@
Paul (18.10.2017 00:24): Umím si dát 2+2 dohromady, Paule. Slightly mad pracovalo pod EA, když dělali na Shiftech. Takže technicky vzato, to byl EA zaměstnanec. Co se stalo potom nevím, asi to hezké nebylo, když se studio od EA odloučilo.
A možná by jsi měl zajít k očnímu. Nevidím ve svěm příspěvku slovní spojení "Hodné EA" on celý svět nění dělen jen na dobré a zlé, on ten důsledek má většinou i několik příčin. Svět nefnguje tak jednoduše.
Proč z tý dámy děláš mučedníka, prosim tě? Ty děláš jako by měla skončit na ulici bez dolaru v kapse. Pokud její tým (Visceral) stál za starou bačkoru/nesplnoval její požadavky, které asi byly logicky nemalé, tak je dost možné, že EA to studio zavřelo, protože nebyli schopni držet krok a dosáhnout na splnované ambice?? Osoba s jejím renomé nebude mít problém si najít džob. Pokud bude chtít dál dělat na SW, tak bude. Dost možná začnou celý vývoj od pýky. Třeba EA nechtělo opakovat průser s Andromedou, studio rozpustili, vyměnili producenty a process restartují.
Jsi tak panovačná ženská, co musí mít zavěrečné slovo, že? Budiž.