Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak aktuálně mám ve hře celkově 15 různých vylepšení, včetně několikáté změny souboru na FullHD rozlišení. Naštěstí už bez problému kompatibilní s CLEO skripty, loni mi totiž to rozlišení a poměr stran vracely na default. Za markantní změnu považuji jednu, zmíněnou u Vice City jako nedostatek, která tomu dává docela nový rozměr :)
Asi mám teda nějaký problém s ovládáním. Enter mi funguje u vstupu, výstupu z aut. Na lodě mi nejspíš nereaguje žádná klávesa. Jinak díky za odpovědi ohledně té lodní školy.

Tak fajn, reaguje to :) Ale jedině tehdy, když seskočím do člunu a dám enter. Při plavání ve vodě do něj nevlezu, asi logické. Ale právě to mi nebylo celou dobu, co to od loňska znovu hraji, jasné.
Buď přijď k lodi a vstup (F / Enter). Nebo na ni skoč a nastartuj (F / Enter). Nebo k ní doplav a vylez na ni (skok, když jsi u boku; musí být nízká) a nastartuj.
A pak se s tím jezdí jako s autem. (Teda, jen po vodě.)
Aktuálně kysnu v misi Pier 69. Dokud nemám za sebou lodní školu, nelze ty lodě vůbec používat? Prostě vůbec nevím, jak se ty lodě ovládaj :)
No tak jasně, to ke GTA už tak nějak patří, naštěstí od IV. dílu už to není tak hrozné, auta nemizí hned po ohlédnutí se, s těma vrakama/mrkvolama atd. to taky už není tak hrozné.
Ale vzhledem k tomu, že to začlo u GTA 3 a u toho dílu jsem prakticky začal (samozřejmě u kohosi jsem ještě dávno předtím hrál 1+2), tak jsem si na to zvykl hned od začátku a spousta jiných povedených věcí to přebila.
@koudy_cz (29.05.2014 16:32): Problém s respawnom je v každom GTA, aj v tom najnovšom. Respawn a absencia AI mi brutálne vadí v každej podobnej hre, lebo znemožňuje vlastnú kreativitu a vytvorenie si zázemia. Proste, pre mŕtvoly by mala prísť sanitka, pre horiace autá hasiči, a nie zmiznúť. Chcem robiť barikády, chýba mi viac možností vlastnej realizácie. A čo máš proti hromadeniu mŕtvol? Veď z nich padajú peniaze.
@Neanderthal (komentář): a kdy jsi SA poprvé hrál? Možná si to neuvědomujes ale ta hra je z roku 2005,cili skoro 10let stará, ve své době vůbec špatná nebyla, i když mi tam taky spousta věcí vadila. Pokud jsi ve hře ale jenom hromadil mrtvoly na ulici a testoval, za jak dlouho zmizí, pak nechápu, proč jsi hru hrál.
sinister: me David Haselhoff nevadi, ale jeho serialy jsem fakt nemusel. Promin.
To rabovani v San Andreas ma predlohu z LA riots, ktere se shodou nahod take odehralo v roce 1992. Vse zacal jeden z nejvetsich hrdinu v historii cernosske kultury (jak je soukmenovci casto oznacovan), Rodney King, ktery se nakonec ufetoval k smrti. Byl zadrzen policii po prekroceni rychlosti a neadekvatne potrestan vypraskem - https://www.youtube.com/watch?v=SW1ZDIXiuS4 . Americky soudni system se opet ukazal jako jeden z nejvice zaostalych, jelikoz vsechny policajty osvobodil, na druhe strane King byl odskodnen castkou 3,8 milionu dolaru! Tyto udalosti odstartovaly nepokoje, ktere se snazi nastinit San Andreas. Nepokoje byly predevsim ze strany cernych, ale i Hispancu. Vysledek je zhruba 50 mrtvych a skoda bilion dolaru. Pojdme se podivat na nejake to video, jak to ladi se hrou :) -
http://www.youtube.com/watch?v=P43WZd611WA - jedna z casti nepokoju v LA. V case 1:20 prijizdi situaci zachranit samotny Knight rider David Haselhoff, ale nakonec je nucen se s Kitem stahnout ;).
http://www.youtube.com/watch?v=a8no3SMt1Ek - zajimave video o cerne "kulture" v USA. Velke procento zaberu je prave z LA 1992, vcetne rasistickych utoku na bile ridice. Zachycuje tez protireakci korejskych pristehovalcu, kteri se casto stavali tercem rasovych utoku ze strany cernochu a zaroven jejich obchody byly rabovany. Cas 4:29 - tomu rikam "real GTA"...
V Los Santos probíhá rabování.
Babka vyhodí z auta hasiče.
Jiná kolem probíhá v úctyhodném sprintu.
Páni, ten Sweet mě tak sejří. Nevynechám jedinou šanci si do něj bougnout nebo střelit, když už mě tahá to těch jeho podělanejch akcí "Hood is important". Jen škoda, že po chvíli mlácení mě začnou honit policajti.
Sweet je jen tupý negerský hovado.
Po dlouhé době jsem se rozhodl to zase rozjet. :)

