Snad bude alespoň singl za něco stát, čekám WW2 v SW kabátu...
Diskuze
@Shoggot (23.11.2017 17:11): +1 :-)
Na jedné straně tomu chci dát 0% za chybějící Diorama mód, na druhou stranu je to nejlepší ukázka pro mladší, co znamená "pořádná korporátní vyjebávka", za což si zaslouží 100%.
Dávám tedy 50%.
Dávám tedy 50%.
@montana (23.11.2017 15:20): a to je přesně ten důvod proč si nový BF2 nekoupím. Ja ty lidi v DICE nechápu, misto aby vzali to nej z Battlefied 4 a aplikovali to na Battlefront 2, ne oni prostě zvolí ještě větší arkádu než je polo-realistický (přinejmenším v hardcore) BF4 a pak se diví, proč to ani fanoušci Battlefieldu nekoupí!
@Greg (23.11.2017 14:59): To je přece známá věc, že hráči jsou největší hysterky :)
Na druhou stranu to není jen o P2W. Jde o to, že design mulťáku je prostě kompletně navržený pro mikrotransakce a to je špatně. Bez nich by nikdy systém levelování přes náhodné karty nevznikl a jelo by se stejně jako v každém Battlefieldu pěkně přes třídu, kterou hraješ. Náhodný karty jsou nesmysl, ať už jsou u nich mikrotransakce nebo po vypnutí ne.
Na druhou stranu to není jen o P2W. Jde o to, že design mulťáku je prostě kompletně navržený pro mikrotransakce a to je špatně. Bez nich by nikdy systém levelování přes náhodné karty nevznikl a jelo by se stejně jako v každém Battlefieldu pěkně přes třídu, kterou hraješ. Náhodný karty jsou nesmysl, ať už jsou u nich mikrotransakce nebo po vypnutí ne.
Koukám, že to BF2 v "profesionálních" recenzích celkem schytává. Všude okolo 6/10. Na hrej.cz dokonce 2/5. Jestli se to s tím shitstormem krapet nepřehání...
@Nikdykde (23.11.2017 07:48): No právě! ಠ_ಠ
@Gordon (23.11.2017 00:33): čoveče zisky má i CDRed, Ubisoft, SONY a jiní a nemusej se u toho chovat jako úplný kokoti.
@M.a.t.t. (23.11.2017 00:11): Cywe... ti jedině jistotu. :D Ale já tohle prostě nikdy nepochopím, firma má miliony a neřekne si: Hele dit je to jedno dáme na tenhle projekt padesát mega ať si klidně prodělá, vyděláme na jiném...
Ne, oni prostě musí mít zisky. Zasranej kapitalismus. :D
Ne, oni prostě musí mít zisky. Zasranej kapitalismus. :D
@ledman (22.11.2017 23:40): "Proč by riskovali" - Pretože si to môžu dovoliť a v skutočnosti by sa ani nemuselo jednať o žiadne veľké riskovanie? :) Teda pokiaľ za risk nepovažuješ všetko, čo nemá zameranie na multiplayer, miktrotransakcie a lootboxy. Ale EA už iná nebude a v budúcnosti to zrejme nebude lepšie.
@M.a.t.t. (22.11.2017 23:07): ideálně pro nás nebo pro ně? :) Proč by riskovali, když jim nemá kdo konkurovat a nadržení fanoušci koupí skoro cokoliv?
Evidentně akvizice LucasArts Disneym tristní situaci Star Wars her nenapravila, spíš naopak…
Evidentně akvizice LucasArts Disneym tristní situaci Star Wars her nenapravila, spíš naopak…
@Wolverine (22.11.2017 22:24): LucasArts bylo taky zajímavé studio, vždycky měli rozděláno milion projektů a vznikl z nich jen zlomek. Pro pobavení doporučuju najít si článek o vývoji zrušené Darth Maul hry, hlavně tu část o schůzce s Georgem Lucasem.
