Vypravěčská linie hororové adventury Vermination od Daniëla Weldinka (Whiskers) začíná probuzením se hlavního hrdiny bez paměti v neznámé rezidenci, jež je pozůstatkem zašlé slávy rodiny, která byla kdysi značně zámožná. Hráč prozatím netuší, kým onen muž je, ani jak se na takové místo dostal.
Vpravo jedny zavřené dveře, vlevo dvoje. Ve vzduchu se vznáší cosi zlověstného, cítíme podivné chvění, velmi blízké pocitu hrůzy. Lezavé chuchvalce tmy a zimy na zátylku nás nutí jít kupředu a postupně odhalovat zdejší tajemství, které se dům snaží mermomocí pohřbít.
Hororová jednohubka s poměrně povedenou atmosférou, dost možná inspirována Lone Survivorem. Celková herní doba tak půl hodiny. Hratelnost příjemná, hra odsýpá, výraznější záseky nečekejte. Ovládání dle očekávání primitivní (doprava, doleva, nahoru, dolů plus sem tam nějaké to X a Z). Zvukové efekty základní, ale dostačující ke vtažení do děje. Jen ta pointa, kterou bych shrnul jedním slovem - deratizace, mi tedy zkazila dojem. geneticky upravená krysa, jupí
Pro: Atmosféra a hratelnost
Proti: Stupidní pointa (věc diskuse)