Závodní hra s legendárními Hot Wheels autíčky. Těch hra nabízí při vydání více než šedesát a hráč si je musí postupně odemknout. Samotné tratě jsou založené na předloze a na hráče tak čekají ostré začátky i šílené loopingy. Hratelnost je založená na budování pořádné rychlosti a precizním driftování.
Devizou hry je i editor vlastních tratí, které lze následně sdílet s komunitou. Své schopnosti si hráči mohou poměřit jak v online multiplayeru až pro 12 závodníků, tak v lokálním split-screenu.
Hmm, tak já dycky nadával na Milestone kvuli tomu, jak dělaj grafiku wéercéčkovejch her (tak, že se to mně nelíbí, prostě jinak, než jiní) a ejhle, kvuli Hot Wheels asi muj nekompromisní postoj na Milestone přehodnotim. O co jde? Dokud vycházely WRC hry pod Milestone, nadával jsem na plynulost grafiky hry, 60fps mi je málo a při 100fps to byla horší škubatůra, než při 60! (ano, bylo to tak, nedává to smysl a netušim, jak to dokázali). Jenže když jsem pořídil monitor, co uměl víc jak 100Hz, ukázalo se, že šikulové z Milestone to "vymakali" tak, že při 100Hz (=100fps) se to nechutně škube, ale! při 60Hz (=60fps) je to koukatelný líp než při stovce a nově jsem mohl hrát při 120Hz (120fps) a tam už je to perfektní! No a Hot Wheels i přesto, že je od Milestone, tak jede krásně plynule při 100Hz (=100fps). Z toho mi nějak vychází, že šikulové přes grafiku se odstěhovali od Milestone ke Kylotonnu, páč WRCéčka od Kylotonnu teď taky frčí s vychytávkou: 100Hz škubatůra + 60Hz použitelný (lepší než 100) + 120Hz perfektní plynulost... což je sice náročnější na HW v PC, ale to asi nebude problém, dnešní PC hráči už nepaří na ničem horším, než RTX řada čtyři-něco, popř. áemdéčkovej ekvivalent.
Pro: Slušný jízdní model; náročné závodění pro trpělivé fandy autodráh; tratě a autička jako z předlohy; editor tratí (byť mě osobně podobné prvky nebaví)
Proti: Mdlý obsah a herní módy; způsob distribuce obsahu; nevyvážená obtížnost; repetitivní prostředí