Red Fly’s representatives arrived at the meeting point early the next day, only to find LucasArts employees rushing Force Unleashed artwork out of the conference room, and replacing it with other Star Wars artworks, including the placement of Sideshow Collectibles statues of Darth Maul and Darth Talon to the table.
A friendly George Lucas entered the room and was eager to hear the pitch from Red Fly’s creatives. “Before they could finish their spiel, Lucas cut them off, stood up, walked over to the statues, rotated them to be facing the same direction, pushed them together, and said ‘They’re friends!’”
The problem with the idea of Maul and Talon teaming up for a buddy cop-like experience was that they were separated by over 170 years of Star Wars fiction. When this vast time divide was brought up to Lucas’ attention, he brushed off the notion of it not working.
Red Fly’s representatives arrived at the meeting point early the next day, only to find LucasArts employees rushing Force Unleashed artwork out of the conference room, and replacing it with other Star Wars artworks, including the placement of Sideshow Collectibles statues of Darth Maul and Darth Talon to the table.
A friendly George Lucas entered the room and was eager to hear the pitch from Red Fly’s creatives. “Before they could finish their spiel, Lucas cut them off, stood up, walked over to the statues, rotated them to be facing the same direction, pushed them together, and said ‘They’re friends!’”
The problem with the idea of Maul and Talon teaming up for a buddy cop-like experience was that they were separated by over 170 years of Star Wars fiction. When this vast time divide was brought up to Lucas’ attention, he brushed off the notion of it not working.
Isteže im ide v prvom rade o zisk, nakoniec aj nové filmy sú pre Disney predovšetkým biznisom, no i napriek tomu si stojím za tým, že EA s tou značkou zatiaľ nevie ideálne zaobchádzať.
@M.a.t.t. (22.11.2017 20:46): Mě třeba mrzí ten projekt kde ses zřítil do podsvětí coruscantu jako nějaký člen armády.
Jinak pochopte už že pro EA jsou ty práva na SW jen příležitost jak vydělat prachy, důkazem jsou ty zrušené projekty, pro EA byly zkrátka nedostatečnej potenciální výdělek.
Jinak pochopte už že pro EA jsou ty práva na SW jen příležitost jak vydělat prachy, důkazem jsou ty zrušené projekty, pro EA byly zkrátka nedostatečnej potenciální výdělek.
@Ronik (22.11.2017 21:49): Docela mě překvapilo, že již bylo do dnešního dne zrušeno přes 28 her z univerza STAR WARS. Nejvíc mě zamrzelo zrušení Star Wars: Imperial Commando (pokračování Rebublic Commando), Star Wars: Jedi Knight III: Brink of Darkness a singleplayerové Star Wars: Knights of the Old Republic 3. Též jsem do EA kdysi vkládal velké naděje, že tak velké studio si může dovolit více využít značku a vytvořit nějaké pokračování předchozích her...
@M.a.t.t. (22.11.2017 21:39): Co jsem četl článek o vývoji té hry od Visceral, tak tam bylo tolik problémů (a zdaleka ne za všechny mohlo jen EA), že by z toho stejně nevzešlo nic kloudného. Znělo to tak, že zaříznutí toho projektu bylo spíš milosrdné.
Ale určitě souhlasím s tím, že EA mají těch Star Wars projektů ve vývoji dost málo, je mi sice jasné, že vývoj AAA her trvá, ale mohli by to prokládat nějakými menšími stahovatelnými hrami. Těch možností se nabízí spoustu, nějaká arkádová střílečka s X-Wingy nebo nová podracing hra by určitě úspěch našla. Ale to pravděpodobně pro EA nejsou finančně příliš zajímavé nápady.
