Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Po spuštění hry mě trochu naštvalo intro. Trochu odfláknuté. Ale alespoň nic nepřekáží rychlému spuštění. V menu je to stará dobrá písnička. Opět skvělá melancholická melodie. Staré dobré menu.

Max od minulého dílu prošel jistou proměnou. Jak vizáží (vypadá pomalu jako Neo), tak náladou. V komixu už není tak bezstarostný jako dřív. Má zachmuřilí obličej, a pořád žere nějaké prášky, které zapíjí whiskou. Život s ním začíná pěkně mávat. Stíny z minulosti na něj neúprosně dotírají. Přesto se ale ještě stačí zamilovat. A tak se rozjíždí pokračování příběhu plného lásky, násilí a zrady. Max totiž ještě nezabil dost lidí, aby mu dali pokoj.

Musím říct, že mrazivá vánice v předchozím díle mi přišla mnohem víc drsnější. Max byl víc odříznutý a celkově se v tom nesl větší nádech ponurosti. Přeci jenom, ve sněhové bouři se dá umrznout, ale v dešti se jen tak neutopíte. Maxovy noční můry už také nejsou tak tísnivé a nebezpečné jako dřív. Změna je život. To co druhý Max Payne ubírá na atmosféře, přidává na naprosto fenomenální akci.

Konečně tu vývojáři pochopili, že člověk prostě nemůže z bezprostřední blízkosti přežít dávku ze samopalu. Tady pár ran navíc vydrží pouze tehdy, když mají neprůstřelnou vestu, i tak ale vidíte velkou sílu kulek, zvláště z nějaké těžší ráže. Přestřelky proti přesile jsou fakt boží, zvláště když k tomu připočítáte rozšířený arzenál zbraní, jejich skvělé ozvučení, a hlavně bombastický fyzikální model. Jediné, co snad chybí, jsou krvavé stopy po kulkách.

Grafika je celkově na skvělé úrovni, a ani dnes neztrácí moc na lesku. Nejlepší na tom ale je, že v době vydání to šlo hrát i na slabších počítačích. Škoda jen té krátkosti. Hra je snad ještě kratší než předchůdce. Zamrzí, podle mého, i slabší umělá inteligence. Hra je snad ještě kratší, než předchůdce. Ale i na tu dobu stačí Max rozstřílet dostatečný počet lidí. Jaký jiný smrtelník by tohle zvládl?

Max Payne 2 je naprostá bomba pro milovníky akčních her.

Pro: akce, přestřelky, akce, grafika, fyzikální model, ozvučení, akce, pokračování příběhu

Proti: slabší umělá inteligence, až moc krátké

+18
  • PC 90
Říká se, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš... Tentokrát sice Maxův cool vlající kabát potřísněný krví všech zúčastněných nezdobí sníh, nýbrž pořádná přeháňka, ale na výsledku to pranic nemění. I když přeci jen je hra díky prakticky neomezenému bullet-timu až přehnaně jednoduchá (že by vliv Rockstar Games?) a v ruku v ruce s přibližně stejnou délkou jako u jedničky se jedná o sice hodně intenzivní, ale na druhou stranu i rychle dohranou hru. Grafika společně s ragdoll fyzikou doznala markantních změn a i dnes, po 5 letech, vypadá druhý Max stále k světu. Přidejte si ještě Monu Sax, která tentokrát ukousla větší koláč z příběhu (mise za ní řadím k jedné z nejlepších ve hře), opět depresemi a hláškami protkaný příběh a ještě o chloupek sugestivnější ústřední hudební motiv (+ skvělý song při závěrečných titulcích) a vznikne patrně nejstylovější střílečka, která nebýt ucházejícího závěru snažícího se až příliš kopírovat jedničku, byla by střílečkou dokonalou.

