Tohle je asi jedinej bug, kterej jsem při hraní potkal a pokaždý to spravilo zarolování kolečkem asi o tři stupně nahoru...Jinak jsem s hrou neměl problémy.
Diskuze
Je to bug, kterých je hra opravdu plná. Překonat jde, ale chce to nervy a zkoušení všech možných variant (wsad + kolečko myši, save/load)...
A ta rtuť je tam tuším někde ve skříňce (asi, od setkání s bugem "připlácnutí ke zdi + quicksave" jsem hru uložil k ledu a pomalu na vše zapomínám).
A ta rtuť je tam tuším někde ve skříňce (asi, od setkání s bugem "připlácnutí ke zdi + quicksave" jsem hru uložil k ledu a pomalu na vše zapomínám).
Chuck: Před započetím otáčení kolečkama zaroluj kolečkem myši o kousek nahoru.
On to opravdu není povinný úkol. Já měl zato, že ten vzorek rtuti je právě v tom trezoru. Sice zatím nevím, kde ho hledat, ale já na to přijdu.
Mě se to povedlo, ale až po urputném loadování last save pozice. Chce to štěstí, aby měl ten bug výpadek ;-)
No ja kdyz to hral, tak zrovna v tom hotelu mi to taky neslo, tak jsem se na vsechny vedlejsi ukoly vyprd a jenom jsem zabil toho typka na konci aby mi neklesla reputace na nulu a padal pryc. Ale v jede z tech misi potom jsem prisel na to, ze to funguje smerovat sikmo, tak jsem predpokladal, ze by to melo jit i v te misi v hotelu. Kazdopadne otevirani safu je zakladni kamen, bez toho se pozdeji hra ani neda dohrat.
A já za celou dobu (prvního) hraní neojevil jediný bug, či chybu. Později mě dostala jen modrá smrt, ale ta souvisela tak trochu i s něčím jiným. Všechno správně opatchovaný?
Chuck: Tento úkol je ale nepovinný ne? Měl jsem stejný problém. Bohužel jsem se přes ten sejf nedostal, tak jsem to nechal plavat :)
Kdepak, ani ťuk, ale přitom slyším, že se ta kolečka otáčí, jenže vizuálně se netočí a poslepu se nechytám. To mám fakt radost.
Podle me je to bug. Zkus smerovat sikmo, tedy stisknout napriklad W a A zaroven. Myslim, ze takhle mi to fungovalo.
Tak jsem v hotelu a mám se vloupat do trezoru a ukrást vzorek červené rtuti. Už jsem podobný trezor v tomto dílu úspěšně překonával a podle nápovědy je evidentní, že to mám dělat směrovými klávesami. U tohoto trezoru se však neděje vůbec nic, ať už zkouším W,A,D,S, popř. pro jistotu i směrové šipky. Je to také jeden z několika bugů, nebo je to opět moje vina?
Já už si to nepamatuju, tenkrát to šlo tak nějak přirozeně.
A že jsi nic neřekl? :-)
Mě to teda napadlo hned :)
Nevím jak pro Tebe, ale pro mě poněkud nelogická varianta. Pokud v předchozích dílech mám zafixované, že když Sam visí a po stisknutí mezerníku spadne jak z hrušky, tak mě tahle varianta opravdu nenapadne.
Nečekal bych, že se na takový prkotině někdo dokáže zaseknout. Vždyť je to hned druhá klávesa, kterou člověk vyzkouší, když to nejde pomocí W...
Tak on se Sam opravdu vyšvihne klávesou pro skok (mezerník) a ne W jako v předchozích třech dílech. Že to musí za každou cenu komplikovat!
Hlavne diky te regulaci rychlosti chuze na kolecku :)
Kdybych chtěl, tak používám x360ce se svým ovladačem (do mých rukou x360 gamepad moc nepadne), ale Splinter Cell se vždycky ovládal na klávesnici obstojně a řekl bych i lépe než na gamepadu... A to říkám jako odvěký fanda konzolí :)
Kupte si Xbox360 controller, tam tolik kláves na zkoušení není.
BTW dá se nějak dostat ze zaseknutí ve stěně, které způsobilo uložení v době, kdy k ní byl Sam přitisknut (klávesa Q)? Jestli ne, tak musím opakovat 2/3 jednoho levelu a moc se mi do toho nechce.