Ale určitě souhlasím s tím, že EA mají těch Star Wars projektů ve vývoji dost málo, je mi sice jasné, že vývoj AAA her trvá, ale mohli by to prokládat nějakými menšími stahovatelnými hrami. Těch možností se nabízí spoustu, nějaká arkádová střílečka s X-Wingy nebo nová podracing hra by určitě úspěch našla. Ale to pravděpodobně pro EA nejsou finančně příliš zajímavé nápady.
@ledman (22.11.2017 21:35): Tým som chcel povedať len to, že ak majú dočasne k dispozícii najpopulárnejšiu filmovú značku, na ich mieste by som sa ju snažil ťažiť omnoho šikovnejšie a zmysluplnejšie. Že sa držia aktuálnych trendov? Trúfam si povedať, že za third person hru v štýle Uncharted by im fanúšikovia bozkávali ruky :)
@M.a.t.t. (22.11.2017 20:46): EA má taky Galaxy of Heroes. Záleží jakou přesně podobu má ten jejich kontrakt, ale něco mi říká, že Disney z toho má víc než jen nějaký jednorázový bakšiš za licenci. Takže nevidím důvod, proč by do teď měli být nespokojení.
Jakýkoli jiný velký vydavatel by se imho zachoval podobně. Ti jedou podle trendů a výdělečnosti.
Jakýkoli jiný velký vydavatel by se imho zachoval podobně. Ti jedou podle trendů a výdělečnosti.
Hlavne je vtipné, že čoskoro uplynie 5 rokov, čiže polovica obdobia, počas ktorého má EA exkluzívne práva na značku SW a zatiaľ vydali iba 2 rozporuplné prijaté Battlefronty (u dvojky pri tých 60% poklesoch predajnosti fyzických kópií navyše hrozí, že budú musieť prehodnotiť smerovanie série). Na rok sa síce možno dočkáme novej SW hry od Respawn Entertainment, ale od nich očakávám podobnú multiplayerovo zameranú záležitosť ako Titanfall a papierovo najzaujímavejší singleplayerový projekt od Visceral Games prešiel pod štúdio, ktoré sa primárne venuje športovým hrám. Nie som si úplne istý, že takto nejak si to predstavovali v Disney, keď podpísali zmluvu s EA.
EA sú vlastne v tomto niečo ako herný ekvivalent spojenia Warner Bros. a DC Comics, pretože sú čo sa týka SW rovnako márni, ako obe spoločnosti čo sa týka filmových adaptácií DC komiksov. Keby tie práva dostal ktokoľvek iný, pokojne aj Ubisoft, či Bethesda, niečo mi hovorí, že by na tom boli SW hry podstatne lepšie ako teraz.
EA sú vlastne v tomto niečo ako herný ekvivalent spojenia Warner Bros. a DC Comics, pretože sú čo sa týka SW rovnako márni, ako obe spoločnosti čo sa týka filmových adaptácií DC komiksov. Keby tie práva dostal ktokoľvek iný, pokojne aj Ubisoft, či Bethesda, niečo mi hovorí, že by na tom boli SW hry podstatne lepšie ako teraz.
tak třeba NfS má rating v USA 13+ a v EU 16+. To je dost.
@Marcusss (22.11.2017 20:21): no ja bych byl klidnejsi kdyby se do toho nesrali. gambling ve hrach je uz dlouho a nikdo to neresil. jenze dneska hraci tak strasne radi rvou na vsechny strany ze se to dostalo az do politiky..je to chyba. S ratingama to nemuzes srovnavat. No uvidime.
@Charllize (22.11.2017 20:17): To je klasická "slippery slope" falace. Ano, ten risk tam je, ale ten tam je a byl vždycky. Koneckonců se vždycky i do her "srali" (ratingy atd.)
Loot boxy jsou neregulovaný gambling a proto se nimi prostě na této úrovni nakládat musí. Není přijatelné aby publisheři a občas i developeři her obcházeli zákony států ve kterých operují.
Loot boxy jsou neregulovaný gambling a proto se nimi prostě na této úrovni nakládat musí. Není přijatelné aby publisheři a občas i developeři her obcházeli zákony států ve kterých operují.
