Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Grim Patron Warrior je pro mě nejméně zábavný build v celé hře a kdykoliv koukám na nějaký turnaj, tak jich tam hned několik je, meh...
Hearthstone: Heroes of Warcraft is an online collectible card game ©Wikipedia

Obzvlášť bych vypíchl to "collectible". Každý, kdo kdy hrál jakoukoliv sběratelskou či živou karetní hru, chápe, o co jde.

A je Hearthstone pay to win nebo tu někdo zbytečně pláče?

Navíc např. Trump se dostal do legendu pouze se základními karty za Huntera a za Mage se mu to povedlo pouze s jednou epickou kartou (Faceless Manipulator).

Jaké legendární karty ti do jakého balíčku chybí? Chybí ti Dr. Boom? Není snazší si tedy vycraftit Big Game Huntera na counterování soupeřova Dr. Booma? Atp.

Ještě jedna věc: Pokud si někdo myslí, že pouze skutečnost, že nevlastní potřebné legendary karty, ho brzdí od ranku 1 v legendu a výher ve štědře dotovaných turnajích, by se měl zamyslet.
@Drekt (12.08.2015 00:31): Ty trumpeto Drekte či jak, nemám už na tebe pomalu sílu, ubíjíš mě tu naprosto zbytečnými žblepty a slovíčkařením, o tom to vážně být nemá, ale jak chceš. já neřekl že celý můj komentář je objektivní bože... povšimni si rozdílu mezi slohovým útvarem komentář (něco subjektivně komentuješ) a recenze ta musí být objektivní. Já tu nedělám recenzi píšu tu subjektivní názor, tedy komentář.

Zde přesná definice pojmu abych ti ušetřil čas:

http://www.cesky-jazyk.cz/slohovky/komentare/

To jen pro začátek, milý, zřejmě velmi se nudící kolego.

A za druhé řeči o tom, že je to freetoplay ... Ach co k tomu dodat sám si protiřečíš. jestli znáš jakoukoliv Moba tak populární hru ... ano to jsou ty Doty a LOLka tam se jedná o fre2play model ... koupíš si skin, nemáš výhodu, koupíš si mounta, zase nemáš výhodu. Tady si koupím za reálné peníze 30 balíčků a druhý si nekoupí nic, opravdu mi chceš tvrdit že nemám do začátku výhodu ?? Abys mě opět nechytal za slovíčka ano Hearthstone je Free2play hra ovšem svým modelem bych ji nazval spíše hrou s nepovedeným modelem free2play. I když určitě se jedná pro Blizzard o hru velice ziskovou o tom žádná.

Nikde netvrdím že se hra nedá bez peněz hrát. Ale tvoje argumenty značí buť opravdovou zamilovanost do hry, což ti moc přeju, nebo slaboduchost, což ti už tolik nepřeju. Snad již v tom máme oba jasno, jsem rád že si věnoval tolik svého času mému komentáři. Hezký zbytek dne!
On hlavně PeterSch ani nechápe rozdíl mezi pay2win, free2play a freeware.

Pay2win by musel dávat platícím hráčům nějakou herní výhodu, kterou by neplatící hráč nemohl získat. Jediné co v Hearthstone nemůže neplatící hráč získat, jsou vizuální změny (skiny hrdinů a pár card-backů), vše ostatní (co by mohlo dát nějakou in-game výhodu) může neplatící hráč získat taky (jen mu to bude déle trvat, což je pochopitelné, protože kdyby to měl každý od začátku, nebyl by nikdo, kdo by si to koupil).

Free2play definici už Heartstone odpovídá, hra je zdarma, ale přesto si na sebe musí nějak vydělat, proto musí nabízet za peníze něco, co by si hráč koupil. Pokud se tohle PeterSchovy nelíbí a nepovažuje to kvůli tomu za free2play, asi si tento pojem plete s Freewary, které může hrát zdarma a není tam nic, co by si mohl kdokoli zaplatit.

