Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taky někoho tak strašně se** ty mise v letadle? Respektive, nebýt Nicka, asi bych nikdy nikoho nesejmula, leda sebe... :D Připadá mi, že se to vůbec nedá ovládat.
@Bodkin (16.04.2018 20:54): jo, ten kec že je to severní korea, tak se netrefila, mě taky napadl, ale je to výmluva. Jak píšeš, prostě chtěli mít "cool" explozivní unhappyendovej konec, sense or nosense who gives a fuck.
@Mendoza (16.04.2018 20:30): Stash.

@CrocoRay (16.04.2018 20:27): Byl to hrozný macho srab a kvůli němu se to všechno posralo. A nechal mě uhořet ve vrtulníku a utopit se v autě. Sráč.
To ne, někde jsem tam slyšel, že je nukleární standoff (možná i někde četl?) a on sám pak vypadal skoro překvapený, že se to opravdu stalo, že měl pravdu a že to byl opravdu test jeho víry.


@Paul (16.04.2018 20:52): Dropli to na montanu proto, že kdyby to dropli jen na ty největší města, tak to hráč nebude mít tak naživo. Navíc si docela dokážu představit, že má Severní korea potíže s trefou...
@CrocoRay (16.04.2018 20:27): ty bomby vůbec neměl na starosti kult, ale severní korea nebo co...sice samozřejmě nedává smysl proč by to házeli na montanu, ale na příběhu týhle hry nedává smysl skoro nic, takže to je detail
Co znamena na ruznych baracich a boudach takovy ten krizek ci xko s prerusovanou carou?
@Bodkin (16.04.2018 16:04): Já nemyslím, že byl srab. On jediný se snažil jít proti tomu Josephovi. Ale jinak ten konec tak tam není přímo řečeno, že je nukleární apokalypsa. Mohly se odpálit jen bomby na tom jednom území a mohl to mít naplánované tak, aby jen dokázal, že měl pravdu a nikde jinde nic nemuselo bouchnout.
@CrocoRay (16.04.2018 15:38): Já jsem na konci resistoval a ten druhý tam jsem neviděl, takže nevím jak to dopadne tam, ale Joseph měl pravdu, příchod zákona byl předzvěstí blížící se nukleární apokalypsy!

Co bych ale rád vyzdvyhnul u finále s Jacobem, jak tím opakováním toho shoot'em'up segmentu mě natolik naprogramovali, že jsem si při posledním průchodu řekl, jo a ještě tady maník za rohem a střílel jsem dřív, automaticky, než jsem si uvědomil, že je tam nějaká zrada. Za to kudos teda. Škoda, že se jim nepodařilo vymyslet něco podobného i pro Johnnyboye a Faith.

A byl jsem fakt rád, že chcípl Maršál, ten čurák mě fakt sral, byl to srab a všechno to byla jeho vina.
Tak ten závěr jste vůbec jak chápali? Tam není nic vysvětlené a může být více variant. A to u obou konců.
Ale jo, bylo to dobrý. Akorát ten příběh a jeho struktura je totální diarrhea, jediný co dojem zlepšilo byl závěr, kterej ač taky hloupej, měl něco jako koule a pobavil. Montana je asi nejhezčí a nejdetailnější FC mapa to date, game design celkově taky doznal zlepšení. Ale iritovaly mě ty klasický ubisoftoviny typu milion zbytečnejch kolektiblů a čistě busywork questy, v tomhle jsou v Ubi fakt moroni, mohli by už pochopit že CDP trochu nasadili laťku a už se tenhle styl nenosí. Prachů ale každopádně nelituju, takhle moc mě FC nebavilo od trojky. Jo a soundtrack..super.
@CrocoRay (15.04.2018 15:15): jasne ze je mys presnejsi. Vsak je taky delana na praci ve win a podobne kde to je potreba.
Ja beru gamepad jako periferii na hrani a je mi proste u jakykoliv hry pohodlnejsi. A je to o zvyku, nakonec clovek zjisti ze ten rozdil v presnosti neni tak dramaticky jak se na zacatku mohlo zdat a v klidu na nem odehraje vse co potrebuje. Proste i kdyz hraju na pc leta nikdy jsem si na mys a klavesnici vlastne nezvykl. Vzdycky mam pocit nejakyho jakoby nepohodli a nepatricnosti..kazdy jsme nejaky.