@Charllize (22.11.2017 18:07): Jinak na tom ze se politici zacinaji vsirat do her nic pozitivniho nevidim, ted se zakonem zakazou lootboxy a co to bude priste. Jakmile poznaji ze to muzou ovlivnovat tak to nebude brat konce. Ale to je proste tak, EA dela picoviny, komunita taky a nakonec to odnesou vsichni.
tak od lucasfilmu.
To je jedno, ten kontext zůstává stejnej.
To je jedno, ten kontext zůstává stejnej.
Ja teda nevim ale na krabicce o diznym neni ani slovo a rating je 16+. EA+Dice+lucasfilm...disney tam neni
Ale prosímvás, looboxy jako kosmetiku a věci na postavy se měnit nebudou, blizzardi můžou bejt v klidu (a taky jsou).
EA ale to přehnala, protože dala gambling dětem do hry, dokonce jako součást postupu hrou. Tady i v NfS. Místo skillu, místo hraní a učení se prostě hrát automaty – to teda ne, ne.
Jejich PR se snaží prosazovat názor, že to je jako jiné looboxy a mikrotransakce – ale to teda sakra není. Neskákejte na to, stejně jako na kravinu, že nebudou mít prachy na hry.
I ten blbej Ubisoft si pochvaloval prodej balíčků ve Wildlands, kde si to lidi co to hrají a baví je to kupují. Helikoptéru, nový oblečení. V assasínovi je to jednorožec co blije duhu. Tam vůbec nemusíte ten obchod otevírat, nikde tam žádná ruleta není. Ve hře samotný je spousta věcí k získání a nic vás neomezuje. Bethesda se svým CC, ale simvás, troškaři.
NIkdo jinej to takhle za hranicí neměl. Každej si uměl vyladit platící systém tak, že na něm vydělal – příklad je třeba Warframe, kde lidi sypou peníze i když nemusí a ještě to dělaj rádi (já taky). Nebo Overwatch, nebo obecně blizzard. Nebo Call of Duty, sice na hranicí, ale za ní nešel. ESO, TSWL, všichni v pohodě.
Tvrzení, že nebudou penízky na hry – u EA – ať jsou doprdele. Spokojení hráči i u blbého Ubisoftu podporujou hru kupováním jednorožce nebo hořícího koně. A ten hlásí spokojené zisky. Ale EA?
Proboha, strčili gambling do značky od disneye, ty hovada patří zavřít. Zneužili značek jako NfS nebo SW, kde to často kupujou prarodiče nebo rodiče dětem – aby pak zjistili, že je tam ruleta a je potřeba vytahovat kreditku.
To je něco naprosto nepřípustnýho, to úplně vyhoďte – to není klasickej lootbox, to je naprostý pominutí penězochtivých managerů, který totálně šli přes čáru. DOufám, že to v EA zatřese židlema.
EA ale to přehnala, protože dala gambling dětem do hry, dokonce jako součást postupu hrou. Tady i v NfS. Místo skillu, místo hraní a učení se prostě hrát automaty – to teda ne, ne.
Jejich PR se snaží prosazovat názor, že to je jako jiné looboxy a mikrotransakce – ale to teda sakra není. Neskákejte na to, stejně jako na kravinu, že nebudou mít prachy na hry.
I ten blbej Ubisoft si pochvaloval prodej balíčků ve Wildlands, kde si to lidi co to hrají a baví je to kupují. Helikoptéru, nový oblečení. V assasínovi je to jednorožec co blije duhu. Tam vůbec nemusíte ten obchod otevírat, nikde tam žádná ruleta není. Ve hře samotný je spousta věcí k získání a nic vás neomezuje. Bethesda se svým CC, ale simvás, troškaři.
