@Bodkin (12.11.2014 09:44): Záleží, jak se na to díváš. Pro mne Rogue Legacy třeba není ani tak o grindu (a roguelike), jako o perfektním ovládání přes gamepad (bullet hell situace) v rámci toho náhodně vygenerovaného prostředí a vlastností postav. Tj. přemýšlení nad grindem bylo pro mne irelevantní, protože mne to prostě bavilo celou dobu jen hrát. A to odemykání dalších vlastností pak už jen přinášelo variabilitu (nehrál jsem to dál kvůli tomu odemykání, ale díky němu).
Diskuze
Spíše ne.
Spelunky a Isaac mají značné kouzlo tím, že vždy začínáš od nuly, kdežto tady si předměty a skilly musíš odemknout a pak ti zůstávají i po další generace = přidává to nutnost grindu.
Spelunky a Isaac mají značné kouzlo tím, že vždy začínáš od nuly, kdežto tady si předměty a skilly musíš odemknout a pak ti zůstávají i po další generace = přidává to nutnost grindu.
Oplati sa to? Na Steame je super cena. Je gameplay podobne roznorody ako v Spelunkach alebo v Isaacovi? ak ano, tak je to hra pre mna.
Meh, můj instinkt měl pravdu, ještě že jsem s tím nákupem počkal na značnou slevu...
Chystá se patch, který přidá nový obsah.
@Bodkin (11.12.2013 16:56): Vidíš, čeká to na tebe :-) Já bych je přidal, ale to bych tu novou verzi musel nejprve hrát (což nemohu, neb čekám na linuxový port). Jinak ty původní jsem dohrál bezpočtukrát a získal všechny zlaté poháry (kromě času, tam jsem měl stříbrný). Prošel jsem i zlaté město atd, běžně vykrádal obchody atd. Vlastně ani nevím, jak mě bude ta nová verze bavit, přeci jen, strávil jsem nad nimi už hodně času a nevím, co všechno ta nová verze kromě lepší grafiky přidává.
@Artran (11.12.2013 15:19): Nové speluňky stále nikdo nepřidal (A po 33 hodinách jsem je stále nedohrál, byť jsem byl několikrát u bosse)
Mimochodem se rozhodně nejedná o odpočinkovou záležitost. Dohrát to mi trvalo přes dvacet hodin. Sice je pravda, že každé hraní je díky investici do skillů o něco snazží, ale obtížnost je nastavená tak, že člověk stejně chcípá. Za sebe mohu jen doporučit (byť Spelunky jsou lepší).
@pipboy (11.12.2013 04:30): 'rade veci mi to pripomina Dark Souls' - To je úděl rogueliků, roguelitů a roguelikeliků a PDL obecně.
Dokud nevyšlo Dark Souls, tak nikoho nic takového nezajímalo a teď to všem DS připomíná [/Drolin]
Dokud nevyšlo Dark Souls, tak nikoho nic takového nezajímalo a teď to všem DS připomíná [/Drolin]
Je to casem navykove jak svina a v rade veci mi to pripomina Dark Souls. Yay.
@Bodkin (18.09.2013 18:16): Ono to vážně nevypadá špatně, ale toto: "Rogue-lite. Your character dies, but with each passing your lineage grows and becomes stronger. " mě spolehlivě odradilo. Čili vesměs spíše odpočinková záležitost.
* k mému předchozímu příspěvku "Nemohu popřít, že to vypadá dobře"... ehm.
* k mému předchozímu příspěvku "Nemohu popřít, že to vypadá dobře"... ehm.
@SíDžej (18.09.2013 17:46): Rogelike-like únava. Čekám na nějakou větší slevu, ze zvědavosti
Meh, já čekám alespoň na 75% slevu, moc mě nepotěšilo ono "Rogue Lite". Na druhou stranu nemohu popřít, že to nevypadá dobře.
Nejchytlavější indie hra široko daleko a tak málo hodnocení :-O