PS : a bodovi bych tu hlavu ustrelil gamepadem jak nic, to je jisty ...hehe
@CrocoRay (15.04.2018 15:15): Míření bude obecně vždy lepší myší už jen z toho důvodu, že při používání myši zapojuješ skoro všechny svaly od ramene, lokte, zápěstí a žo po prsty. Precizně míříš páčkou na gamepadu = používáš svaly v palci, což je prostě horší pro přesnost.
@Charllize (15.04.2018 12:22): Tak já třeba neřeším, kdo na čem hraje, ale řekl bych, že myš bude mít vždy lepší citlivost při míření a říkají to i konzoloví hráči :-) S těmi páčkami se hodí často ten pomocný auto-aim, ale pokud jde čistě o rychlost a hrál bys na obojím rovnoměrně často, tak nejspíš i ty bys s myší mířil rychleji :-) Gamepad se zase hodí, že jsou klávesy blízko u sebe, což je u spousty jiných her výhoda. Pak i závody jsou prý lepší na gamepadu.

Ale jakože to nemyslím nějak špatně nebo kriticky, nebo že bych chtěl někomu kecat, na čem má hrát :-) Třeba zrovna mnou hraný Dark Souls by byl asi lepší na gamepadu a já hraji na klávesnici.
Chytili jste někdo tu zkurvenou rybu, toho admirála? Quest pro Skylar.
Dal jsem tomu půl hodiny, fuck off nemám na to trpělivost. Tyhle questy jsou strašně nudnej bullshit.
@Paul (08.04.2018 17:47): S tím Skyrimem nejsi sám. Já kolikrát přemýšlel právě nad tím, že je tam dost velká podoba. Hlavně jak jsem se díval z kopců, tak na mě působil takový ten chlad toho prostředí. Tím myslím, že člověk i při pěkném počasí má furt pocit, že to slunce tam nemá sílu.

A to nevím, jaktože jsem nepotkal hada. Já si právě říkal, že v pětce po dlouhé době nejsou :-D A to jsem u hry strávil 20 hodin a občas valil i přes pole po kopcích apod. Asi nějaká smůla či štěstí.

EDIT: Plošinky mi nevadí. Vlastně u těch některých věží mi to i docela pomáhalo, když jsem nevěděl jak dál. Spíše by mě to štvalo u her jako Perský Princ apod. Tady to nějak toleruji.
@Paul (08.04.2018 11:46): Tuhle pasáž jsem ani nedělal a připomnělo mi to, že hada jsem ani ve hře nepotkal, ale působí to docela dost jako Call of Juarez s tím orlem a těmi hady a celkovým šplháním.
@Paul (07.04.2018 21:11): Jo, já to dal napotřetí. Těžká zase není, ale je to druhá nejtěžší mise asi celkově. Jo, ale teď pokud počítáš to létání v tom obleku, tak ta je asi nejtěžší, ale beru to jako oddechovku a takový challenge. Kdybych počítal tohle s tím oblekem, tak ta je asi třetí nejtěžší. A jak říkám, tak ten konec je spíše o tom, jakou zvolíš taktiku, takže to též nemusí být těžké. Já se tam vztekal, bo jsem myslel, že musím útočit rychle a proto jsem se nekryl a běhal jak magor.
@kuler91 (07.04.2018 22:05): Jo, normálně v menu. Byl trochu porod zjistit kterej setting vypíná co (je jich tam fakt kvantum) a pořád mě irituje že nemám tu handheld mapu (mohl by jí mít třeba v mobilu nebo tabletu, sakra), ale rozhodně je to takhle zábavnější a imersivnější. Ty krávoviny typu vidění přes zdi tam vůbec nemá bejt.
Ale žrádlo to jinak je, i v 1440p :)
@Paul (07.04.2018 20:27): Vypadá to super no ... ty všechny UI serepitčky jdou takhle vypnout ? Když jsem to zkoušel, tak jsem měl pocit, že označování nepřátel vypnout nešlo ...
Jinak ve 4k to musí být asi u PC solidní žrádlo :)
@CrocoRay (07.04.2018 21:02): zas tak těžký mi to nepřišlo, na druhej pokus padla. Ten časovej limit než to defusnou je dost štědrej. Ale hraju jen na normal. Pro mě byla zatím rozhodně nejhorší ta mise s létajícím čest...ehm Johnem.
@Paul (07.04.2018 20:27): Druhá nebo třetí nejtěžší mise. Ty kurvy mi tam vždy zneškodňovaly bomby a jak už jsem to měl, tak mě sundal vrtulník. Není to těžké, ale je to těžší než zbytek hry. Těžší je pak jen ten závěrečný souboj, ale ten zase funguje na debilním systému, že možná ani tak těžký není, ale nevíš tam ze startu jednu důležitou věc, která by tě donutila měnit taktiku a více se krýt. U mě to tak bylo.
@Nikdykde (07.04.2018 10:51): Tak já myslel tu vyšší trávu jako menší keře :-) Ale ty velké dvoumetrové křáky se neohýbají a často ani nejdou projít, ale zase autem jdou rozflákat a to ve dvojce nešlo. Já jen tak porovnávám s tou dvojkou.
v 5te se ohýbaj kytky a tráva, jen ne ty keře :) proto já durt mluvím o polovičatosti, protože tady je všechno udělaný do detajlu a tady hned vedle je to úplně jiný. To video je skutečně nepřesný, FC5 hodně z toho má, ale jen někdy a někde.
@Korbitch (07.04.2018 01:01): Chápu, že bys tam chtěl mít určité detaily a zlepšuje ti to požitek z hraní, ale tak zase urážet inteligenci hráčů kvůli tomu, že se bez toho obejdou, to taky není zrovna nejlepší. Ono ta hra má zase jiné detaily, že když projdeš křovím, tak se nahýbá apod. Určitě by se toho dalo najít více, ale jak říkám, tak to není ve hře to hlavní.