Ale multiplayer tentokrát nestáhnu, naposled jsem šel na nějaký server začal mě tam mlátit polda pak mě zatkl a vozil po městě, nakonec mě ubil na pláži jakože nějaký trololo který jsem nepochopil. :D
Zapnutí, vypnutí widescreenu ve hře nic nemění (teda alespoň ničeho sem si nevšiml). Nevím, jestli to z mého příspěvku vyplynulo jinak, ale už jsem to dávno vyřešil tím, co jsem psal (i tak ale děkuju za snahu :D), jen jsem se zde vypsal z toho, že mě štve, že i přes ta léta na Steamu s tím Rockstar nic neudělal i přes to, že to nejspíš takový problém opravit ani není, když si s tím komunita poradila. ;)
Trochu mě vytáčí, že i po tolika letech v prodeji Rockstar neudělal pořádnej patch, dokonce z verze v3 na Steamu jsou nesmyslně odstraněna širokoúhlá rozlišení, která ve starších verzích byla. Takže nutný downgrade, jenže save z v3 není kompatibilní se starými verzemi (bohužel, měl jsem nahráno už asi 5 hodin) a i s podporou širokoúhlého rozlišení je roztáhnuté HUD a Měsíc, čili zase následuje módování.

Člověk koupí hru s tím, že má nejnovější patch, ale aby pořádně chodila, musí ji cracknout a použít neoficální patch. Když už dělali verze pro mobil, mohli si najít v Rockstaru malou chvilku a opravit alespoň to rozlišení na PC. Co jsem navíc slyšel, německá verze na Steamu jednu chvíli podporu širokoúhlých rozlišení měla.

Trochu plácání do prázdna, ale kde jinde se má z toho člověk vypsat, než tady. :D
@CJ (05.03.2014 22:19): @Hrdlodus (05.03.2014 16:54): Já mám osobně se čtyřkou tu potíž, že ze všeho nejvíc připomíná původní GTA3 - vydělám spoustu peněz, ale nemám je za co utrácet, plním spoustu misí, které ale nikam neposunují příběh... Jsem ochotný přežít kdejaké designerské prohřešky, jichž se v GTAIV vyskytuje dost a dost, ale když ta hra působí vcelku bezcílně, je to prostě problém.
@Hrdlodus (05.03.2014 16:54): Ťažko povedať, čo presne, ale štvorka je celkovo tak temnejšie ladená. Ale keby si mám vybrať, tak určite mám radšej CJ-a. Sčasti to môže byť tým, že San Andreas je brané "menej vážne" (dúfam, že som tú myšlienku vystihol). Aspoň teda podľa mňa.
Já už zapomněl, jak vypadal příběh. Měl jsem v hlavě, že Carl je více či méně kladná postava, která se dostává do zlých situacích. Ale ne, on, Groove Street i ostatní gangy jsou hnusný parchanti a vrazi. Fakt bych nechtěl žít u nich, kde jen z rozmaru dostane člověk kulku do hlavy.
Kritizoval jsem za to Nica. Zastřelí každého, koho před hodinou poznal. Přesto nějak stále necítím proti CJ stejnou averzi jako proti Nicovi. Buď je Nico ještě horší postava nebo tam hrají roli i ostatní protivné vady čtvrtého dílu.
@Stener (03.03.2014 16:43): GTA IV je uražený kámen obecně. Nemůžu se dočkat pětky na PC. Krátce jsem to popařil na PS3 a musím konstatovat, že doby zábavy a stylu se vrací! Trochu jako kříženec Vice City s možnostmi San Andreas :)
Samozřejmě, že se dá venkov udělat lépe, ale jsem rád aspoň za nějaký, protože v GTA IV to byl kámen úrazu.
@rikuhahl (02.03.2014 21:52): No, já měl cca 20.000 po vloupačských misích - jenže mě vysadili bez bouchaček, tak jsem samozřejmě musel dokoupit. Zbylo mi čtrnáct stovek.
To s těmi koňskými dostihy je cheat, to mi nikdo nevymluví.

