@ripper (10.02.2023 15:50): Ten článek hezky ukazuje jen to, že se autor rád poslouchá. 7 totiž je průměrná hra, pokud počítáme hry, o které je spousta lidí ochotno opřít si kolo. Hodnocení je totiž komplexní, a pokud je 10 p=erfektní hra s minimem bugů, pak 0 musí být hra, která nejde v podstatě spustit. Jak vyjimečně správně nakousl (ale nedotáhnul) linkovaný komentář, her je tolik, že pro mainstreamového hráče je důležité vychytat best of the best. Pro ostatní hry už je třeba mít konkrétní důvod proč po nich šáhnout.
To částečně řeší přidání fialové, ale pokud by to tak mělo být, pak bych se klonil mít ji rezervovanou pouze pro 90+ hry protože jsou stěžejní. Naproti tomu @ripper (10.02.2023 16:51): redukce škály vytváří zbytečnou nivelizaci.
edit: V podstatě souhlas s tím co mezitím napsal @Charllize (10.02.2023 17:16):
@ripper (10.02.2023 17:01): Tohle je čistá spekulace. Pokud je hodnoceních větší počet, tak bych čekal nějaké normální rozložení, kdy vyloženě ustřelených hodnocení je jen několik málo a rozhodně né "výrazně více". Ano máš pravdu, že "nad" je méně prostoru než "pod" ale takový vliv to nemá. Navíc máme na DH váhu hlasu ovlivněnou počtem bodů, tedy ustřelené hodnoty, ktere jsou často dílem pochybných účtu mají menší vliv ;)
To částečně řeší přidání fialové, ale pokud by to tak mělo být, pak bych se klonil mít ji rezervovanou pouze pro 90+ hry protože jsou stěžejní. Naproti tomu @ripper (10.02.2023 16:51): redukce škály vytváří zbytečnou nivelizaci.
edit: V podstatě souhlas s tím co mezitím napsal @Charllize (10.02.2023 17:16):
@ripper (10.02.2023 17:01): Tohle je čistá spekulace. Pokud je hodnoceních větší počet, tak bych čekal nějaké normální rozložení, kdy vyloženě ustřelených hodnocení je jen několik málo a rozhodně né "výrazně více". Ano máš pravdu, že "nad" je méně prostoru než "pod" ale takový vliv to nemá. Navíc máme na DH váhu hlasu ovlivněnou počtem bodů, tedy ustřelené hodnoty, ktere jsou často dílem pochybných účtu mají menší vliv ;)