s každým dalším odehraným kolem se zlepšujete. Postupujete efektivněji a chcete jenom postřílet co nejvíce nepřátel.

A pak příjde ta "Nirvana", kdy si hráč pohrává pouze se sniperkami a žije pro ten pocit, kdy jde jen o jeden rychlý pohyb a jednu dokonalou střelu...

Zkrátka extrémní žrout času, který vás lehce pohltí a definuje.

90%

Pro: Velice pohlcující

Proti: Šílený žrout času. Žalostná AI v single-player modech

+13
  • PC 100
Klasika všech klasik, jejíž servery jsou tak různorodý, že si každej přišel na svý. Od knife, zombie, fun, aim až po awp a avatar servery. To nejsou hodiny ale dny, co jsem strávil nad touto hrou a rád se k ní občas vracím, ikdyž už ji nehraje tolik lidí, co dřív.

Pro: Různorodost serverů, Jednoduchost, Nenáročnost

Proti: Grafika, Omezenost akcí

+12 +14 −2
  • PC 90
Na Counter-Strike má asi každý jiný pohled. Mě to chytlo a nepustilo. Samotná hratelnost, zbraně, milion map i grafika je na svou dobu slušná. HW je také v pohodě. Rozjedete v pohodě na slabších strojích.

GRAFIKA: Průměrná. 13 let starý :) tak se není čemu divit. Na hraní to stačí.

HRATELNOST: Bombová. Samozřejmě je velký rozdíl, jestli hrajete singla nebo server s cízími lidmi nebo kotelnu s kámoši. S kamarády si můžete vyřídit účty :D, pobavit se a to věčné nadávání kdo je kdo. Hrajeme s kámoši furt. Nejčastěji jsme hráli a hrajeme Deathmatch, Mega pub 1 a 2, Deathrun nebo Paintball. Připomínalo mi to jak s kámoši hrajeme Airsoft. I když z Airsoftu máte úplně jiný požitek je zde hodně adrenalinu a ten pocit když koupíte pecku do zadku kuličkou z několika metrů, super :). Hratelnost skvělá

ZBRANĚ: Ákáčko 47, Snajperka (úplně nejlepší, zamíříte a protivník je mrtev). Kromě zbraní si můžete koupit v obchodě granáty (3 druhy), vestu s helmou, nebo když jste poliš taktický štít. Zbraní je dostatek.

Takže CS je skvělá hra i když na stovku to prostě není, hodně se ke hře vracím.
90%.

Pro: hratelnost, zbraně, hodně map, zábava s tím spojena prča s kámošema

Proti: grafika ;), bugy

+11 +12 −1
  • PC 85
CS není nějak náročná hra. Je to jednoduchost sama. Nakoupíte. Jdete, zabijete a možná i zemřete. Hraní CS s náhodnými hráči omrzí celkem rychle pokud nestahujete speciální módy jako např. Zombie, ale to i taky časem omrzí když hrajete s náhodnými hráči. Pokud hrajete s přáteli tak zábava nabírá jiný rozměr. Pak teprve zabaví na hodně a hodně dlouho, ale tak má tato hra svoje kouzlo, které bádá dál ke hraní. své hodnocení 85% jsem dal jen za předpokladu, že hrajete s přáteli, ale pokud bych to měl hodnotit s cizími hráči tak to sice na začátku taky baví taky dost, ale časem to jde dolů.

Pro: Hratelnost, jednoduchost, s přáteli supr hra

Proti: Žere až moc času, bez přátel to není ta správná sranda

+16
  • PC 95
Pamatuju si to jako dnes když jsem CS poprvé zapnul. Měl jsem sto chutí hru po prvních pár mapách smazat, protože jsem neustále sledoval "DeathCam" (zemřel jsem hned při prvním kontaktu s nepřítelem). Ale nabízelo se tu hned několik výzev: Zahrát si s kámošema a zlepšit svoje kvality co se přesnosti a taktiky týče. Online hraní bylo pro mě neznámé a hra s lidmi, které znám tento zážitej jen umocňovalo. Po x hodinách hraní jsem se dostával výš a výš v tabulkách. Tato hra se v podstatě neustále opakuje, ale dokáže si udržet svoje fanoušky spoustu let. Možná že hlavním kouzlem se soupeření o lepší skóre a kdo by neměl rád soutěže ?
+11 +15 −4
  • PC 95
Ach ty CSko... Ty enfant terrible... Jaká jsi rozporuplná hra... Jak mě jeden čas bavíš a jeden čas na tebe nemám ani pomyšlení...