@CJ (02.03.2014 21:52): @rikuhahl (02.03.2014 21:54): Že se venkov někomu líbí nebo ne, jen těžko popře, že je to zkrátka ŠPATNÝ designérský krok. Samozřejmě, že je logické, že save-housy jsou daleko od sebe. Nikdo by autorech nechtěl, aby ohýbali logiku, to rozhodně ne. Na druhou stranu - stačilo udělat úkol 'dojeď do ... a ubytuj se v hotelu', namísto 'jeď osm minut za otazníkem, poznej Catalinu, čekej dvě minuty, než se vykecá, pokus se splnit úkol, odvez Catalinu do hor, čekej na hovor, vrať se do Angel Pine' = 27min. Ne. Špatně.

Edit: Nepochopte mě špatně, mně se rovněž nápad s venkovem velmi líbí a to včetně scenérií a atmosféry, jeho provedení však vůbec.
@Sinister (02.03.2014 21:20): Tak napríklad, keď som sa na vidiek dostal ja, mal som určite minimálne 80000$. Ale bolo to hlavne vďaka tomu, že som spravil záchranárske a hasičské misie (ak by si ich chcel spraviť, tak sa ti to oplatí jedine v LS, tam sa to dá spraviť najľahšie). A čo sa týka vidieku, tie dlhé presuny mne osobne nevadili, vcelku ma bavilo (a baví) voziť sa po tej krajine.
@Sinister (02.03.2014 21:20): Já považuju venkov za nejzajmavější lokace ve hře (spolu s horou), to že jsou save baráky trochu dál je přirozený, ale nemyslim si, že to je zas o tolik víc, než ve městech. To, že nemáš penize je spíš tvoje chyba, kdyby jsi nešel pouze po příběhu, tak se vedlejšími úkoly a aktivitami napakuješ vcelku rychle. Např. na koňských dostizích se dá za cca 1h hraní vydělat klidně 100 000 ;)
Nikdy mě nepřestane překvapovat, jak 'venkov' mohl ve své podobě být uplatněn ve hře. To místo nemá společného NAPROSTO NIC s moderním designem. Všude je zp*čeně daleko, autoři jsou drzí jak vopice, když do toho ještě zakomponují neuvěřitelně dlouhé prodlevy mezi možností uložit (a ruku na srdce, bratři z ghetta mi za mou práci neplatili, takže jsem férově švorc, čili ani dům si nekoupím).
Může mi někdo vysvětlit, jaktože má ta hra 84%?!
Tak po tom, co jsem čtverku shledal jako totální sračku, jsem se chtěl ujistit jestli to není jen "im too old for this shit" syndromem. Není, SA je pecka, baví jako kdysi...
Tak som skúsil Vice City Stories PC Edition. Zatiaľ funguje bez problémov a vyzerá to tak, že to nepotrebuje ani nainštalované San Andreas.
Takřka po 46 hodinách ve hře jsem se konečně dostal do míst, kde jsem před tím skončil díky bugu a neustálým pádům. Mno, i když si stojím za tím, že Cj je pako, na konec je hra stále kvalitní a na vyblbnutí neskutečně rozsáhlá a i ty bugy co se týče kolizí a chybějících textur, tak nějak patří ke koloritu humoru a audiovizuálu SA. Nejvíc jsem si užil krádeže aut na loď, pilotování vrtulníku a harrieru aka Hydry a nebezpečné rychlosti na FCR-900. Úkoly, některé, mají říz, humor a dobrou myšlenku.
Já teď jedu z retail verze, s patchem 2.00, občas to spadne, ale nic hrozného. Dnes třeba ani jednou, v neděli po jedné misi jsem si přehodil na bazuku a vždy to spadlo, vyřešil to, hned po misi, save a load a už to šlo.
Hra špatně funguje na Wnidows 7. Steam verze by měla jít snad líp, ale tu nemám. Řešení jsem, zdá se, nalezl zde. Na začátku můžete snadno ověřit, když pojedete na kole přes koleje, až k tomu červenému mostu. Pokud dojedete za něj a hra vám nespadne, mělo by to být už OK. Dále mi hra padala ze starého savu v jedné Tuning garáži, ale nyní už jde dobře i tam. Mám tam tedy 1920x1080 Fix, Widescreen Fix Lite a ENB Series 1.1.
Při instalaci modu Vice City Stories PC Edition mi to nalezlo vir Win32/Heur v souboru VCSPC.dll. Když jsem po nainstalování chtěl mod spustit, tak se samozřejmě nespustil, protože uvedená dll knihovna mu chyběla a hodilo to jen chybovou hlášku. Tudíž jsem celý mod zase odinstaloval a smazal. Škoda.