Každopádně s tímhle lezením jsem měl taky problém a řešil jsem jej asi 14 dní (jednou do týdne jsem DA zapnul a zkusil se přes to dostat :D), takže intuitivní to rozhodně nebylo. Jak přesně jsem se přes to ale dostal, to si nepamatuji.
Každopádně s tímhle lezením jsem měl taky problém a řešil jsem jej asi 14 dní (jednou do týdne jsem DA zapnul a zkusil se přes to dostat :D), takže intuitivní to rozhodně nebylo. Jak přesně jsem se přes to ale dostal, to si nepamatuji.
Takže stejný problém? No, jeví se mi to jako nejpravděpodobnější varianta. Pokud to tak opravdu bude, pak nechápu, proč do 4. dílu musí přijít taková zásadnější změna, která hráčům jen blbne hlavu. Škoda, že to v tuhle chvíli nemůžu vyzkoušet, holt až zítra. :-( Nebo že bych pověřil Willu? :-)
Jednoznačná odpověď to úplně není, přece jen už je to nějakej ten pátek, co jsem to hrál, ale mám dojem, že je to dost pravděpodobný. Pamatuju si, že je to tam řešený nějakou nestandardní klávesou, ale vím, že jsem na to přišel asi po pěti sekundách.
Jelikož nejsem doma, tak to nevyzkouším, ale přijde mi to dost divné. Že by v tomhle vývojáří udělali ve 4. díle změnu?? Nicméně mám dojem, že i tuhle variantu jsem včera zkoušel, ale napevno to tvrdit nemůžu.
Nebo je Tvoje otázka zároveň i jednoznačnou odpovědí? :-)
Nebo je Tvoje otázka zároveň i jednoznačnou odpovědí? :-)
Co třeba klávesa pro skok?
USER47: Pro jistotu jsem koukl do návodu a je to skutečně tak, jak jsem myslel (je to samo o sobě dost patrné), tedy že mám vyšplhat po okapu, přeručkovat nalevo, což se mi úspěšně dařilo a pak se vyšvihnout nahoru a odtud jít po trámu do protější budovy. A k tomu, abych se tam dostal, nejprve musím po tom ručkování vylézt nahoru a odtamtud přejít po tom trámu, jenže po stisku W sam visí jak uherák a ani se nehne. Dal jsem si celou misi znovu a je to stejné. Nebo je snad jiná klávesa na vyšvihnutíse nahoru? To by bylo revoluční.
Jseš si jistej, že jsi na místě, kde se vytáhnout dá? A jsi si jist, že mačkáš správnou klávesu? Nikdy jsem tam žádnej podobnej problém totiž neměl a Sam měl pohybový schopnosti asi nejlepší v sérii...
Opravdu jste nikdo neměl takový bug (pokud je to bug)?
On Sam Fisher, když visí za ruce, tak zapomněl, jak se vyšvihnout nahoru?? Pokud jo, tak to se asi daleko fakt nedostanu. Já tam ručkuju jak blbej a on odmítá spolupracovat. :-/
Zahrej si to na konzoly :)
Jo, pomáhá zběsilé rolování spolu s držením šipky nahoru a šipky do strany, někdy pomůže i samotné rolování. Každopádně je to dost zdržující.
Jinak co se týče toho problému, že nejdou otevírat sejfy, pokud se ti tohle stane, zkus zarolovat kolečkem nahoru (jako při zrychlení chůze). Mně to vždycky pomohlo.
To není bug. On se pohybuje random systémem. U mě 4x rychle za sebou vstal, ale paxe uvelebil na delší dobu a já měl čas to kreknout.
V návodu na abecedaher je toto:
"...vlezte dovnitř a schovte se pod stůl, přijdou šéfové na trochu chery :) Jakmile Jamie odejde a šéf se pozadí zády k vám, rychle otevřete sejf, oskenujte dokumenty, zavřete sejf a za sebou i balkon a vracejte se zpět."
"...vlezte dovnitř a schovte se pod stůl, přijdou šéfové na trochu chery :) Jakmile Jamie odejde a šéf se pozadí zády k vám, rychle otevřete sejf, oskenujte dokumenty, zavřete sejf a za sebou i balkon a vracejte se zpět."
Mě tam přijde hned co vlezu do jeho bytu..., takže bych to viděl na nějaký bug ve skriptech.
Tak jako tak je tohle konečná, to už je 4tý úkol, který nemohu splnit kvůli nějakému bugu a začíná mě to docela štvát.