Já a CSko

K CSku jsem se dostal již dávno. Nejprve jsem hrál Source, až potom 1.6, ale to je jedno. Důležité je, že jsem se ho naučil hrát tam, kde 90% hráčů - ve škole. Ano, ty třídní souboje, které jsem ke konci ovládal. A potom bum! IVT nám zrušili nebo přesunuli do učeben neschopných rozjet CSko po síti...
Po zakoupení na Steamu jsem začal hrát na Gamesites, konkrétně na DustMaps, kde jsme se zhruba po čtvrt roce s kristmeistrem stali známými firmami.
Po roce hraní jsem CSko hrál pouze 20 min ráno před školou a asi půl roku jsem se v hlavním hracím čase neukázal. Nyní znova začínám hrát.

HRA
CSko, ať se na něj kouká každý jak chce. Mě to baví. Já vim, někomu to připadá jako "Jdi a vyvraždi všechno", ano skutečně tomu tak je, ale když to člověk začne brát vážně, stane se z toho pomalu sport. Hlídání si cestiček, hraní se sluchátkama (a následné zprávy od lam typu "karlos vypinej ten wh lamo cheaterska"), taktizovani s kamaradama.
Na DustMaps se hrajou pouze de_ mapy. Hra mě baví za oba teamy zhruba stejně, ale když je málo lidí, tak jsem radši CT.

HRATELNOST
Rok 2000, online střílečka... Hratelnost si člověk musí udělat sám. Strafing, backgriping... Co se nenaučíš, to nemáš. Anebo existuje hromada modů - Avatar, Zombie, Hide'n'Seek, Surf, JailBreak, Predator... Každej si vybere, co ho baví. Když mají admini dobrý modovací schopnosti, tak mody můžou bejt dokonalý.
Dobrá ptákovina je třeba i skinování zbraní - takový AWP jako kulka poletující nad rukou :D
Průstřelnost materiálů - je -> to třeba některý dnešní hry nemaj... mám pocit, že v BF3 se mi nepodařilo týpka zastřelit přes zídku... To je velký PLUS pro CSko...

GRAFIKA
Na vyblbnutí stačí... Je to 11 let starý! tak žádný zázraky... Účel to plní

CELKOVĚ
Zábava - dobrá
Najít si "in-game" kámoše - pohoda
Sranda s lamama - nejlepší!

Koho ta hra nechytne, nepochopí. Koho chytla, pochopí, že napsat komentář o CSku je těžký. Je to hra, kterou nemusíte chápat. Je to hra, kvůli který si z vás kámoši budou dělat srandu. Je to prostě Hra s velkym H.

Pro: Zábava...

Proti: Snad trochu ta grafika...

+24
  • PC 5
Hra postrádající příběh, pro mě tudíž i jakýkoliv smysl. Aniž bych chtěl někoho urazit, většina hráču CS, které jsem měl tu čest poznat, příliš inteligence nepobrala.
Pět procent dávám jen proto, že CS byl pro mě pětiminutovou "zábavou" pouze při vleklých hodinách ICT ve škole, pak jsem obvykle při prvních příznacích příšerné nudy raději měnil CS za Solitaire. Jednoduchá hra pro jednoduché lidi.
-21 +10 −31
  • PC 65
Myslím že tuto hru jde hodnotit dvěma způsoby. Na jedné straně je to dobrá hra, kde si můžete zkusit boj proti-teroristických skupin proti teroristům. Skvěle si zataktizovat. Vyzkoušet mnoho nových a originálních map. Counter strike 1.6 neurazí ani po tolika letech, na kde jaké lance. To je co říci... Na druhé straně z pohledu herního gurmána můžeme hru zkritizovat že vlastně nejde o nic jiného než nereálistické střílení které se opakuje stále dokola po pár minutách a povražděním všech oponentů, ,,výplach mozku" okořeněný maximálně položením bomby C4. Obě varianty mají dle mého názoru kousek pravdy.

