Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (18.10.2017 12:36): Star Wars: The Old Republic vzniklo právě proto, že EA zařízlo KotOR 3. Takže, ne. KotOR 3 bysme všichni chtěli, ale EA s Disneym řekli: "NE!"

EA vždycky zkurví svými "nápady" vyždímá a zkurví nějakou slavnou sérii a pak jejich tvůrce pošle do hajzlu. Viz.: Origin, Bullfrog, Westwood, BioWare... A nyní Visceral. :-( Přitom sami dokázali vytvořit maximálně tak NHL a spol.
@Paul (18.10.2017 12:30): Já doufám, že někde třeba pomalu vznikají nápady, koncepty, nebo třeba se už tvoří.. KOTOR 3.

Je to zbožné přání, nevěřím tomu. Ale doufám.
Já možná nakonec i půjdu znovu do toho MMOčka, protože tohle už není možné.. :D
An odd bit of irony there. In Jason Schreier’s Blood Sweat and Pixels book, the last chapter told the story of Star Wars 1313. After the sale to Disney, a group of Lucasarts employees went to Visceral to give a pitch meeting about 1313 to see if they would take on the project. After a lengthy discussion of the game, the head Visceral guy stood up and told them “I’m not sure what you were told about this meeting, but we aren’t going to take over your game, we just wanted to interview some of you for jobs.” The Lucasarts guys were crushed.

And now Visceral has its own Star Wars title yanked away...and studio killed.
------------
Fucking hell.

@SilentWolf (18.10.2017 12:16): pokud vím tak prý ještě Respawn (Titanfall) měl něco StarWarsovýho dělat, ale kdoví...
Docela šok, že to zrušili. Takže vznikne "nová" hra z toho co měli. A je tedy ještě vůbec nějaká Star Wars hra ve vývoji? Krom Battlefrontů? :D
Tak jako s Pandemicem, jsou to nenažranci, těžící z konzumního recyklovaného trhu svých značek, bohužel jsou to přesně ti co pouští kohoutky, sic by měli občas nepřemýšlet jen dolary v očích, jak strýček Skrblík...
Je naprosto jasný, že manageři v EA skutečně zařízli nadějný studio s nadějným projektem, kterej ale neodpovídal představám o příjmech hlavounů. Zjevně nechtěli kvalitu, ale akční hru s možností hromady dalších zisků.

Studia Visceral je strašně škoda. Tohle je fakt ze strany EA normální hajzlovina.
@pajmič (18.10.2017 10:25): Argumenty došly. Ještě nějaká otcovská a vůbec ne captain obviousovská moudra? Například že i nevideoherní průmysl je byznys? A že když se někdo zachová v byznysu zkurveně, tak je to vlastně ok a nemá cenu "brečet a naříkat", protože to tak prostě je.
@pajmič (18.10.2017 10:25): Cože? Protože je to "prostě tak" tak to nemá cenu řešit a diskutovat o tom? Tak proč sem vůbec lezeš? S touhle "logikou" se nemá cenu bavit vůbec o ničem, protože všechno prostě nějak je...:/
@Paul (18.10.2017 08:44): @Marcusss (18.10.2017 09:40): Vy dva jste se hledali až jste se našli, co kluci? Tedy nebudu to dál rozvádět, aby jsem Paula ještě více neurazil svými písemnými nectnostmi, ale jen řeknu: Tak to prostě chodí, lidi přicházejí a odcházejí. Co se stalo, stalo se. Nemá smysl nad tím brečet a naříkat. Videoherní průmysl je byznys a ten je neúprosná potvora.
"Our Visceral studio has been developing an action-adventure title set in the Star Wars universe. In its current form, it was shaping up to be a story-based, linear adventure game." - jinými slovy vyvíjeli hru ve stylu Uncharted (viz Amy Hannig), která by na SW universe skvěle sedla...

"Throughout the development process, we have been testing the game concept with players, listening to the feedback about what and how they want to play, and closely tracking fundamental shifts in the marketplace. It has become clear that to deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come, we needed to pivot the design." - jinými slovy EA chtělo hru která si hráče udrží dlouho = poskytuje více peněž skrze mikrotransakce a lootboxy... takže třeba něco ve stylu Destiny... a já mám rád Destiny... ale rozhodně nechci aby každá hra byla Destiny... :(

Takže když si to člověk přečte, tak je jasné, že Visceral chtěl kompaktní intenzivní singleplayerový zážitek... zatímco EA se rozhodlo, že chce dojnou krávu. Takže hurá pro EA? :(
Tak uznejme, že pokles kvality her Visceralu je přímo spojený s požadavky a ždímáním značky ze strany EA - mikrotransakce v DS3 atd...:/

Pajmič se chová jako by EA bylo benevolentí taťka, který dal svému harantovi Visceralovi víc než dost prostoru a utnul ho až když fakt nestál za starou bačkoru. :/

Samozřejmě je možné, že to byl Visceral co si to pomrdal, ale v historií EA bych na to úplně nesázel. Přinejmenším EA dostalo do stavu ze kterého se nemohli vyhrabat.

