Nejdetailnější a nejpropracovanější válečná strategie, kterou jsem měl tu možnost hrát. Do systému hraní se člověk dostává dlouho a jen někteří si ho oblíbí natolik aby u hry vydrželi napořád ale to je jenom dobře. SPWAW jsou totiž jen pro hardcore hráče, které i přes řadu chyb (třeba dýmování je dost ultimátní) nedovolí použít triky z jiných strategií i třebas tahových.
Pokud nemáte základní znalosti techniky a válčících stran, které se konfliktu zúčastnili, pak máte docela smůlu, protože nebudete vědět, že vaše draze nakoupené AT děla jsou k ničemu, že vaše pěší jednotky mají pušky leda tak k zahození do prachu a podobně. Hra počítá úhly dopadu granátů na pancíř, počítá morálku vašich mužů podle roku hraní a pokud budete chtít, bude počítat, že jste moc daleko od velení na vizuální kontakt, takže rozkaz k ústupu jste neslyšeli.
A pokud vás to chytne během hraní proti počítači tak vězte, že proti živému protivníkovi je to ještě o něco lepší:)
Více ke hře zde:
Virtuální velitelství
Pokud nemáte základní znalosti techniky a válčících stran, které se konfliktu zúčastnili, pak máte docela smůlu, protože nebudete vědět, že vaše draze nakoupené AT děla jsou k ničemu, že vaše pěší jednotky mají pušky leda tak k zahození do prachu a podobně. Hra počítá úhly dopadu granátů na pancíř, počítá morálku vašich mužů podle roku hraní a pokud budete chtít, bude počítat, že jste moc daleko od velení na vizuální kontakt, takže rozkaz k ústupu jste neslyšeli.
A pokud vás to chytne během hraní proti počítači tak vězte, že proti živému protivníkovi je to ještě o něco lepší:)
Více ke hře zde:
Virtuální velitelství
Pro: Skoro všechno, jen jedna hra je podobně úchylná (Combat mission)
Proti: Několik bugů a možností jak využít chyb na úkor hratelnosti (dým, krytí okrajem mapy, "vydojení" střelby protivníka levnými jednotkami...)