Herní výzva 2019 - číslo 6 Severní vítr - Finsko
Plošinovka Outland je založena na jednoduchém principu, kdy vaše postava po získání síly dobra a zla může měnit svou barvu, podle těchto dvou sil. Tyto síly se používají k překonávání pastí, otevírání dveří a souboji s nepřáteli. A to je asi to největší plus této hry, kdy vaši nepřátele a pasti mají vždy buď modrou nebo červenou barvu a vy si musíte přepnout na barvu opačnou, abyste je buď porazili v případě nepřátel anebo na barvu stejnou, aby vás pasti nezranili. Princip je to vcelku jednoduchý a v některých momentech dá docela zabrat.
Příběh hry je jednoduchým klišé, kdy vy jste ti vyvolení, kteří jsou obdařeni silou a musí zastavit zlo. Žádná originalita, ale bohatě postačí, a při průchodu, ani nemusíte příběh příliš vnímat. Ten je stejně rozvíjen pouze v určitých bodech po překonání bossů.
Bossové jsou různí a na každého platí trochu jiná strategie. A oproti normálním úrovním, které mě postupně přestávali bavit, a snažil jsem se je probíhat, co nejrychleji, mě bossové vždy hru zpestřili a donutili mě v ní pokračovat dále a těšit se na další.
Plošinovka Outland je založena na jednoduchém principu, kdy vaše postava po získání síly dobra a zla může měnit svou barvu, podle těchto dvou sil. Tyto síly se používají k překonávání pastí, otevírání dveří a souboji s nepřáteli. A to je asi to největší plus této hry, kdy vaši nepřátele a pasti mají vždy buď modrou nebo červenou barvu a vy si musíte přepnout na barvu opačnou, abyste je buď porazili v případě nepřátel anebo na barvu stejnou, aby vás pasti nezranili. Princip je to vcelku jednoduchý a v některých momentech dá docela zabrat.
Příběh hry je jednoduchým klišé, kdy vy jste ti vyvolení, kteří jsou obdařeni silou a musí zastavit zlo. Žádná originalita, ale bohatě postačí, a při průchodu, ani nemusíte příběh příliš vnímat. Ten je stejně rozvíjen pouze v určitých bodech po překonání bossů.
Bossové jsou různí a na každého platí trochu jiná strategie. A oproti normálním úrovním, které mě postupně přestávali bavit, a snažil jsem se je probíhat, co nejrychleji, mě bossové vždy hru zpestřili a donutili mě v ní pokračovat dále a těšit se na další.
Pro: Změna barev postavy pro překonání nepřátel a pastí, bossové
Proti: Příběh, stereotypnost úrovní