Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Torchlight

  • PC 55
Tak tohle bylo slabé...
Představte si Diablo v hávu Warcraft III: Reign of Chaos. To zní dobře! ...ale:
Základní příběhovou linku jsem prošel na posezení za necelé čtyři hodiny a to jsem splnil i většinu vedlejších úkolů. Říkám vedlejších, ale ono vlastně ani není pořádně kam zabloudit nebo odbočit z cesty, takže bych to nazval třeba jako "nepovinné úkoly nacházející se po cestě ke konci hry náhodně generovanými podzemními lokacemi". Dále, zhruba ve třetím podzemním levelu (z celkového počtu 35) jsem se začal nudit, a to jsem ještě ani zcela nevěděl, které tlačítko v akčním menu hrdiny k čemu slouží. A nepotřeboval jsem to zjišťovat. Je to prostě kopírka Diabla bez jakékoliv špetky inovace. Dokonce vám na pozadí hraje i diablovská hudba.
Zadávky úkolů a dialogy s NPC postavami jsem nečetl/nepřekládal, nebylo to prostě třeba a upřímně, s tak stupidním a ohraným příběhem jsem vlastně ani nic číst nechtěl.
K dispozici je vám jeden ze tří pomocníků: kočka, pes nebo (zřejmě) kuna. Fajn. Ze začátku jsou tato zvířata příliš slabá a nezpůsobují protivníkům téměř žádná zranění. Ke konci zase zranění způsobují, a to celkem solidní, ale zase neustále umírají, jelikož se velmi často připletou do velkého chumlu nepřátel. Tak, alespoň je můžete vyslat do města prodat vaše nadbytečné věci v inventáři. Stejně tam ale sami zamíříte asi o půl minuty později pomocí portálu, jelikož si budete potřebovat dokoupit nějaké ty lektvary, což už váš šikovný asistent nezvládne. Jen prodat, vyúčtovat, vrátit peníze, něco koupit už ne..
Nabídka zbraní, brnění a všemožných předmětů, které po dobu hry mimochodem padají v hojném počtu, je celkem pestrá a velká část z nich se dá i vylepšovat pomocí různých druhů drahých kamenů (nečekaně). Já jsem za celou dobu v inventáři svého hrdiny vyměnil části brnění a zbraně nanejvýš dvakrát. Opět, stačilo to, nebylo třeba si zbytečně pročítat, že tento palcát dává například +1 zranění bleskem, když vám na projití hry postačí základní mečík.
Abych jen nehanil, po dokončení hlavní příběhové linie je zde možnost dále pokračovat v levelování své postavy v nekonečném, náhodně generovaném dungeonu. Netuším, proč bych toto dělal, ale pro někoho to může být výzva nebo dokonce zábava.
Hodnotím jako průměr/velmi lehký nadprůměr, ty čtyři hodinky, než skončil příběh, jsem se vlastně chvílemi i docela bavil. Finální boss byl ale opět strašný, nudný a absolutně neoriginální. Při zdlouhávem klikání na myš jsem si stihl zároveň i sníst večeři a vypít kávu a pořád nebyl konec. Druhý díl očekávám lepší..

Pro: vylepšování předmětů, zbraně, kouzla, bitevní kuna

Proti: délka hry, originalita "nula", nudný příběh, zvířecí pomocníci

+28