Traduje se, že vývojáři z Pine Studio jednoho dne za úplňku v temném kumbále své pokoutné firmy uspořádali rituál, při kterém se chtěli upsat ďáblu ve snaze vytvořit skvělou hru. Dodnes nikdo kromě nich neví, jak to přesně bylo, nicméně 6. 6. 2016, tedy v symbolický den 6.6.6, uvedli na trh demo ďábelské hry Seum: Speedrunners from Hell.
Hra se dá označit za potomka krvelačného Quake III, jelikož spojuje jak podobný vzhled, ďábelskou tematiku, tak i svižný pohyb, o který tu jde především. Celý koncept je totiž založený na tzv. "speedrunu", tedy zvládnutí herních levelů v co nejkratším čase, který tak do hry přináší adrenalinový prvek. Aby toho nebylo málo, jednotlivé sekce jsou poté protkané řadou překážek se stále se zvyšující obtížností a hráč získává různé možnosti, jak dané překážky obejít.
Jelikož správný speedrun vyžaduje i kompetitivní element, tak hráč ihned po doběhnutí do cíle vidí, jak si vede oproti ostatním hráčům z celého světa. To vše zpestřuje pekelné prostředí, metalová hudba, hlášky, gesta, achievementy a v neposlední řadě i skryté úkoly v podobě získání piva.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne