Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Endless Legend: Tempest

  • PC 85
Tempest vskutku pěkně přiloží víc toho, co již máme na EL rádi. Moře byla doposud jen překážkou pro útoky na sousedy, ale zároveň místa klidu, kde vaši flotilu nemohlo nic napadnout. To se v Tempest mění.

Moře se rozbouří a budou zmítána divokým počasím. Vaše bárky se suchozemskými vojáky mohou napadnout piráti nebo i obrovská krakenovitá stvůra nebo válečné lodě ostatních národů. Zároveň však jsou moře plná památek na staré pokusy Endless v podobě výzkumných stanic, na kterých žijí Fomořané a pokud si je podrobíte, budou vás zásobovat různými surovinami. Moře se také obohatí o zašlé památky, které můžete, stejně jako na souši, zkoumat a nalézat různé skvosty.

A pokud chcete moře učinit definitivně nebezpečné, přidáte ještě Morgawr. Tvory, kteří si jsou vědomi toho, že byli jen pokusy Endless, uprchli z podmořských laboratoří a chtějí se světu nahoře mstít. Jejich zvláštností je, že mají sdílené vědomí, které je tak mocné, že mohou ovládnout mysli slabších bytostí (menších frakcí v EL). Ale tím si jen vyrovnávají svou slabost na souši, pro ně nepřátelském prostředí. Zase jsou jedinou frakcí, která má vlastní mořskou jednotku.

To je asi jediné, co mě na Tempest mrzí. Endless Legend pro mě znamená velkou rozdílnost národů, příběhů, designu i hratelnosti a bohužel na moři mají tuto jedinečnost zachovanou pouze Morgawr a ostatní používají stejné lodě. Mohou je naštěstí, stejně jako suchozemské jednotky, vylepšovat a tím si vytvořit vlastní specializované lodě, ale nevidíme zde takovou různorodost jako v případě souše.

A poslední osobní zášť je obrovský hladový kraken, který mi potopil tolik flotil, že ho nenávidím.

Pro: Fomorians, Morgawr

Proti: velký kraken, všichni mají stejné lodě

+6