Pro: Zachování atmosféry, vybroušení hratelnosti, mise za Monu, audiovizuál

Proti: Příliš krátké a jednoduché, závěr

+17
  • PC 90
Malokdy se stava, ze je druhy dil hry minimalne stejne dobry, jako jeho predchudce. Max Payne 2 je vyjimkou potvrzujici pravidlo. Hra vas dostane stejne, jako prvni dil. Stejne ponurou, temnou atmosferou, kdy Maxe provazi jeho minulost, ktera se znicehonic vynori behem jeho prvniho pripadu po navratu k NYPD. Pote jste velice rychle vtazeni do kolotoce podobne, jako v prvnim dile. Prispeje k tomu navrat i nekolika starych znamych. Hra odsypa stejne dobre jako prvni dil, doplnovana stejnym komiksovym noir-pribehem. Tentokrat uz se neprotloukate pouze spinavymi a nechutnymi ctvrtemi, ale podivate se napriklad i do Upper East Side, do jedne z nejbohatsich ctvrti New York City. Jak hra plyne, zacina vam dochazet, ze ne vse co zpocatku vypadalo pratelsky skutecne pratelske je a v pozici Maxe smerujete k nevyhnutelnemu konci. Opet jsou k dispozici tri obtiznosti a zaverem jeste varianta hry prezit co nejdele. Dvojka zdatne navazuje na jednicku - dejove i kvalitativne.

Pro: minimalne stejne dobra hra, jako jednicka, zahrajete si i za Monu

Proti: starsi grafika, pouze single player

+17
  • PC 80
Hra se odehrává dva roky po prvním díle. Na úvod slyšíme od Maxe několik vět, které ale postrádají větší smysl, protože prozatím neznáme kontext. Za zvuku policejních sirén se následně příběh vrací o několik hodin zpět, na začátek večera. Max je hospitalizován se střelným poraněním. Po nabytí vědomí ale vstává a snaží se dostat pryč, prochází nemocnicí a přitom má halucinace plné flashbacků a to především o Moně Sax. S tou se již setkal v prvním díle, ale byla postřelena ve výtahu, takže by měla být mrtvá. Zjišťuje ale, že ve vedlejší místnosti leží mrtvola a ve dveřích se objevuje maskovaný vrah. A aby těch retrospektiv nebylo málo, po chvíli se posouváme ještě o den zpět a zjišťujeme, že Max je po událostech z jedničky opět policistou a jde prozkoumat skladiště Vladimira Lema, gangstera, se kterým dříve spolupracoval. Takhle nějak začíná další kolotoč plný akce.

Příběh je na začátku trochu zmatený, ale během hraní postupně dává větší smysl. Je opět vyprávěn pomocí komiksových stripů, což funguje stejně dobře jako v prvním díle. Celá hra má opět skvělou melancholickou noir atmosféru. Zajímavým a zábavným zpestřením hlavního příběhu je možnost sledování pořadů v televizích, na které Max průběžně naráží. Je tak možné si prohlédnout řadu reklam, detektivní příběh podobný prvnímu dílu, romantický příběh (větu "My Lady, My Lord" už budu mít navždy spojenou s touto hrou) a animák, který je částečně spjatý s příběhem hry.

K hratelnosti se dá jednoduše říci, že pokud někoho bavila jednička, ten jistě dvojkou také nepohrdne. Hra má skvělý spád (chvíli si zahrajeme i za Monu Sax), zábavné přestřelky s bullet timem a velké množství zločinců čekajících na zásah z některé z Maxových zbraní. Jejich nabídka je obdobná, jako u jedničky, ale ocenil jsem možnost střílet dvěma pistolemi desert eagle najednou.

Co se týče vizuální stránky hry, je zde vidět slušný pokrok. Grafika vypadá o dost lépe, stejně tak i Maxův obličej již není jeden plochý škleb. Dále musím opět vyzdvihnout hudební stránku hry, která doplňuje právě probíhající akci a samozřejmě nesmím zapomenout na skvělý melancholický hlavní motiv.

Negativních věcí se na hře moc najít nedá. Snad jedině to, že zde toho není moc nového. De facto je hra stejná jako jednička, akorát s jiným příběhem a v trochu lepším grafickém kabátku. Možná je to naopak dobře, protože proč něco měnit, když to funguje. Snad jen herní doba by mohla být trochu delší a možná mohli vynechat misi odehrávající se v Maxově noční můře, která je ve stylu zdrogovaných misí z jedničky.
+17
  • PC 85
Max Payne 2 naštěstí netrpěl syndromem svého předchůdce, jinak bychom se ho dočkali až někdy v současnosti ;D Každopádně oproti prvnímu dílu se jednalo o jasný posun k lepší hře, alespoň podle mého názoru. Skvěle noirově vyprávěný příběh (pomocí komiksu, pokud si dobře pamatuju), lepší grafika, o hodně více emocí a leckdy hustší atmosféra... a hlavně, Mona Sax ;)