Tak jako tak je tohle konečná, to už je 4tý úkol, který nemohu splnit kvůli nějakému bugu a začíná mě to docela štvát.
Musis to udelat driv nez prijde ne? Nebo si to blbe pamatuju mozna :)
Dotaz: U nabourávání se do Emileho sejfu... Emile se v mém případě zvedá vždy v cca 30sec intervalech a znemožňuje mi tedy splnění onoho úkolu. To je další bug nebo dělám něco špatně? Už jenom fakt, že otevírání sejfů ve 4/5 případů nefunguje, je otravný.
Fg: Technicky problemy jsou to nejmensi, co mi na DA vadilo. Staci si precist muj komentar.
U Pandora Tomorrow byl bug jeden a docela nepříjemný (viz diskuze s Jumasem), protože nechtěl pustit dál a u ChT jsem neobjevil žádný.
Tady se ale nepisou recenze. Komentare objektivni byt nemusi. Dokonce bych rekl, ze by objektivni byt nemely.
S tema svetlama jsem nemel takovy problem. Zobrazovaly se, ale pouze kdyz jsem pod nimi stal.xD
S tema svetlama jsem nemel takovy problem. Zobrazovaly se, ale pouze kdyz jsem pod nimi stal.xD
NL: me to jelo ok, takze hodnotit hru podle tohodle, kdyz to spise muzu mit problemy s novymi drivery nebo jiny hw problem, se mi zda zavadejici..ja sul :)
btw pokazde kdo tady piskoval na DA nebo PT ze to mel zabugovane tomu dal nizke hodnoceni(Paul, montana,...) a myslim, ze to neni moc objektivni, a muzete si to obhajovat jak chcete :P
USER47: zaplat panbuh aspon za jednoho!!! :)
btw pokazde kdo tady piskoval na DA nebo PT ze to mel zabugovane tomu dal nizke hodnoceni(Paul, montana,...) a myslim, ze to neni moc objektivni, a muzete si to obhajovat jak chcete :P
USER47: zaplat panbuh aspon za jednoho!!! :)
Jinak takhle hra vypadá na nemalém počtu konfigurací: http://img691.imageshack.us/img691/8944/splintercell42010012022.jpg - Ne zrovna koukatelné, že? Vypadá to hůř, než SC2 bez stínů a světel.
PS: A stejně je divné, že Splinter Celly ze Šanghaje u mě nikdy nezobrazovali světla z reflektorů (to sakra hodně zvedá obtížnost :D).
PS: A stejně je divné, že Splinter Celly ze Šanghaje u mě nikdy nezobrazovali světla z reflektorů (to sakra hodně zvedá obtížnost :D).
NateLogan: Já jsem asi jedinej, komu to nebugovalo, jelo to plynule a vypadalo to krásně:). Je jasný, že technický problémy můžou zkazit slušnou hru, v tomhle jsem měl asi nějaký záhadný štěstí na kompatibilní konfiguraci či tak něco...
Jinak mně to ani o moc akčnější než Chaos Theory nebo předchozí díly nepřipadalo, za celou hru jsem nevystřelil o moc víc kulek a většinou jsem postupoval velmi podobně (určitě jsem to procházel víc stealth stylem než jedničku).
Co se mi v DA líbilo, byly mise na základně JBA, kde tvůrci oproti ChT naopak trochu přitvrdili na stealth, protože nepřátele nešlo ani omračovat a potichu zabíjet, museli se obcházet, což bylo v těch chodbách občas dost těžký. Právě tohle rozbití oblíbenýho herního stylu, kterým se předchozí díly daly projet, se mi na tom líbilo skoro nejvíc. Připomínalo mi to mého oblíbeného Hitmana:).
I příběh a jeho vyprávění byl krok kupředu. Předchozí díly na příběhu nijak nestavěly, byl to spíš shluk slušnejch misí, tady to celý tak nějak líp drží pohromadě, je to osobnější a líp se to sleduje...
Jinak mně to ani o moc akčnější než Chaos Theory nebo předchozí díly nepřipadalo, za celou hru jsem nevystřelil o moc víc kulek a většinou jsem postupoval velmi podobně (určitě jsem to procházel víc stealth stylem než jedničku).