Pro: v dobrém týmu se může jednat o dobře sehranou akci

Proti: nic víc než bohapustá střílečka

+7 +14 −7
  • PC --
Vým že se to některým z vás líbit nebude ale já rozhodně bych dal hře "Half Life" alias CS tak 15%, CS Source tak 30% a CS 1.6 tak 45%.
Oproti tomu hře CrossFire bych dal tak 85% .
Argumenty že CF (Crss Fire) je kopírkou CS se mi nezdají být oprávněné, protože CS nebylo první FPS a nebyl to ani nápad vývojářů, tudíž CF nemůže být kopírkou CS.
Za první FPS bych asi označil Quake 1 a nebo Wolfenstaina (1. díl), nevím přesně který byl dříve :)

Kdybych porovnával CS/CF
Tak CS
+ ...... nenašel jsem bohužel asi žádný ..možná grafiku ale tou bych se rozhodně nechlubyl a to zvlášť v případě zbraní .. které mimochodem moc reálným nepasují.
- Free server, tudíž si každý prostě nahodí vlastní server a nazdar ..
- Boti, boti nejsou podle mě dobrá věc do Online FPS
- Registrace .. ta úplně chybí takže jakýkoli postup si nahrajete tak vám nezůstává, s tím souvisí aj možnost získávání zbraní ..
- Vybavení .. prakticky žádné až na pár vyjímek.
- Módů zde také není moc.
- Admini .. bez komentáře :)
- Nereálnost (DMG, brnění atp.).
- AntiHack prakticky chybí

Cross Fire
+Regostrace a tudíž se vám ukládá i postup (Hodnosti, levely, vyznamenání, zbraně, body atp.)
+ AntiHack i když nedostačující ale pořád nějaký
+ reálnost (DMG jsou v jistým měřítku vůči sobě tak že prakticky v tomto měřítku odpovídají realitě, helma ani vesta vás prostě před L96 [AWM/AWP] či jinými zbraněmy nezachrání a stejně tak Flashovej granát .. když máte brýle a schytáte to tak ohluchnete na chvíly a stejně chvíly nevidíte ..).
+ Velkým plusem podle mě je velké množství zbraní a systém nákupů za Gp, potom možnost doplatit si zbraně za Z8p a další výhody, samozřejmě Black Market.
+ Boti úplně chybí, což je dobře, už jen z důvodu toho že na nikom nemůžete takto "nafarmit" body.
+ Výhody za Z8p z vás nedělají boha :) .
+ Postavy pro holky .. to se ovšem asi nevyužije tak jak vývojáři zamýšlely ..
+ Obrovským plusem jsou Klanové servery a Klany, na klanových serverech se nechá zažít spousta legrace při souboji Klan vs. Klan :)
+ Další věc kterou ocení hlavně nováčci je tréning.
+ V neposlední řadě bych za plus označil i to že servery jsou jen ty co zpustí vývojáři hry, každý server je rozdělen na 9 Channelů a na každém si můžete založit místnost (room) až pro 16 lidí (Tudíž maximálně 8 vs 8, Free for all je jasné atd.).
+ Oproti CS je podstatně více módů a map.
- Vadou na kráse CFka je prostě grafika a pohyby ..

Závěrem: Podle mě je CrossFire lepší než Counter ale je to jen věc názoru .. někteří lidé nemají a jiní zase mají zájem o Expení, získávání levelů, šetření atp.
Mě osobně by prostě nebavilo mít za chviličku vše co jde ..

Pro: Možná grafika ..

Proti: Je toho prostě moc ..

-38 +7 −45
  • PC 100
Nemohu jinak, než ohodnotit 100% tuto akční pecku, u které jsem proseděl několik dní, týdnů, měsíců, roků. Zažil přitom nespočet zážitků, projezdil jsem nejednu lan-party, dostal se do nejednoho klanu, dokonce i vyhrál nějakou tu cenu.
+4 +17 −13
  • PC 75
Akoby to bolo včera, čo sme celé prestávky plánovali, ako si po škole pôjdeme "k Majkovi" zahrať "céesko"... tie večné debaty o tom, kto bude robiť server, kto bude poliš, či "teráč"... Krásne boli tie momenty, kedy sme sa štyria, piati... ôsmi nahrnuli do dverí a všetci naraz začali hustiť do obsluhy, ako by sme za "dvacku" chceli ísť hrať to "céesko" :D

Pravdepodobne až s príchodom Counter Striku som plne pochopil význam slova multiplayer. Jednoduchý koncept dobra a zla: zásahová jednotka ide nakopať riť teroristom, ktorí:
a) plánujú niečo odpáliť do vzduchu,
b) držia rukojemníkov,
c) už si veru nepamätám.... asi niečo v zmysle: sú to teroristi, tak preč s nimi! :D
K tomu imo skvelý systém equipovania, založený na "plate" a samotný zbrojný arzenál, vymazlené mapy a možnosť tlačenia skillu do nechutných výšin one-shotov, head-shotov a podobných shotov...