Jinak osobně jsem už free2play hrál spousty, a neviděl jsem, ani si nedokáži představit, lepší a férovější systém (který je schopný si na sebe vydělat), než má právě Hearthstone.
Väčšina aggro balíkov je efektívnych bez legiend a s budgetovými kartami, ako bolo nižšie písané. Stále sa dajú v pohode hrať mech mage, face hunter, alebo aj lock zoo (hoci to niue je úplne top., stále sa s ním dá kus odohrať). Pay2win to určite nie je, keďže som už xkrát vytrieskal hráčov s lepšími kartami.
Jako že bych byla nadšená z těch tří šmejdů po sobě, co na mě vytáhli Dr. Booma nebo z toho hajzlopriesta, co měl Velena, ale s aggro mage deckem, sestaveným de facto za výhry v Aréně a z kartami z dohrání Naxxramasu a prvního křídla Blackrock, celkem zvládám dělat slušnou paseku. Nikdy jsem do hry neinvestovala ani korunu reálných peněz, akorát hraju daily questy a z ušetřených dukátů odemykám křídla a chodím do Arény.

EDIT: Tak a teď mě právě epicky našňupl ten Mal'Ganis, co přišel warlockovi, de facto jako záchrana v poslední chvíli.
@PeterSch (11.08.2015 14:15): Promiň, ale nerozumíš tomu ty, a stále sis ani nepřečetl ty definice, jinak by sis sám musel uvědomit, že nemáš pravdu. Na tvém komentáři není objektivního absolutně nic, vše je to subjektivní popis.

"Na počátku byla tato hra super." -subjektivní

"pěkná grafika" -subjektivní, že tobě příide pěkná neznamená, že skutečně je.

"jednoduché ovládání" - subjektivní, tobě možná může přijít jednoduché, ale někomu složité.

"Opravdu jsem se bavil. Sbíral jsem hrdiny plnil questy a zlepšoval jednotlivé balíčky. Vše bylo rozjeto na výborné hodnocení." -tohle je jediné objektivní (ne, sranda, zase subjektivní)

"Vzhledem k tomu že za jednu hru nedostanete více než 10 je to hodně vysoko." - Tohle není ani objektivní, ani subjektivní, tohle je pouhý nesmysl, když děláš questy můžeš za 5 her získat klidně 200 zlatých (tzn. 40 zlatých za hru).

"karet je sice málo" - zase subjektivní, tobě přijde karet málo, někomu zase může přijít hodně. Pochop že objektivní vyjádření by muselo být: "Karet je 566". To není subjektivní názor, to je objektivní fakt. Už tomu rozumíme?

PS: Komu sakra příjde 566 karet málo? :/
Protože je hrozně těžké postavit budget face huntera nebo grim patron warriora?
@J_K (11.08.2015 14:36): Konečně přínosný komentář do diskuze, díky za něj! Naprosto s tebou souhlasím u té legendárky je to pouze nejvíc vidět. Myslel jsem to přesně jak říkáš že pro nováčka je ten start opravdu těžký a může to spoustu z nich zbytečně odradit.
@PeterSch (11.08.2015 14:17): Silný balík však neznamená, že musí být napěchovaný legendárkami.

Každopádně souhlasím s tím, že nováček to má značně těžké, když do toho nechce vrazit reálnou měnu. Především platit 800 goldů za otevření jednoho křídla v adventure mode je fakt nechutný, což pro mě nebyl problém, když jsem to hrál už od bety ...

