Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Michal Chalupka • 25 let • student - ČZU: Fakulta životního prostředí • Bor (ČR - kraj Karlovarský)

Komentář

Přejít na komentáře

Torchlight

  • PC 60
Herní výzva 2021 - bod č. 5 Pořádný pařan

Torchlight se mi vždycky líbil po grafické stránce a už dlouho jsem nehrál žádnou takovou rubačku ve stylu Diabla. V rámci herní výzvy jsem se tedy rozhodl projít tuto hru z důvodu, že už ji mám několik let nainstalovanou a zatím jsem se k ní nedokopal.

Poprvé v životě jsem si zvolil ve výběru postavy mága, ještě nikdy jsem to v žádné hře (snad) nezkoušel. Většinou jsem si vybíral buď střelce nebo válečníka, ale rozhodl jsem se udělat výjimku, abych si hru zpestřil. Volba to nebyla špatná a hrálo se mi s postavou mága velmi dobře. Nejvíce jsem si oblíbil vyvolávání poskoků, konkrétně dvou robotů (jeden na boj na blízko, druhý na dálku) a ti na sebe nalákali nepřátele a já je z dálky odstřeloval. Z kouzel na dálku jsem zůstal u základních embrových střel, které byly po vylepšení na maximum silnější, než moje primární kouzelnická hůlka.

Dobrým společníkem byl i můj pejsek, který byl vhodný na odkládání nepotřebných věcí a dal se přímo z dungeonu poslat do města, aby nasbírané přebytečné věci prodal.

Vývojáři se snažili často měnit prostředí, což je velmi dobré a lokace by tak neměly upadat do stereotypu. Ovšem problémem je, že jsou nezáživné a často se opakují. Vrcholem je například část, kdy jsem třikrát za sebou začínal z naprosto stejné lokace, která se změnila, až někdy po půlce mapy. Trikem vývojářů jak si usnadnit práci bylo i otočení dungeonu, kdy jste ho probíhali opačně, než v předchozím patře.

Dalším negativem jsou téměř chybějící vedlejší úkoly, které se týkají pouze vaší výpravy (dones mi tenhle typ emberu, zabij tohohle minibosse na tomto patře). Jedinou změnou byly úkoly, kdy jste byly teleportováni do speciálního menšího dungeonu, který měl vždy dvě patra. Bohužel zde chybí nějaké vedlejší questy, které by měly nějaký vedlejší příběh, který by se vztahoval například k historii města, ve kterém se nacházíte.

Moje herní doba byla 15 hodin a 4 minuty, takže jsem se do tohoto bodu výzvy vešel o chloupek. I přesto bych mohl pokračovat dále téměř nekonečným druhým dungeonem, ale to by mě hra musela více bavit a ne spíš nudit.

Pro: Hra za mága, vyvolávání poskoků, zvířátko s inventářem + možnost posílat ho na prodej věcí do města

Proti: Stereotypní dungeony, téměř chybějící vedlejší úkoly

+17