Z môjho (a predpokladám, že nielen z môjho) pohľadu išlo, a vždy pôjde o výnimočný kus, ktorý si po celom svete aj dnes, viac ako desaťročie po jeho vytvorení nájde desiatky miliónov fanúšikov a noliferi ho deň čo deň púštajú a blbnú do nemoty... Stačí nakuknúť na strelecký koncert rôznych schroet kománd, kedy človek len s otvorenými ústami nechápe, čo sa vôbec deje :D

Keďže som bol vždy len priemerná sračka, s counter-strikom som udržiaval skôr priateľský a pohodový vzťah, ktorý nám však vydržal dodnes a občas ho predsalen na pár kôl pustím.

Pro: hrateľnosť, v určitých situáciach takmer nekončiaca zábava

Proti: žrút času, hlbší zážitok vyžaduje zohraný tím, progameri

+32
  • PC 55
No co bych tak o tom řekl. S profesionály je to fentická řežba která nemá hlavu ani patu. S mými spolužáky (odpusťte mi to klucí!) je to jako poprava. Jako první musím zdůraznit že jsem nehrá nikdy po internetu... pouze lan. Jako odreagovačka bez hlubšího smyslu to je fajn hra ale jakmile v tom začnete hledat nějaký hlubší smysl, jste v prčicích. Hru určitě hodně kazí ta nejdementnější komunita na svetě. Dodnes si vzpomínaám jak jsem se spolužáky v herně mastili CSko proti nějakým maturantům... sorry lidi ale ja přiběhnu s automatem on má pistolku a dá mi na dvě rány headshot...to není normální! O tom že s kulometem na 5 metrů se nemusíte do nějakého hovada trefit ani jednou nemluvím. Prostě, CS je dobrá sřílečka ale nic moc víc... Hru kazí dementní komunita a hlubší smysl a nutnost spolupracovat by opravdu hodně prospěli.

Pro: odreagovačka

Proti: řežba... nic víc, nic míň... i když není právě přesně to co my chceme?

+10 +18 −8
  • PC 80
Když jsem sem vstoupil poprvý, zajímalo mě jestli je tu i CS. Docela mě překvapilo - myslím, že CS se moc hodnotit nedá. Grafika je v podstatě hrozná(hodnotím pouze 1.6) - možná jenom skiny zbraní ujdou - tedy do té doby co je držíte v ruce :) Jenže jinak myslím, že hra si zakládá na výborné jednoduchosti (bomba, rukojmí) a v tomhle ohledu nemá hra konkurenci.
Já už CS považuji za takový ''sport''. Naučit se taktiku, vědět kde kdo ''kempí'', osvobodit nebohé, konstantně se tvářící rukojmí nebo položit bombu a bránit. Hrát s BOTy je jakýsi trénink.
Na závěr musím napsat, že tuhle ''soutěž'' doporučuji všem, kteří kdy zapli PC (ale pochybuju že se někdo najde ještě kdo ji nikdy nehrál). Za svou geniální jednoduchost si vyslouží velmi dobré hodnocení. Berte ale s rezervou.

P.S. Souhlas s fakem - nekonečnost hry je ubíjející, stačí pořád hrát ten ''zatracený'' dust(2) :D

Pro: slušné množství zbraní, takřka jediná hra svého typu, týmové příkazy, množství serverů

Proti: grafika, vzhledem k multiplayeru množství cheaterů

+19
  • PC 70
V prvé řadě upozorňuji, že nehodnotím původní modifikaci CS jako takovou (té bych dal 100%), protože zde se jedná pouze o samostatné vydání verze 1.6. K samotnému CS - modifikace je to takřka dokonalá, představuje propracovanou týmovou spolupráci a výborně kombinuje realističnost, taktiku s přijatelně svižnou a nepříliš náročnou hratelností. Navíc si jako jediná hra dlouho udržovala výsadu průstřelných zdí, což je dle mě naprosto geniální prvek a totální trefa do černého (do terče za zdí samozřejmě) co se hratelnosti i intuitivnosti týče.