Pro: Noirový styl, technické zpracování, Mona Sax a samozřejmě pro MP typické zpracování přestřelek

Proti: Krátké

+15 +16 −1
  • PC 95
Jedna z prvních her, která "správně" využívala fyzikální engine Havoc. Pamatuji si, že jsem čelist lovil z pod židle, když jsem poprvé viděl střeleného panáčka ve zpomaleném módu, rozbít se o několik poliček, které jeho mrtvolu následně zasypaly. Dnes již je sice ragdoll standardem a může se zdát, že v Maxovi2 je trošičku přehnaný (zkuste do někoho vypotřebovat zásobník z M4 a uvidíte, kam až doletí), avšak dokázal, že ačkoliv je hra v principu stejná jako její předchozí díl, cítíte se u ní úplně jinak. Napomáhá tomu i dospělejší příběh a hezčeji zpracované přestřelky.

Jako jediný nedostatek hry vidím její krátkost, která však jde smazat množstvím modů, které jsou většinou zadarmo ke stažení z fanouškovských stránek.

Pro: akce, bullet time, akce, příběh, akce, atmosféra, akce, akce, Mona Sax a akce :)

Proti: krátkost

+15
  • PC 85
Jak uběhl čas a člověk zestárl, tak paměť už neslouží jak předtím a já jsem si nemohl vybavit, jaký tento Maxík vůbec je. Takže jsem nažhavil Steam a jelo se.

Asi jsem teda hodně lame na takový hry, ale tenhle Maxík mi dal fakt zabrat. Úplně jsem zapomněl, že tahle hra je klasický save/load styl, který ale mne vůbec nenudil, ba naopak. Příběhově to bylo fajn, žádný nějaký velký zvraty, jelo se přímo na branku a nechyběl ani starý dobrý komiksový feeling a obrázky, které byly nadabovány a nazvučeny naprosto perfektně.

Ale co se týče hraní, tak to už bylo složitější. Jak čas pokročil, tak to na hře jde cejtit a jelikož preferuju pouze gamepad ( na klávesnici a myši už nedokážu opravdu nic odehrát) tak mi chvíli trvalo než jsem si zvykl. Ale pár přestřelek, pár loadů a byl jsem v tom.

Hra odsýpá a co je plus tak tu hrajete za další postavu, což bylo fajn oživení. Ale některé fighty byly prostě tužší a některé vůbec. Ale díky bullet-timu bylo hodně věcí i jednodušších a určitě mi připadal trochu lepší než v minulém díky, hlavně to efektivní nabíjení je supr a vůbec mi nevadilo, že díky tomu hra byla jednodušší, opravdu nejsem hc hráč na tohle a každá pomoc se počítá.

Ani jsem nějak neměl problém se zásekem, snad asi jen dvakrát, hlavně na konci jsem nějak nepochopil, co se po mne chce a jak mám Vlada zprovoznit z tohohle světa, takže to jsem chvíli bádal, ale metodou pokus omyl jsem se dobral zdárnému konci.

Jinak co se týče herní doby, tak ano asi se můžu podepsat pod problém jménem délka hry. Jenže když jsem nad tím tak přemýšlel a i přes kratší dobu hraní, tak vše tak nějak do sebe zapadá a vůbec si nedokážu představit, co víc by měla nabídnout. A s linearitou se u maxe počítá, kdo to nezná, tak může trochu remcat.

Jinak s tímto Maxem nemám problém, jen mne nezasáhl natolik, jako původní díl. Ale ostudu určitě nedělá a určitě by si hráč, co má rád akční věci měl doplnit vzdělání tímhle dílem.

Pro: hraní za druhou postavu, bullet-time, komiksový feeling, atmosféra

Proti: ovládání, obtížnost, hra není nijak zvlášť dlouhá a je více lineární a pro někoho to může být problém

+15
  • PC 90
Graficky a výpravou ostřejší a detailnější (skvěle civilní). Noir je tady víc generickej (Všichni sou mrtví Dejve), zato lepší thriller a detektivka.

Podprahový parodie a satira v televizi dotažený k dokonalosti (Pan Čurák spravedlnosti a Má paní a Můj pane).