Co se mi v DA líbilo, byly mise na základně JBA, kde tvůrci oproti ChT naopak trochu přitvrdili na stealth, protože nepřátele nešlo ani omračovat a potichu zabíjet, museli se obcházet, což bylo v těch chodbách občas dost těžký. Právě tohle rozbití oblíbenýho herního stylu, kterým se předchozí díly daly projet, se mi na tom líbilo skoro nejvíc. Připomínalo mi to mého oblíbeného Hitmana:).
I příběh a jeho vyprávění byl krok kupředu. Předchozí díly na příběhu nijak nestavěly, byl to spíš shluk slušnejch misí, tady to celý tak nějak líp drží pohromadě, je to osobnější a líp se to sleduje...
Chuck: Prvni mise je jedina, ktera se podoba predchozim dilum, takze podle toho se DA hodnotit opravdu neda.;)
Pomalu nějaký sepisuji, ale netroufám si jej zatím zveřejnit, jelikož stále doufám, že mě DA chytne. Jenže bohužel polovina problému této hry spočívá v naprosto příšerné konverzi (bez přepisování konfigů vypadá u mě DA celkově asi jako hry z DreamCastu)... A ta druhá polovina zase plyne z opuštění geniálního stealth systému z CT a návrat k tuctovému zabíjení nepřátel.
Tady jak jsem dostal 3/10? Autoři vzali jednu z u mě nejlepších her vůbec (Chaos Theory) a vrátili mi neuvěřitelně zabugovaný, hnusný a neoptimalizovaný polotovar totálně překopaný (podle mě ve všem k horšímu), z čehož plyne neodvratné zklamání na plné čáře.
Tady jak jsem dostal 3/10? Autoři vzali jednu z u mě nejlepších her vůbec (Chaos Theory) a vrátili mi neuvěřitelně zabugovaný, hnusný a neoptimalizovaný polotovar totálně překopaný (podle mě ve všem k horšímu), z čehož plyne neodvratné zklamání na plné čáře.
Já se na něho každou chvíli chystám, jen spustit. Přesněji řečeno jsem cvičně odehrál asi čtvrt úvodní mise, takže na hodnocení je trochu brzy, nicméně mi to tak špatné vůbec nepřipadá. Pravda je, že např. skutečně nefunguje zmíněná myš u čtení mailů.
NAteLogan: Hodíš nějakej koment k těm 30%? Double Agenta považuju za zdaleka nejlepší díl série (conviction jsem nehrál a ani mě neláká), takže mě překvapuje, že se to někomu může až tak nelíbit:).
Na CRT televizi se neokradas o 60%, ale o 100% zazitku ;)
Jako metrova obrazovka neni zapotrebi (samozrejme je to plus), ale HD rozliseni je proste nutnost. Osobne vetsinu casu hraju misto na televizi na 24" Full HD monitoru a vypada to nadherne. Je to investice jen za cca 5 tisic a bude ti slouzit jak k PS3, tak ke starymu PC (ja k nemu mam pripojeny 8 let stary PCcko :))
Jinak sry za dalsi OT.
Jako metrova obrazovka neni zapotrebi (samozrejme je to plus), ale HD rozliseni je proste nutnost. Osobne vetsinu casu hraju misto na televizi na 24" Full HD monitoru a vypada to nadherne. Je to investice jen za cca 5 tisic a bude ti slouzit jak k PS3, tak ke starymu PC (ja k nemu mam pripojeny 8 let stary PCcko :))
Jinak sry za dalsi OT.
jooo problem s TV resim uz 2 roky, jinak k tem 13ti hram bych mel PS3 uz hoodne davno :D kdyz uz jsem vymyslel TV do meho pokoje, mati souhlasila, ze prispeje na velkou do obyvatku, ted zas nema prachy...takze takova bezvychodna situace :D ale rekl sem si, jak to nevyresim letos behem prazdnin, tak to nema cenu a nikdy si to nekoupim...
noo zase na malem nekvalitnim monitoru/tv to nema smysl a okradas se minimalne o 60% zazitku, proste obraz aspon kolem metru a to uz je to prave vzruso :)
noo zase na malem nekvalitnim monitoru/tv to nema smysl a okradas se minimalne o 60% zazitku, proste obraz aspon kolem metru a to uz je to prave vzruso :)
Heavy Rain nebo God of War bych si taky vychutnal, ale narazil jsem na problém s TV. novou kupovat nechci, jinou nemám a na monitoru nemám HDMI. pro obyč. monitor bych potřeboval snad 4 redukce, aby mi fungoval obraz i zvuk...