Verze 1.6 přináší upravenou grafiku a hlavně nové zbraně. Clarion a Galil vhodně vyplňují cenové mezery, pokud vám na M4/AK chybí jen pár stovek a nechcete se trefovat přes půl mapy MP5kou. Ovšem přidání štítů ochráncům zákona už tak skvělým nápadem nebylo a tak není divu, že byl zanedlouho v zájmu záchování jinak vynikající balance, nemilosrdně hozen do starého železa.

Celkově je CS parádní modifikací, která překopala celý Half-Life od základů a stala se jak miláčkem milionů hráčů, tak inspirací pro herní tvůrce. Mimochodem dovednosti progamerů jsou snad spíše záležitostí obdivu a nikoliv opovržení ne? To jaký má kdo "real life" a jestli v něm posedává v hospodě, nebo se učí dávat co nejpřesnější headshoty v pc hrách je jen jeho věc. A hru to nekazí, nýbrž povyžuje na vyšší úroveň, skazil snad Beckham s Ronaldem fotbal?

Pro: Inovativní teamová modifikace, prostřelitelné zdi, taktika, svižná hratelnost, modla profesionálního hraní

Proti: Verze 1.6 není až tak převratná (vzhledm k tomu, že má spec. vydání), štít se nepovedl

+22 +24 −2
  • PC --
Hrál jsem nesčetněkrát na LAN párty. Zde souhlasím s Pipboyem, hru kazí Terminátoři a Supermani, kteří se trefí naprosto vším, vždy, všude, do všeho, na jakoukoliv vzdálenost a znají mapy po slepu. Jinak by to byla docela dobrá odreagovačka, ale tímto se CS degraduje na výplach mozku, v mých očích roven demenci zvané Travian. Nebudu hodnotit CS čísly, zbytečně bych snižoval celkový průměr hodnocení, protože bych jí musel dát tak 20%.. A to za naprostou výplachovost a neoriginalitu. Stále to stejné dokola, nikdy nekončící. Pouze modaři podporují CS mohutně, ale, to mě nijak neobrací na víru v CS. Pro mě je i F.E.A.R. Combat MNOHEM zábavnější, než tohle, pocit ze střelby je tam takřka hmatatelný, ale tady?? Pche.. Pokud jedu na LAN a uslyším, že se tam bude hrát CS, tak jednoduše nejedu. CS je fenomén, svého času nejhranější MP na světě, mistrovství světa v CS to dokazují, ale to z něj ještě nedělá dobrou hru.

Pro: Masová hratelnost, výborný engine, jak v1.6, tak Source, modařská komunita.

Proti: Výplach a´la Travian (hnus), nekonečnost, stále to stejné dokola, terminátoři a supermani v CS.

+12 +15 −3
  • PC --
Rád bych uvedl jaké verze CS jsem hrál, ale bohužel toho nejsem schopen, už je to opravdu dávno. Bylo to rozhodně na sš, tedy někdy v letech 1999-2003. Ještě to nebyla standalone hra, takže zřejmě ještě nějaká beta, ale nechci tu machrovat, fakt si nejsem jist. Tehdy to byla opravdu zábava - hrávali jsme o hodinách VT i s učitelem, všichni jsme to uměli zhruba stejně, takže hry bývaly vyvážené... Pak jsem opustil SŠ a spolu s kolektivem se vytratila i zábavnost, protože na internetových serverech se prakticky pokaždé najde aspoň jedno supernabušené dítě (nebo dospělý pro kterého je hra smysl života) které to hraje deset hodin denně a nedá se porazit. Jojo, kde jsou ty časy...
Hodnotit nebudu, necítím se na to kvalifikován. Kvalita IMO totiž roste a padá s kvalitou a vyvážeností schopností kolektivu. Smutný to osud většiny MP-only her.
+10 +14 −4
  • PC 50
Pokud se nepletu, CS je primárně koncipován jako taktická 1st person akce. Bohužel, pokud zrovna nehrajete s lidma co znáte třeba na LAN party nebo nejste členem klanu, potenciál celé hry mizí a celá hra se zvrhává do total killing spree madness, at už v SP s botama nebo v MP. Takže těžko tuhle hru hodnotit. Pokud hrajete s kvalitníma hráčema čistou týmovou řežbu, tak chápu hodnocení okolo 80%. Pokud jde jen o připojení k náhodné hře, kde je to pomalu všichni na všechny, tak se hodnocení propadá někam na třicítku, ne-li dvacítku.

