Sedmá sezóna SnowRunner přináší jednu herní mapu Burning Mill, situovanou do Tennessee, USA. Hráč bude muset postupně obnovit infrastrukturu závodních okruhů a na opravených úsecích svádět závody s časem nebo vyzvat spoluhráče v rámci kooperace. S rozlohou 4 km² přináší herní oblast zrádné bažiny, divoké řeky nebo uzavřený kamenný důl.
Dále update přináší i next-gen vylepšení, díky kterému si majitelé nejnovějších konzolí užijí rozlišení 4K a plynulých 60 snímků za sekundu, spolu s vylepšenou grafikou nebo rychlejšími časy načítání. Podporována je i haptická odezva ovladače DualSense pro PS5. Nintendo Switch získal podporu crossplay a už tak nic nebrání kooperativnímu hraní mezi hráči všech platforem.
Ke zdolávání náročných výzev přibyly do vozového parku dva nové stroje, lehký průzkumník Gor BY-4 a závodní náklaďák v dakarském stylu – Sprinter 43-19. Obě vozidla přicházejí s jedinečným skinem se závodní tematikou a rozsáhlými možnostmi přizpůsobení.
Recenze na Steamu jsou k sedmé sezóně veskrze negativní a ten důvod je celkem prostý. K dispozici je pouze jedna mapa, s námětem offroad závodění. Mise obsahují především zprovoznění servisních a čerpacích středisek, recovery zapomenutých strojů na tratích a nekonečné vláčení paliva do generátoru, pro výrobu materiálu na opravu závodní infrastruktury.
Dosud hra nabízela časovky a výzvy pouze v rámci volitelných vedlejšáků, tady už je nutno pro další postup kampaní absolvovat povinně jednotlivé závody a jestli Snowrunner a jeho fyzikální engine něco neumí, je to rychlá jízda po čemkoli. A to ani nové závodní vozidla nedostanu předem, ale musím první závody odjezdit se svými těžkotonážními dříči nebo scouty. To dává smysl!
Dakar speciál Sprinter je k dispozici až na konci první fáze. Ta se soustředí na zprovoznění závodní tratě a lehčí závody na okruhu, pro které by byl Sprinter ideální. Zůstává tak zoufale nevyužit, protože v dalších dvou fázích už se závody přesouvají na šplhání po skalách a do bažin a tam je nepoužitelný.
Mapa není nijak unikátní a kromě hlavního stanového městečka s pódiem neobsahuje žádné zapamatování hodné místa. Nutno dodat, že engine hry na tak koncentrované assety není připraven a framerate mi klesal až ke 45fps.
Druhé nové vozítko je malá bugina Gor, nezajímavá a nikterak schopná, vhodná tak akorát na prodej. V rámci Hard Mode je hraní finančně náročné, odměny jsou malé, palivo drahé a celkově jsem na celé mapě jen prodělal. Protože dva nové stroje nejsou použitelné nikde jinde (sakra, oni nejsou použitelné ani tady), není důvod s touhle sezónou ztrácet čas.
Dosud hra nabízela časovky a výzvy pouze v rámci volitelných vedlejšáků, tady už je nutno pro další postup kampaní absolvovat povinně jednotlivé závody a jestli Snowrunner a jeho fyzikální engine něco neumí, je to rychlá jízda po čemkoli. A to ani nové závodní vozidla nedostanu předem, ale musím první závody odjezdit se svými těžkotonážními dříči nebo scouty. To dává smysl!
Dakar speciál Sprinter je k dispozici až na konci první fáze. Ta se soustředí na zprovoznění závodní tratě a lehčí závody na okruhu, pro které by byl Sprinter ideální. Zůstává tak zoufale nevyužit, protože v dalších dvou fázích už se závody přesouvají na šplhání po skalách a do bažin a tam je nepoužitelný.
Mapa není nijak unikátní a kromě hlavního stanového městečka s pódiem neobsahuje žádné zapamatování hodné místa. Nutno dodat, že engine hry na tak koncentrované assety není připraven a framerate mi klesal až ke 45fps.
Druhé nové vozítko je malá bugina Gor, nezajímavá a nikterak schopná, vhodná tak akorát na prodej. V rámci Hard Mode je hraní finančně náročné, odměny jsou malé, palivo drahé a celkově jsem na celé mapě jen prodělal. Protože dva nové stroje nejsou použitelné nikde jinde (sakra, oni nejsou použitelné ani tady), není důvod s touhle sezónou ztrácet čas.