Upgrade akce - zabijí se mi jak po másle.

Taky už i přesah. Multiúrovňová žánrovka: rozpytvávat se mi to nechce, ale udělat jeden level založenej na úplně obskurní součásti hry v podobě fiktivní televizní série je nádherný. Tim postmodernim referováním mi to připomíná Lynche a tvůrcům taky.

Formálně vytříbené a vzhledem k pečlivosti (parádních nápadů je tady přeprdel) to u mě ještě roste oproti surovější (mně sympatičtější, tvrdší, těžší, atmosféričtější jedničce.)

Pro: Hraní se žánry - náběh na postmodernu.

+14
  • PC 80
Herně je Max Payne solidní střílečkou s velice slušnou dynamikou, nabízí ovšem něco zásadního navíc a druhý díl tyto klady ještě více zvýrazňuje; komiks, noir atmosféru a v rámci žánru vysoce nadprůměrný příběh, kde nechybí ani menší (umně provedené) zpřeházení kapitol (což taky není ve hrách moc k vidění). Záporák pak patří mezi mé nejoblíbenější vůbec. Jsou zde lepší - i po hratelnostní stránce - psychedelické scény, nezmínit nelze ani hratelnou Monu; ty části, kde s Maxem spolupracuje, se totiž dají považovat za naprostý vrchol hry, co se akce týče.

Přesto se najdou dvě výrazná negativa. Prvním je délka (oba díly jsou dost krátké dohromady a co teprve každý zvlášť) a tím druhým dost divná volba obtížnosti a spolu s ní spojené zpracování konce, které považuji za jedno z nejtragičtějších, co jsem dosud viděl (tedy příběhově je konec dobrý, ale výběr ze dvou - v poměrně zásadním detailu se lišících - zakončení na základě zvolené obtížnosti, to si mohli tvůrci odpustit).
+13
  • PC 75
Jak už tu bylo zmíněno v ostatních komentářích, Max Payne 2 je důstojným nástupcem jedničky, i když obtížnost značně polevila a ragdoll je hodně přehnaný. Dle mého názoru měl být zachován bullet-time, který se obnovuje zabíjením nepřátel a ne, aby se dobíjel během pár vteřin.

Musím se ale vyjádřit k závěru. Finále mě vyloženě zklamalo, zabít finálního bosse tím, že pomocí bullet-timu odstřelím osmi dřevěných kolíků a nechám na něj spadnout strop nepovažuji za finále důstojné Maxe Payna. Právě tím koncem v mých očích výrazně klesnul a nemohu tuto hru s čistým svědomím doporučit.

Pro: Příběh, grafika, fyzika, HW nároky,

Proti: Finále, bullet-time, ragdoll.

+13 +18 −5
  • PC 90
Akce jak má být, oproti jedničce minimum změn. Ano hezčí grafika, navíc když vám při bullet-timu dojde zásobník Max se velmi efektivně otočí a přitom nabije. Zbraní je tu zase spoustu, přibyl zejména Kalašnikov, velká změna oproti 1 je že zde můžete používat již 2 Desert Eagly. Také zde oproti 1 chybí příručná zbraně jako Baseballka či páčidlo, zde si musíte vystačit s holou zbraní. Docela mě ale zklamala nepoužitelnost odstřelovačky. Té si užijete akorát když hrajete za Monu, což je také velká změna, ale kromě vzhledu je totéž co Max. Realističnosti herního prostředí přidávají na + obzvláště různé rozhovory nepřátel, zapnuté televize, opět můžete dělat spoustu blbovin (splachovat záchod, pouštět umyvadlo, otvírat různé skříně...) Hra je zkrátka uspořádána velmi pečlivě, takže to celkově působí velmi skutečně. Pro milovníky 3rd Person akce, kultovní záležitost.

Pro: akce, zpracovatelnost herního prostředí

Proti: víceméně podobné lokace

+13
  • PC 70
Popravdě já osobně jsem ze dvojky nebyla moc unešená, možná to bylo tím, že jsem od ní čekala mnohem více, než dokázala dát. Pravda je, že grafika (prostředí, postavy) bylo lepší, ale děj mě moc nezaujal.
Jednička mě nalákala tím, že jsem chtěla vědět proč a kdo zabil jeho ženu a dítě. Ale dvojku jsem dohrála jen aby se neřeklo... Takže mi ani nevadilo, že byla hra tak krátká.