Po technické stránce je hra imo celkem vyhovující, hudba žádná (ale to se u takové hry dá celkem předpokládat... i když by neškodila) a HW je to nenáročný (i na dobu vydání). Podle mě taková šedivá, celkem nezajímavá hra, která spadá do průměru a ode mě má teda 50%, další procenta si přičtěte / odečtěte podle lidi, s kterýma hrajete.

Pro: HW nenáročnost

Proti: nuda

+19 +23 −4
  • PC 100
Původně jsem hodnotil daleko níž, ale prostě nemůžu. Ta hra není v žádným případě dokonalá, ale mě uchvátila. Když si vemu, kolik času jsem u ní strávil a vůbec jak dlouho se obecně hraje se stále plnýma serverama, tak musí každý uznat, že prostě má něco do sebe. Na rozdíl od ostatních mutliplayerových akcí se mi zalíbila hlavně obrovská účinnost zbraní (fatální při zásahu do hlavy), střelba přes zdi a "kariéra", čímž myslím nákup zbraní před kolem. Vzhledem k obrovskému množství módů si přijde na své každý (já jako akčnější typ preferuju hlavně fy a gg hry). Nejdůležitější ale u téhle hry je, na jaké lidi natrefíte. Není nic horšího než cheateři a občas hra přímo vybízí ke kempení. Za své hráče však nemůže.

Pro: Silné zbraně, průstřelné zdi, dobře se to hraje (i na relax)

Proti: Občas debilní hráči

+26
  • PC 25
Nejvetsi blbost co jsem kdy videl. Nechapu ty lidi. To podle me hrajou lidi, kteri nevidely skoro zadnou jinou poradnou parbu a nebo to byla jedna z prvnich her co hraly a nebo je ovlivnujou ostatni fanaticni hraci.

Pro: Nic

Proti: Vsechno

-29 +7 −36
  • PC 60
Až na to, že jde o pure camp a vypatlává to mozek, je CS velmi dobrá hra. :)
-15 +4 −19
  • PC 75
Asi nejlepší a nejznámější multiplayerová modifikace pro Half-life.
Skvělá hra na odreagování, po delším hraní ale začíná lézt na mozek... Ideální do hodin informatiky na střední škole.

Pro: hratelnost

Proti: po delším čase nuda, profi hráči

+2 +9 −7
  • PC --
Jednoznačně nejznámější MP hra původem od amatérských tvůrcu modifikací pro první Hlaf Life. Stala se velmi populární snad všude na světě. Její hlavní nevýhodou je čas který u ní strávíte, pokud vás chytne. Po delší době ale začnou štvát průstřelné stěny díky kterým vás občas nějaký "skill" sejme bez šance se bránit. Pro příležitostné odreagování/naštvání se je ale fajn. Podle mě nejlepší verze byla stará 1.3

Pro: Hratelnost

Proti: průstřelnost zdí

+14
  • PC 90
Pro spoustu lidí nepochopitelný bezduchý střílení. Pro mě je to naopak, hraju to už od verze 1.1 a nedokážu si říct proč,ale stále mě ta hra drží a neskutečně baví. Je to neskutečná zábava sice s podprůměrnou grafikou, ale co už, o grafiku přeci v tyhle hře nejde :D

Pro: Zábava, progaming

Proti: Moc stráveného času u hraní

+13 +15 −2
  • PC 70
Párkrát jsem hrál s kolegama na střední a proti amatérům je to docela sranda. Hrát to ale proti lidem co mají strojově našprtané mapy a stříli sniperkou v pikosekundě je především vopruz. Vytrénovat se na takovou úrověň považuju za známku slabomyslnosti.

Pro: ustřílet snipera dvojcí Berret přes půl mapy a podobné kraviny pro fajny pocit :)

Proti: dlouhodobí hráči counter-strike

+9 +19 −10
  • PC 90
Ačkoli jsem to nikdy pravidelně a na profesionální úrovni nehrál, večery s kamarády v hernách a dni propařené s bratry právě u CSka jsou nezapomenutelné! V jednoduchosti je stejně největší síla a to tvůrci (tehdá ještě ne přímo z Valve) dokázali.

Pro: jednoduchost

+18 +19 −1