(A taky nechápu kde se berou ty pajmičovy kecy ohledně "mučedníků" - přijít o tři roky práce, nebo případně jen přijít o kolegy a přátele se kterými člověk pracoval na projektu, není nikdy příjemná věc. A u EA to nemusí být vyloženě proto, že výsledný projekt byl špatný, ale proto, že nějakému kreténovi nevyhovovalo co s ním Visceral plánoval dělat = například tam nedát mikrotransakce a lootboxy, protože to už jim jednu hru pomradlo víc než dost...)
@pajmič (18.10.2017 00:59): No a to je ono. Ty o situaci nic nevíš, neposlechl sis to, ale vynášíš soudy. To je pak těžký. Samozřejmě že je možný že Bell kecá, ale to už je o tom co je pravděpodobnější. Že kecá a bezdůvodně si zanáší na problémy, nebo že se EA umí zachovat jako kurvy? Svět nemusí bejt black and white, ale to neznamená že se občas obří korporace nemůže zachovat zkurveně, víme?

Žádnýho mučedníka z ní nedělám, kde to čteš, proboha. Jenom mám empatii a dovedu si představit jaký to musí bejt, dělat 3 roky na hře a pak mít zaříznuté studio a práci přesunutou jinam ke kompletnímu předělání.

Urážky si nech od cesty. Jenom nechci ztrácet čas hádáním se o dojmech ze hry kde není šance že bychom se mohli shodnout a ani jeden nemáme "ultimátní objektivní" pravdu.
@Paul (18.10.2017 00:24): Umím si dát 2+2 dohromady, Paule. Slightly mad pracovalo pod EA, když dělali na Shiftech. Takže technicky vzato, to byl EA zaměstnanec. Co se stalo potom nevím, asi to hezké nebylo, když se studio od EA odloučilo.

A možná by jsi měl zajít k očnímu. Nevidím ve svěm příspěvku slovní spojení "Hodné EA" on celý svět nění dělen jen na dobré a zlé, on ten důsledek má většinou i několik příčin. Svět nefnguje tak jednoduše.

Proč z tý dámy děláš mučedníka, prosim tě? Ty děláš jako by měla skončit na ulici bez dolaru v kapse. Pokud její tým (Visceral) stál za starou bačkoru/nesplnoval její požadavky, které asi byly logicky nemalé, tak je dost možné, že EA to studio zavřelo, protože nebyli schopni držet krok a dosáhnout na splnované ambice?? Osoba s jejím renomé nebude mít problém si najít džob. Pokud bude chtít dál dělat na SW, tak bude. Dost možná začnou celý vývoj od pýky. Třeba EA nechtělo opakovat průser s Andromedou, studio rozpustili, vyměnili producenty a process restartují.

Jsi tak panovačná ženská, co musí mít zavěrečné slovo, že? Budiž.
@pajmič (17.10.2017 22:53): ...si zjisti info než začneš krafat. Ian Bell není žádnej vyhozenej bejvalej pracovník EA. Poslechni si ten stream kde se rozpovídal a pak se zastávej té hodné EA.

Být v její kůži, zůstal bys tam?

Ne, nebyl, ale hádat se o tom s tebou nebudu, dál ohledně Hardline reagovat nemusíš.
@Paul (17.10.2017 22:31): Ale? Vyhozenej/bývalej pracovník nadává na hrozně zlého hlavouna jisté firmy? Mě to přijde totéž, Paule. Je naprosto jedno jaký je předmět napadení.

Pokud to sama nezabalí, tak si ji nechají a pokud mají trochu zdravýho úsudku, tak bude na té pozici, ve které byla u Visceralu.

Hardline byl uplně stejný průjem jako každý BF singl.
@pajmič (17.10.2017 22:23): Tvle co do toho taháš toho Ballarda. To je úplně, dokonale mimo a se situací EA vs Slightly Mad to nemá nic společného.

A o Hennig:

EA spokesperson tells me: "We are in discussions with Amy [Hennig] about her next move."

Opravdu silně pochybuju že je z toho nadšená.