Takže doporučuji hrát jen arény. Stejně je nejzábavnější. :)
@J_K (11.08.2015 13:28): Ano matchmaking mi přijde nespravedlivý protože mě jako začátečníkovi přidělil několik duelů s hráči, kteří měli několik legendary karet, což mi přijde značně znevýhodňující.
@Drekt (11.08.2015 13:20): Doporučuji nerýpat do nečeho čemu nerozumím. Hru jsem objektivně tedy nezaujatě zhodnotil, můžeš nesouhlasit ale nevím proč by můj komentář neměl být nestranný nebo věcný. To že ty dáš hře objektivně 90 % ještě neznamená že já nemohu objektivně udělit 55 %. Každý totiž máme jiná hlediska zájmu podle kterých hru hodnotíme. Kdybych psal subjektivní komentář projeví se v něm například že nemám rád karetní hry tak proto dám málo. To že Hearthstone je pay2win a můžeš si výhodu koupit za reálné peníze nebo že matchmaking nebere v potaz sílu decku přece není subjektivní názor to je objektivní.
@PeterSch (komentář): Doporučuji si najít definici slov “objektivní” a “subjektivní” a zamyslet se nad tím, do jaké kategorie tvůj komentář a hodnocení skutečně patří.
@Fatality (23.07.2015 15:21): Nemyslím si, že by bol len jeden balík potom funkčný, záležalo by od kariet. Si zober Magic, má síce viac kariet, ale standard sa hráva len s pár poslednými edíciami a nebýva problém s pestrosťou.
@Tulareanus (23.07.2015 14:53): Je fakt, že Blizzard chce RNG prohlubovat. Pěkně se na to pak kouká na streamu, ale ve hře mě to pěkně štve. Ale zase na druhou stranu - kdyby se RNG minimalizovalo, každý by si jen okopíroval z netu nejsilnější balíček a hrálo by se jen tohle. Takhle člověk neví, co ho přesně čeká. A to mě na té hře baví. Že když proti mě jde Hunter a nehraje face např. Nebo nějaký podivný Paladin, co neznám a i tak vyhraje. Takže na jednu stranu nemám rád RNG, na druhou stranu bez něho bych už asi Hearthstone nehrál.
@Fatality (23.07.2015 13:14): To je pravda, pre hearthstone by som zaviedol nové sloveso "znáhodnieva sa", pretože random luck faktor od vydania narastá s každou expanziou. Naopak v magicu sa snažili random faktom počas rokov dosť minimalizovať, takmer úplne sa napr. zrušili flip a coin karty (Dve v priebehu posledných cca 4 rokov, aj to jeden reprint) a choose at random kariet je tiež máličko v posledných rokoch.
@Tulareanus (23.07.2015 12:42): Já se jen netěším na další RNG fest, úplně to z těch karet čiší :-D Inspire dostaň náhodné kouzlo, Lock and Load může být taky hodně silná RNG karta :) Nejvíc se těším na buff shamana, už mi hraní za něj chybí a když pominu to kratičké období, kdy jakž takž fungoval mech shaman, tak už je nepoužitelný nejdéle ze všech ras.
Tak jsem dneska otevřel svoje několikatýdenní snažení - syslení 17x normal a 11 GvG balíčků. Bohužel výsledek stál vcelku za houby, legendárky jen 2, z toho použitelná 1 (Alexstrazsa) a druhou už jsem měl (Captain Greenskin), epicků pár, ale nic, co bych si hned cpal do decků. Tak a zase šetřit...

Dissenchant pak: 1x legend, 0x epic, 8x rare, 84x common = 980 dust.
A co teprve pyroblast, to je garantovanej Deathwing většinou :-D. Pokud se teda vůbec dostanete k 10 manám, většinou to končí tak kolem 8...vítězstvím samozřejmě :D
Mám zajímavou taktiku s Priestem - nechám do sebe vrtat prvních 4-5 kol, pak se nauzdravuju nejrůznějšíma kartama a tasím drahé miniony... zatím mám tak 75% úspěšnost :)
Je v tomhle brawlu někdo lepší než mage? Hrál jsem jen párkrát, ale výsledek 5-1. Ten control je prostě absurdní... odstraň miniona a zároveň dostaneš vlastního. Flamestrike, Blizzard, Polymorph, Fireball, Cone of Cold, Frost Bolt, to vše dvakrát = půlka balíku absolutní zkáza boardu.
Občas člověk už po prvních dvou kolech ví, že vyhraje... a to když protivník vyhazuje karty, který by se mu mohly šiknout v pozdějších kolech. A taky jo, za chvíli měl prázdnou ruku a já ho mohl v pohodě dorazit.