Shattered Steel je simulátorem obrovského bojového robota. Hráč plní v roli žoldáka mise na těch nejrůznějších planetách a poté čelí invazi biomechanoidů. Příběh je propracovaný, stejně jako popisky zbraní, mechů apod. Těch je, společně s dalším vybavením, k dispozici spousta.
Dalším zajímavým prvkem, který zpestřuje hru, je správa energie, která se dá libovolně "přesouvat". Máte totiž jen jeden generátor, který dodává energii štítům, motorům a zbraním, přičemž ne všechny ji potřebují (kulomety, raketomety...). Takže můžete dát například více energie do štítů a ty se vám dobíjejí rychleji. Nebo ji dáte do motorů a můžete rychle zmizet z bitvy, která se nevyvíjí nejlépe.
Původně se plánoval i datadisk a druhý díl. Bohužel hra zapadla mezi známější konkurenci typu EarthSiege a MechWarrior a z plánů nakonec sešlo.
@Malignus (04.02.2014 13:13): Díky za informaci, já jsem dohrál Shattered Steel do nějaké osmé nebo desáté mise, pak mě udolala kombinace laser/missile hit bugů. Ale hra se mi líbila (není tolik náročná na ovládání, takže funguje IMHO jako ideální vstup do světa robotických simulátorů), velmi rád bych jí dal někdy znovu šanci. S padáním misí jsem měl tuším také problém a nainstalovat hru korektně z CD nebylo jednoduché.
Tak teď už tu narážku na "Obchodníky ..." chápu. Úpadek národních států a vzestup moci (mega)korporací je samozřejmě jedno ze stěžejních témat cyberpunku, ale to už je na jinou debatu (pokud Tě toto téma zajímá, začal bych Neuromancerem).
Tak teď už tu narážku na "Obchodníky ..." chápu. Úpadek národních států a vzestup moci (mega)korporací je samozřejmě jedno ze stěžejních témat cyberpunku, ale to už je na jinou debatu (pokud Tě toto téma zajímá, začal bych Neuromancerem).
Pro: Hratelnost, grafika, hudba, náplň misí.
Proti: Dnes už jistá zataralost, na některých strojích problémy se spuštěním či chodem hry.