A zatím jsi to nehrál, tak nevíš, zda by tě třeba samotné střílení a celkově ta hratelnost bavila či ne. Jako názor beru, ale zbytečné se vyjadřovat tak drsně. A řemeslná práce, to je všeobecný pojem a tam patří i ta hratelnost. Nikde není psané, že to musí být kladení důrazu na detaily.
To jsou žvásty, schválně jsem rozjel FC2, abych se podival na tu technicky dokonalou hru a po čerstvým znovu dohrání Crysis je to tak o level níž. Řeší se tu tak trochu pi*oviny, přečtěte si to po sobě.

@Korbitch (07.04.2018 01:01): Ano, hlavně hratelnost. Zrovna Crysis i FC2 jsou ukázkové příklady, kdy grafika a všelijaké technické vychytávky prostě nestačí.

@Charllize (07.04.2018 01:07): Výraz v tom vidí opravdu jen češi, jinde ve světě to nic podobnýho neznamená. Nebo snad všichni, co si kupují Renault, jsou pi*e? :)

Doporučil bych vám tu hru prvně dohrát a pak tu bryndat rozumy. Za mě byla třeba FC3 super hra s dobrým příběhemy dobrým enemákem, dobrou hratelností a opravdu jsem nerešil, jestli se ohýbají listy palem a nemůžu nepřítele zabít želvou, jak v Crysis.
@Bodkin (07.04.2018 00:55): Ono je přímý následovník a přímý "následovník". Sám dobře víš, že jednička byla unikát od Cryteku. Dvojku vzali ubi a vzali ji dobře. Naprosto něco jiného. Reálného. Něco, co tě dokázalo nasrat tím, že se ti kousla zbraň v tu úplně nejvíc nevhodnou chvíli. Že se protivníci vždycky trefili, když jsi nebyl zakopanej tři metry pod zem. Že se respawnovali stanoviště, jakmile jsi projel čtvercem. Svým způsobem dvojku fakt nesnáším a zároveň ji naprosto miluju a obdivuju. Je úplně někde jinde, než zbytek série. A trochu mě mrzí, že na DH, kde jsou lidi jako ty, kteří se podílí na vývoji her, nemá lepší hodnocení.
Me by zajimalo proc ma ubi skoro u vsech her poi ukazatele ve tvaru *ici. Mozna je to nejakej skrytej vzkaz hracum. Je treba se nad tim zamyslet .....
:)