Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Invisible, Inc.

12.05.2015
19.04.2016
06.10.2016
15.06.2020
kompatibilní
69
18 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Od tvůrců Shank, Mark of the Ninja nebo Don't Starve přichází taktická stealth strategie.

Ovládáte elitní špióny, kteří mají za úkol infiltrovat mocné korporace za účelem získání inkriminujících dat či většího obnosu peněz. Musíte přemýšlet dopředu a naučit se trpělivosti, protože každý nesprávný pohyb vašeho agenta může být také jeho poslední. Ve hře totiž funguje permanentní smrt, jakmile dojde ke smrti agenta, zemře už nadobro a nebude šance ho jakkoliv oživit. Díky jednoduchým RPG prvkům si své tichošlápky můžete rovněž vylepšovat k obrazu svému a každá smrt tak pro vás bude o to bolestnější.

Ku pomoci vám budou různé technické vychytávky, kterými můžete své špióny vybavit, a které vám trochu usnadní průchod hrou v náhodně generovaných mapách. Mise i přesto nabízí dostatečnou výzvu, kde vám k jejich zdárnému dokončení nepomůže vše vystřílet, ale mít dostatečné informace, protože právě ve vědomosti je síla.


Poslední diskuzní příspěvek

@BINGMAN (komentář): Fajn, že jsi napsal komentář. Hra si to zaslouží! Já bych už z hlavy nic nedal. Jen si pamatuji, že jsem měl oblíbené hrdiny a přes ně nejel vlak.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 75
Výborná stealth tahová strategie, kde nejvíce bojujete s časem. V misích se každé kolo zvýší úroveň alarmu, ale přímá konfrontace zde pro vás znamená většinou smrt, takže se snažíte celou dobu udržet ve stínech. Hra tak nabourává zavedené stealth postupy, kdy vás nutí spíš riskovat a jednat a ne jen čekat na vhodnou příležitost, jak je často ve stealth hrách zvykem. Také do finální konfrontace stihnete splnit jen několik misí, takže si své agenty nemůžete vylepšovat do aleluja, ale musíte si pečlivě vybírat.

Hra však umí být mírně stereotypní. Po čase zjistíte, že od první mise používáte vždy tu stejnou taktiku a předměty, protože zkoušet něco jiného je úplně zbytečné, či to hra vyloženě trestá. Jako trestá kupříkladu zabíjení nepřátel, místo prostého omračování.

Shrnutí:
Tahovek podobného ražení moc není a Invisible, Inc. je k tomu ještě tahovkou zábavnou, leč po čase trochu stereotypní. Bez DLC hru však dohrajete do cca dvou hodin, takže vám to začne vadit až při několikátém průchodu.

Ad Contingency Plan: DLC hru značně prodlužuje, což ještě více zvýrazní mou předchozí výtku, ale jinak nepřídává nic, co by hru radikálně vylepšovalo/měnilo. Noví nepřátele jsou fajn, vyšší obtížnost jsem nezaznamenal, side úkoly spíš v misích zdržují, noví agenti mohou zvýšit znovu hratelnost (ale k čemu mi je agent, který dostává bonusy za zabití, když se zabíjení moc nevyplácí?).

1. bod herní výzvy 2021 (hardcore)
+24