@
mrazikcomp (25.09.2019 11:05): On ten dnešní způsob distribuce her je jedna velká zoufalost. Všechny ty placené i bezplatné doplňky, DLC, mikrotransakce, kredity do her a podobné, jsou jen ubohé praktiky, jak z hráče/zákazníka vytáhnout ještě více peněz. Nejen, že je to při cenách, za kterou jdou dnes hry do prodeje (navíc mnohdy ve stavu, kdy si připadáte jako neplacený betatester), opravdu drzost, nýbrž i navýsost otravné. Kdo má pořád sledovat, co nového ke hře vyšlo, zda onen obsah náhodou nemá nějak omezenou platnost, zda už daný doplňek mám, nebo ne, či obecně zjišťovat, která verze hry (z těch několika, které dost často současně vychází) co konkrétního obsahuje. Dříve vyšla kompletní, zpravidla plně odladěná hra, u některých žánrů po delším čase maximálně nějaký ten datadisk a to bylo vše. Přehlednost a pohoda. Dnes je to jeden velký chaos a vyznat se v tom všem vyžaduje mnohdy opravdu mimořádné úsilí. A je v podstatě jedno, zda člověk kupuje hry v elektronické podobě, či na fyzickém nosiči. Jednak se dnes, v případě PC her dost často kupuje jen holá krabice se Steam kódem a pokud už je náhodou obsah na přiloženém DVD, stejně se musí přes Steam aktivovat. A co hůř, pokud si člověk nepočká mnoho měsíců od vydání na různé Ultimate, Complete, GOTY a další ucelené edice, má polovinu obsahu na disku a druhou půlku postahovanou porůznu z netu. Prostě maglajz jak má být. :c( Ano, v tomto se opravdu prodej her s prodejem aut rozhodně srovnávat nedá (zatím a naštěstí...). :c))