The Crow 's Eye je hororovo ladená adventúra s logickými hádankami, postavená na engine Unity.
Ovládate v nej mladého muža, ktorý sa v roku 1966 zmätený preberá na opustenej lekárskej univerzite v Crowswoode. Tu sa ocitol nedobrovoľne v rámci lekárskeho experimentu a jeho prvoradou úlohou je nájsť cestu von. K tomu však bude musieť preskúmať svoj vzťah k opustenej univerzite a odhaliť, kto stojí za záhadnými a nikdy neobjasnenými zmiznutiami študentov, ktoré sa udali ešte v roku 1947. Príbeh je vysvetľovaný hlavne prostredníctvom dokumentov a nahrávok, ktoré popisujú skúsenosti policajtov a profesorov zapojených v sérii záhadných zmiznutí.
Hra obsahuje aj inventár, v ktorom sa dajú kombinovať predmety a vďaka tomu si tak môžete zhotoviť sadu na liečenie, či vytvoriť šperhák. Herná náplň pozostáva z otvárania rôznych šuplíkov, dverí, čítania dokumentov a nutnosti osvetľovať večné prítmie. Prítomná je aj fyzikálna manipulácia s predmetmi.
Dokonalejším příkladem průměru jsou už snad jen poslední příspěvky Ridleyho Scotta ve Vetřelčí sáze - španělští tvůrci vsadili na ponurou atmosféru proloženou logickými hádankami á la Amnesia, ale mimo vrzání dveří se budete obávat pouze častých technických bugů. Vše, co The Crow's Eye může nabídnout, je přinejlepším průměrné:
1) odkrývání střípků příběhu o několika zmizelých studentů před téměř dvaceti lety okořeněný všude se povalujícími zvukovými a textovými záznamy společně se šíleným záporákem s tak protivným hlasem, že byste raději hlasovali pro aktuální song od Kryštofů jako adepta na novou českou hymnu,
2) logické hádanky s trochou té fyziky v podobě hmotnosti krychlí, které se nestydatě opakují a přejí se dříve než situace kolem Stramaccioniho ve Spartě,
3) grafické zpracování jdoucí ruku v ruce s bugy, ať už grafickými v podobě problikávání zaprášených oken či zhasínání světel v určité vzdálenosti, nebo technickými, kdy se zaseknete za překážkou a jediným východiskem je znovunahrání pozice,
4) sbírání a výroba předmětů je vcelku výsměch, když si vyrobíte jen tři předměty za celou hru a ani to úplně nemusíte,
5) a v neposlední řadě atmosféra, na které měla celá hra stavět, je narušena již po úvodních 30 minutách hry, kdy Vám dojde, že větší strach máte i z ukliknutí se k restartování počítače po nainstalované aktualizaci.
1) odkrývání střípků příběhu o několika zmizelých studentů před téměř dvaceti lety okořeněný všude se povalujícími zvukovými a textovými záznamy společně se šíleným záporákem s tak protivným hlasem, že byste raději hlasovali pro aktuální song od Kryštofů jako adepta na novou českou hymnu,
2) logické hádanky s trochou té fyziky v podobě hmotnosti krychlí, které se nestydatě opakují a přejí se dříve než situace kolem Stramaccioniho ve Spartě,
3) grafické zpracování jdoucí ruku v ruce s bugy, ať už grafickými v podobě problikávání zaprášených oken či zhasínání světel v určité vzdálenosti, nebo technickými, kdy se zaseknete za překážkou a jediným východiskem je znovunahrání pozice,
4) sbírání a výroba předmětů je vcelku výsměch, když si vyrobíte jen tři předměty za celou hru a ani to úplně nemusíte,
5) a v neposlední řadě atmosféra, na které měla celá hra stavět, je narušena již po úvodních 30 minutách hry, kdy Vám dojde, že větší strach máte i z ukliknutí se k restartování počítače po nainstalované aktualizaci.
Pro: Krátké, pasáž ve stokách
Proti: Průměr skrz naskrz