@
Kwoky (12.05.2019 14:45):
@
Gordon (12.05.2019 15:20):
rád bych Vám připomněl, že to byla série Need For Speed, respektive díl IV alias NFS High Stakes ve kterém se poprvé PC hráčům představil pokus o solidní single player kampaň alá (v té době všemi) nedostižný vzor Gran Turismo. Je nepochybné, podle toho co píšete že NFS Porsche tu kampaň značně vylepšilo po vzoru tehdejší konzolové konkurence.
Tak či onak, jsem tím chtěl především říci, že pokud nějaký automobilový simulátor (simkáda, rozuměj vyvážený mix mezi opravdovým simulátorem a arkádou) má
"dokonalou"kampaň tak je to Gran Turismo 6 (a většina z předcházejících dílů) a Forza Motorsport na 100% od 6 dílu (a veteráni by určitě řekli že i předcházející díly stály za to).
Na rovinu, já zatím kampaň ve Forza Motorsport 6 a 7 takřka nehrál ale z toho co jsem četl v recenzích a různých reviews jsem pochopil, že to vše co Gordon popisuje oba konzoloví konkurenti dávno mají a obvykle to umí lépe. Jsem si jistý, že na PC s Forza Motorsport 7 chybu neuděláš. Děkuj Microsoftu za program Play Anywhere, v opačném případě bys musel kupovat konzoli.
V tomto ohledu PC závodní hry mají stále co dohánět.
Když už se tady bavíme o závodech, tak nedávno, no respektive už nějakou dobu jak čtu recenze, respektive komentáře pod Dirt Rally, Dirt 4, Dirt Rally 2 a obecně o hrách od Codemasters, jak jsou Dirt Rally realistické, tak zlé jazyky říkají, že Dirt Rally/2 jen vypadají jako realistické (tedy jsou stejná simkáda jako GT a FM série) ale na rozdíl od Richard Burns Rally ve skutečnosti nic moc z fyzikálního hlediska nesimulují.
Těžko říct kde je pravda, protože tohle jsem slyšel také v případě leteckého simulátoru DCS World a Falcon BMS 4.xx jak jsou v DCS World skvělé letové modely nikoliv jen letadel ale i všech Air to Air a Air to Ground zbraní a pak člověk zahlédne/zaslechne jak lze v DCS World (jinak ultra-realistickém leteckém simulátoru) vymanévrovat AIM-120 AMRAAM baren roll manévrem (to šlo kdysi aplikovat i v DID EF-2000 na střední obtížnost a také v DID F-22 TAW, opět ale jen na střední obtížnost) a přitom ve Falcon BMS 4.xx to není možné. AMRAAM zde rovná se zásah (tedy pokud to člověk neotočí o 180 stupňů a neletí od vystřelené střely as max as is possible až střela ztratí energii a spadne/bouchne), což vlastně potvrzují i oficiální statistiky z reálných konfliktů.