Pro: Prostředí, postavy

Proti: Pro mě celkem bez děje a svým způsobem bez "cíle".

+13 +17 −4
  • PC 80
Jedničku jsem nehrál, jinak na tuhle hru vzpomínám celkem v dobrým. Asi nezapomenu na tu úvodní hudbu v menu, která už samotná navozovala pohřební atmosféru. Nejinak je tomu po celou dobu hry, ponurá atmosféra od začátku do konce. Jediným světlým bodem pro mě byla pasáž v tom domě hrůzy, či co to bylo, s pohybujícími se kulisami a načasovanými spouštěcími mechanismy. To bylo fajn odlehčení. Jinak teroristi jsou všude, nenechají vás ani vyspat, kulky se na vás sypou odevšud. Bullet-time? Dost dobrej cheat... bez něj by to bylo mnohem těžší. Líbilo se mi, že prostředí bylo dost živé, všechno do čeho jsem strčil se hýbalo, padalo... tenkrát to ještě nebyl standard a já se s tím setkal poprvé v takovém rozsahu. Ikdyž bylo poznat, že to ještě není dokonalé. Po zásahu se postavy chovaly spíš trochu jako nafukovací balón :) Zvuky zbraní byly trochu slabší, i realnost nic moc u některých, např. kadence AK 47 nebo M4 je dost pomalá. Nevím proč, ale ke konci mě to už docela nudilo. Pořád se opakující situace, znovu ti stejní chlápci ve stejných hadrách, se stejnými hláškami. Spíš jsem si užíval tu grafiku a rozmanitost prostředí.

Pro: Živé prostředí, reálnost postav, dobře namluvené, strašidelný příběh, efekt Bullet-time

Proti: Zvuky zbraní, občas nereálné odlétávání zasažených

+12
  • PC 80
V prvom rade sa priznám, že prvý diel som nikdy nehral. Pred vydaním som sa naň tešil, ale po vydaní som nejak stratil záujem (sám neviem prečo). Keď však vyšiel diel druhý a proklamoval noir atmosféru, šiel som do toho. A rozhodne som sa nesklamal, príbeh temný ako sa patrí, upršaná atmosféra a chlapík v ktorého koži by som nemal byť prečo rád. To mi hra ponúkla hneď zo začiatku. Snové sekvencie prelínajúce sa do rovnako bezútešnej skutočnosti v hudobnom doprovode od Kärtsy Hatakka & Kimmo Kajasto ma naladil na správnu strunu (violončela). V bývalom funhouse plnom psycho "srandičiek" som si užil asi najväčšiu zábavu. Naozaj som sa bavil, no a čo, že ragdoll efekty sú nehorázne (Avšak efektne) prehnané, no a čo, že bullet time sa dobíja až nenormálne rýchlo. Pre dobrý zážitok to stačilo. Jediné v čom som sa cítil skutočne podvedený bola krátkosť celej hry, človek sa baví a ono to skončí. A ešte jedna vec ma štvala a to úroveň v ktorej Max bránil toho druhého gangstera v obleku baseballového panáka s tendeciou vybuchnúť, joj ten sa mi navybuchoval, čo som sa nanadával. Inak som takpovediac spokojný, len stále nechápem ten rozruch okolo. Max Payne. Príjemná noirová akcia. Niečo viac? Sotva.

Pro: Noir atmosféra, príbeh a postavy Maxa a Mony, veľká chytlavosť a zábavnosť bojov včetne bullet timu a ragdoll efektov, výborná hudba, snové stavy a FunHouse

Proti: krátkosť, jedna prehnane náročná pasáž

+11
  • PC 95

Studio Remedy opět ukázalo svůj talent v noirové střílečce Max Payne 2, kterou provazí opět tragický příběh, a tím nemyslím příběh špatný, ale příběh plný utrpení již od počátků v prvním díle. Druhý díl nadále rozmotává INNER CIRCLE, proto se můžete opět těšít na postavy jako Alfred Wooden, vrací se nám staří známí v podobě Vladimira Lema, jenž poskytl v prvním díle Maxovi arsenal zbraní, který potřeboval, aby si mohl vyřídit své účty s členkou inner circle, Mrs. Horneovou. Vrací se nám také Mona Sax, nebo Vinnie Gognitty!! Jedná se o starou hru, tudíž se nevyhnu menším spoilerům. Nicméně plottwist Vám neprozradím :)

Po prvním díle byl Max zbaven všech obvinění díky dohodě s Alfredem Woodenem, to ale neznamená, že se dostal z depresí. Nechal se přiřadit zpět z protidrogové jednotky na detektivní činnost, jelikož korporace Aesir stojící za výrobou drogy Valkyra byla zničena. Co bude dál? Hra se zabírá do hlouby Maxovo tragické lovestory a odhaluje více scénaře, kdo všechno stál za vraždou jeho rodiny.

