High On Life je komediální first-person akce od Justina Roilanda, jednoho z tvůrců seriálu Rick and Morty, vytvořená společností Squanch Games. Hráčova postava ve hře je čerstvě vystudovaný středoškolák, který netuší co s životem a nemá žádné ambice. Jednoho dne však na zemi vtrhne mimozemský Kartel G3, který chce lidstvo použít jako drogu. Hráč tak musí s pomocí mluvících zbraní zachránit lidstvo.
Hráč je posílán na mise v různých biomech po celém vesmíru, kde má za úkol vyvraždit vybrané cíle a zabít bosse. K tomu používá Gatliany, živé mimozemské zbraně. Jsou čtyři a hráč je nejdříve musí zachránit. Každý z nich má tři režimy střelby - primární, alternativní a speciální. Gatliany mají také co říct k různým situacím ve hře a s jejich pomocí se také řeší hádanky a díky nim se lze dostat do dříve nedostupných oblastí. Hráč během hry získává nové schopnosti, vylepšení lze najít v truhlách či koupit v obchodě.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
High on Life... hra postavená na všudypřítomném humoru (či pokusu o něj) a přitom jsou to ty "vážnější" aspekty, které zaujaly nejvíc - vykreslení vztahu se sestrou, její hašteření a nakonec přátelství s Genem ex-Bounty Hunterem, název "High on Life", který je nejen metaforický, ale i doslovný, odhalení toho, co Kenny (první mluvící zbraň kterou hráč najde) udělal, a závěrečný zvrat (který byl předvídatelný, ale co).
Humor se příliš spoléhá na primitivní fuckování a Roilandův způsob mluvy občas poněkud leze na nervy (zvlášť když tak mluví i některé jiné postavy než Kenny), ale našlo se i spousta skutečně vtipných momentů, dokonce i těch založených na záchodovém humoru (jako třeba ten s doslovným použitím megazáchodu). Prolamování/neprolamování čtvrté stěny, např. když se jeden z bossů zeptá, kolik mám hodin ve Fortnite a Minecraftu, aby z mého způsobu boje vyvodil, že musím mít minimálně 90 hodin v Rocket League... k tomu odkazy na klasický souboj s Psycho Mantis v MGS1...obecně souboje s bossy jsou tu skvělé, každý má svoje unikum a nabízí slušnou výzvu.
Samotné herní mechaniky fungují výborně, gunplay se povedl a HoL dobře dávkuje nové zbraně a gadgety, takže hratelnost baví až do konce (A Lezduit ftw, kam se hrabe BFG9000 - doporučuju ho použít i úplně - úplně - na konci). Potěšila i možnost lehké explorace založená na hledání pokladů a možnosti nakupovat upgrady. Každá zbraň má svou vlastní osobnost a je plně nadabována pro všechny situace ve hře, takže můžete hrát hru s jednou zbraní a dostanete její dialogy, pak ji hrát znovu s jinou zbraní v ruce a dialogy budou odpovídat její osobnosti (a Sweezy byla prostě super, ale potěšil i JB Smoove z Curb your Enthusiasm). Dokonce jsou tu i nějaké secrets podle toho, jakou zbraň používáte, např. možnost předem odhalit identitu bosse Douglase.
Zmínku také zaslouží "elevator music" chill soundtrack, ke hře sedí a mému sluchu jakbysmet.
Pokud vznikne pokračování, budu u toho. I když doufám, že uberou na tom primitivnějším humoru. A přidají na RPG prvcích.
Humor se příliš spoléhá na primitivní fuckování a Roilandův způsob mluvy občas poněkud leze na nervy (zvlášť když tak mluví i některé jiné postavy než Kenny), ale našlo se i spousta skutečně vtipných momentů, dokonce i těch založených na záchodovém humoru (jako třeba ten s doslovným použitím megazáchodu). Prolamování/neprolamování čtvrté stěny, např. když se jeden z bossů zeptá, kolik mám hodin ve Fortnite a Minecraftu, aby z mého způsobu boje vyvodil, že musím mít minimálně 90 hodin v Rocket League... k tomu odkazy na klasický souboj s Psycho Mantis v MGS1...obecně souboje s bossy jsou tu skvělé, každý má svoje unikum a nabízí slušnou výzvu.
Samotné herní mechaniky fungují výborně, gunplay se povedl a HoL dobře dávkuje nové zbraně a gadgety, takže hratelnost baví až do konce (A Lezduit ftw, kam se hrabe BFG9000 - doporučuju ho použít i úplně - úplně - na konci). Potěšila i možnost lehké explorace založená na hledání pokladů a možnosti nakupovat upgrady. Každá zbraň má svou vlastní osobnost a je plně nadabována pro všechny situace ve hře, takže můžete hrát hru s jednou zbraní a dostanete její dialogy, pak ji hrát znovu s jinou zbraní v ruce a dialogy budou odpovídat její osobnosti (a Sweezy byla prostě super, ale potěšil i JB Smoove z Curb your Enthusiasm). Dokonce jsou tu i nějaké secrets podle toho, jakou zbraň používáte, např. možnost předem odhalit identitu bosse Douglase.
Zmínku také zaslouží "elevator music" chill soundtrack, ke hře sedí a mému sluchu jakbysmet.
Pokud vznikne pokračování, budu u toho. I když doufám, že uberou na tom primitivnějším humoru. A přidají na RPG prvcích.