NIkdo jinej to takhle za hranicí neměl. Každej si uměl vyladit platící systém tak, že na něm vydělal – příklad je třeba Warframe, kde lidi sypou peníze i když nemusí a ještě to dělaj rádi (já taky). Nebo Overwatch, nebo obecně blizzard. Nebo Call of Duty, sice na hranicí, ale za ní nešel. ESO, TSWL, všichni v pohodě.
Tvrzení, že nebudou penízky na hry – u EA – ať jsou doprdele. Spokojení hráči i u blbého Ubisoftu podporujou hru kupováním jednorožce nebo hořícího koně. A ten hlásí spokojené zisky. Ale EA?
Proboha, strčili gambling do značky od disneye, ty hovada patří zavřít. Zneužili značek jako NfS nebo SW, kde to často kupujou prarodiče nebo rodiče dětem – aby pak zjistili, že je tam ruleta a je potřeba vytahovat kreditku.
To je něco naprosto nepřípustnýho, to úplně vyhoďte – to není klasickej lootbox, to je naprostý pominutí penězochtivých managerů, který totálně šli přes čáru. DOufám, že to v EA zatřese židlema.
@Ronik (22.11.2017 15:11): Tak nějak si to vysvětluji. Resp. ceny se sjednotí.
https://technet.idnes.cz/nakup-v-zahrani ... 5318_sw_internet_vse
K té změně v ochraně spotřebitele pak
https://m.mobilmania.cz/europoslanci-sch ... e-dva-roky/a-1340227
https://technet.idnes.cz/nakup-v-zahrani ... 5318_sw_internet_vse
K té změně v ochraně spotřebitele pak
https://m.mobilmania.cz/europoslanci-sch ... e-dva-roky/a-1340227
@Jab (22.11.2017 14:46): To s těmi eshopy je zajímavé, znamená to, že by mohlo jít nakupovat ze Steamu třebas za polské ceny nebo to Valve bude moct obejít?
@Shoggot (22.11.2017 14:14): Hlavně EA umí normální model placení. Je u SWTOR třebas. Pak fakt nevím, proč tohle tak zvrtali. Tady už je jasný ten pay to win systém. Když máš o čtvrtinu lepší štít a damage, tak už se to pozná.
Že se na to české instituce nepodívaly mě nepřekvapuje. EU je v tomhle dál, tak snad to dotáhnou. Dnes přišla informace, že už tě, díky zásahu EU, eshopy nebudou nuceně přepojovat na lokální verze stránek (s jinou nabídkou a cenami) a srovná se tak postavení zákazníků nehledě na to, kde v EU žijí. Zvýší se i ochrana spotřebitele při nákupu v eshopu. Pay to win a gambling ve hrách tedy také budou řešit. Už nám rovněž alespoň trochu pohli trhem mobilních operátorů. Na ty tři stejné ceny se nešlo dívat. Zrušení roamingu bylo jen takové popíchnutí, ale alespoň něco. Ještěže tu EU máme.
Že se na to české instituce nepodívaly mě nepřekvapuje. EU je v tomhle dál, tak snad to dotáhnou. Dnes přišla informace, že už tě, díky zásahu EU, eshopy nebudou nuceně přepojovat na lokální verze stránek (s jinou nabídkou a cenami) a srovná se tak postavení zákazníků nehledě na to, kde v EU žijí. Zvýší se i ochrana spotřebitele při nákupu v eshopu. Pay to win a gambling ve hrách tedy také budou řešit. Už nám rovněž alespoň trochu pohli trhem mobilních operátorů. Na ty tři stejné ceny se nešlo dívat. Zrušení roamingu bylo jen takové popíchnutí, ale alespoň něco. Ještěže tu EU máme.
@Charllize (22.11.2017 14:34): bohužel
@Charllize (22.11.2017 14:07): Zrovna u EA bych to bral opačně.
@Jab (22.11.2017 14:00): A jejich budou 5x dražší na truc.
@Jab (22.11.2017 14:00): A jejich budou 5x dražší na truc.