Doporučuju všem, kteří ještě hru nehráli, i na její léta má co dát, oproti dnešním střílečkám.

Pro: atmosféra, noir

+11
  • PC 95
Jedna z mála her, kterou jsem dohrál 2x.. Dále už jen Mafie a SW Academy.. Nevím asi to není složité a dlouhé hraní jako třeba u tomb raider :-) a v tu dobu mi to přišlo hrozně zábavné a i po grafické stránce super a ta fyzika! Ta mě bavila. Poletující těla a kamera letící za vystřelenou kulkou hmm koho to nebavilo? :)
Ale vracet se k ní nehodlám. Chci si uchovat vzpomínky jako na jednu z mých top her!

Pro: Grafika, bullet time, moře zábavy.. Nadčasová hra si myslím

Proti: Jak už tu každý uvedl je délka.. Jinak dále možná lineárnost a pro mně mise ve snu :-o

+10
  • PC 90
První díl skýtal nepřeberné množství originit a druhý díl toho nepřináší moc nového, ale za to, vylepšuje stávající vlastnosti, takřka k dokonalosti. HLavní hrdina se změnil a je to fešák ;) Tak i tak grafika, zbraně, přátelé, nepřátelé, prostředí i osudová láska, to vše a mnohem více v druhém pokračování New Yorského policejního detektiva Maxe Paynea.

Max Payne se změnil a celá hra je na tom podstatě lépe, hraje se lépe, vypadá lépe a zní lépe. Hratelnost je neuvěřitelně návyková a i při opětovném hraní. Zkrátka Max Payne 2 je povedené pokračování.

Pro: Grafika, hratelnost, prostředí,

Proti: Krátký příběh a s tím i hratelnost

+9
  • PC 95
Super hra! Perfektní technická stránka, pěkně zpracovaný příběh a skvělá noir atmosféra.
Tuhle hru hraju už tak dlouho a stále mě baví. Max Payne je obalený ve skvělé technické stránce, která z něho dělá na pohled mladou hru, takže druhý Max může s klidem ignorovat rok 2003 a to se hry z roku 2003 neřadí mezi úplné mladíky.
Max Payne 2 se vyhýbá označení "tradiční TPS střílečka" a díky (na tu dobu) propracované grafice, fyzice a tomu, co dělá z Maxe takového týpka, tím myslím samozřejmě bullet time a spomalené skákání do stran, ukazuje hráčovi, že "tradiční TPS střílečka" to není, tím pádem má akce ten správný spád a nedokáže nudit.

Příběh a atmosféra rovněž nezklamou.
Zatímco atmosféra jde kvalitou ve šlépějích prvního dílu, možná už není tak temná, přesto hlavně v komiksových cutscénách ukazuje, že ani nejveselejší není a k tomu je více "filmovější".
Příběh od prvního dílu pokročil a nabízí ještě v té době ve hrách nevídané "love story".
To všechno završuje smutná a ponurá skladba z menu.

Max Payne 2: The Fall of Max Payne je zkrátka klasika ve svém žánru.

Pro: Grafika, fyzika, akce, bullet time, spomalené zkákání do stran, atmosféra, příběh, komiksové cutscény.

Proti: Krátkost.

+3 +12 −9
  • PC 90
U málokteré hry je "dvojka" lepší než "jednička" Max Payne 2 je vyjímka povrzující pravidlo.

Pro: Atmosféra, hratelnost, příběh

Proti: lineární, krátké

-9 +1 −10
  • PC 100
Nelze než za plný počet. Moje srdcovka s hutnou atmosférou, komiksovými předěly, nehorázně nabušenou hudbou a zpomalením času.
-10 +2 −12