Jo a Hardline byl aspoň v singlu v pohodě, rozhodně lepší než ty blitky co vypouští DICE.
@Paul (17.10.2017 22:11): Nadával stejně jako ten týpek, jenž pracoval v Naughty Dog a obvinil jejich vedoucího ze sexuálního obtěžování? Prosim tě.

Vývoj tý hry podle toho vyjádření stále pokračuje pod jiným studiem a kdo ví, zda si tam hlavouny vývoje nenechají (včetně Amy)

Nakonec možná udělali dobře, Visceral od Dead Space 2 neudělal pořádnou hru - Hardline byl naprostý úděs. Mohlo to taky dopadnout jako s tám Montrelským BW studiem, jen s tím rozdílem, že to EA utlo dřív než by z toho vylezl průser-viz Andromeda.
@Garret (17.10.2017 22:07): Amy si pamatuju už od Legacy of Kain, jedna z mála známejch designérek. A Ian mluvil o tom jak je EA a Soderlund chtěli vojebat nedávno, bylo to na redditu a gafu a dost mi to utkvělo v paměti - nestává se často aby CEO jedný herní fimy otevřeně nadával (a že jako fakt zhurta) vysokýmu hlavounovi korporace jako EA.
@Ronik (17.10.2017 22:02): Amy Hennig musí tenhle průmysl k smrti nenávidět. No jo, Patrick Soderlund, to je ten kripl kterého Ian Bell ze Slightly Mad nazval "scum, absolute monster".
@Malignus (16.05.2017 07:53): To jsem z počátku také udělal. A často se mi stávalo, že se mi myšák zbláznil a oblítnul někam do nebes, protože jsem s ní tgak šoupal. Po framerate opravě jsem si dal citlivost na default a paráda.
@Malignus (15.05.2017 09:56): Záleží na jakém HW máš Vysynch vypnutou, jak už tu bylo řečeno. Je to vysoký framerate, který tu hru boří. Těch 350+ fps MI nejen pochroumali myš, ale loading times byli nepřirozeně dlouhé.
Já při vypnuté V-Sync neměl problém vůbec žádný, takže jsem chvíli nechápal, co tu řešíte... :-D
Co tam je za problém s myší při vypnuté vertikální synchronizaci? Není to jen nízká citlivost?
@Bodkin (13.05.2017 23:20): Ano, člověk by takové věci vůbec řešit neměl. Ale stará hra, jenž měla vývojáře, kteří při disajnování měli v hlavě konzole se něco takového dá očekávat. Já měl podobný problém s Grand Theft Auto: San Andreas a Fable: The Lost Chapters. Taky super framerate a sekaná myš.

Je to jednoduchý, až jsem valil bulvy! A to i na Hard, kde jsem v konvenčním boji "helmet to ass face" zemřel asi dvakrát a to jen proto, že jsem se potřeboval potrbat v nose nebo jsem odpovídal na SMSku. Holt PC master klávesnice a myš je v tomto nenahraditelná. Pokud tedy funguje jak má. Konzolisti se pnohem více zapotili :)
@Bodkin (13.05.2017 22:25): Tobě činí takový základní typ řazení potíže? Já dnes jinak ani neřadím. Má ex- měla na erekci vysazení, tak jsem s tím ze zvyku nepřestal...

To víš, že se vrátíš. Když si dal druhou šanci Psychobrejku, tak se vrátíš i mrtvému spaceu, obzvášt ted, když víš, co si díky šoupající myši prosral :)
Ale včera jsem to opět dofrčel. Skoro na jeden zátah. Krájet na kousíčky ty nechutný potvoráky je pořád bžunda. Toto dílo jen tak nezestárne. Nebýt toho konečníkového konce, tak je i takový pán jako Resident 4 v ohrožení.
@Bodkin (13.05.2017 21:43): Koukám, že nejsi jediný, kdo zminuje to pomalé otáčení. Opravdu je to takový problém? Mě to přišlo naprosto vyhovujícně rychlé. Vím, že je tam bug s otáčením při vypnuté v-synch s tím ale asi problémy nemáš:) Soulasim. Ta poslední pasáž s Markerem je opravdu designérský průjem :)
@Malignus (13.05.2017 20:25): Únavný furt dokola to samý, čím dál pitomější zvraty, zbytečný protahování a neustálý tahání Markeru, celé vynásobené tím, že jsem se otáčel jako věž Pantera...
Tři zbraně za celou hru, vytuněné na max. Řezačka - naprostá ikona celé hry, provazová pistole - ideální k zastavení, či zpomalení většího počtu nepřátel v okolí a plamenomet na ty malý cajzly, který na tebe jinak v blízkosti naskákaly.