@Marcusss (22.11.2017 14:28): u me nikdy nevis:)
@Charllize (22.11.2017 14:07): To je taky "dělání si legrace", že jo? :D
@Jab (22.11.2017 14:00): Tak u nás to už chtěl nějakým způsobem řešit Ondřej Závodský, jak moc tyhle kokotiny kolidují/nekolidují s loterijním zákonem (pod který spadají hry "na šance" s pěnežním vkladem/investiví i online), ale sešlo z toho myslím.
Je to skoda ze to zakazou. Cim vic penez vydelaj tim je vetsi sance na lepsi hry. Zrovna tyhle multiplayer nesmysly jsou na to vhodne. Dokoupit si k tomu premerovani pindiku piercing aby to ostatnim bylo vic na ocich:)
@Marcusss (22.11.2017 13:51): Já si dělal legraci. Oceňuji tvou klidnou reakci, ale nebylo ji třeba. :)
Btw: http://www.pcgamer.com/belgium-says-loot ... em-banned-in-europe/
Už to jede. Za chvíli se k tomu vyjádří EU, přijde sankce a pak si EA může s těmihle nápady zabalit fidlátka.
Btw: http://www.pcgamer.com/belgium-says-loot ... em-banned-in-europe/
Už to jede. Za chvíli se k tomu vyjádří EU, přijde sankce a pak si EA může s těmihle nápady zabalit fidlátka.
@Jab (22.11.2017 13:43): Mno, doteď to nikdo netlačil do obrovského produktu prodávaného za plnou cenu. EA udělalo přešlap a tentokrát si toho všimly i mainstream média.
Jo. Mikrotransakce a pay to win jaktěživa nikomu nevadily.
@Marcusss (22.11.2017 13:28): hmm. Tyhle veci jsou ve hrach uz leta. Ze to zaclo vadit az ted:)
@Charllize (22.11.2017 13:26): Kromě toho, že když bylo možné (a zase bude a v jiných hrách stále je) možné je kupovat za normální prachy, tak hráčům dávali reálné výhody do multiplayeru (= pay2win), tak se taky jedná o formu gamblingu, která dosud nebyla regulovaná ze strany státu... a navíc je z velké části cílená na děti.
Co je na tech lootboxech tak strasne spatne?
Jen se ptam. Pac mi na tom nic desuplnyho nevidim:)
Jen se ptam. Pac mi na tom nic desuplnyho nevidim:)
Mě pobavilo že se díky tomu shitstormu kolem BF2 začalo řešit na vládních úrovních jak zakategorizovat lootboxy jako gambling. Takový to baštit se může, ale nesmí se u toho mlaskat. EA mlaskalo a teď dost možná otrávili lootbox well pro všechny. Yay :)
Jinak pokud by to někoho zajímalo, tak EA má ohledně exkluzivního vývoje všech Star Wars her smlouvu s Disney na 10 let (vyprší do května 2023, do té doby smlouva zaručuje EA výhradní práva).
https://www.svethardware.cz/dle-analytik ... sak-vidi-jinak/45555
Jo tak pán analytik počítal, ahaaa. Beztak najaty EA co?
Jo tak pán analytik počítal, ahaaa. Beztak najaty EA co?
@SilentWolf (20.11.2017 13:13): Já si počkám na Star Wars: Battlefront 5 po epizodě 11.
Tuhle hru si fakt N̶e̶k̶o̶u̶p̶i̶m̶ koupim jak pujdeme z kina z novych SW. Uz to vidim. :-D jeste na mobilu to objednam. Beztak jeste v kine :-D
@Kwoky (20.11.2017 12:09): Bych tipl že EA, Krátká kampaň a EA.
@Karasman (komentář): Pěkný komentář. Jen by mě zajímalo, za co jsi vlastně to hodnocení strhl. Komentář mi vyznívá tak o 10 % výš :)