Pokračování s podtitulem Brume navazuje bezprostředně na první díl a opět se odehrává v roce 1970 v zamrzlých částech severní Kanady. Hráči se zhostí postavy z minulého dílu, detektiva Carla Fauberta, jež se ocitá v oblasti Severního Québecu. Vyšetřovatel pátrá po přeživších mohutné laviny a zároveň musí objasnit původ podivné místní mlhy zvané Brume, jež oddělila sněhem zaváté hornické městečko od okolního světa.
Opět se jedná o explorativní adventuru z pohledu vlastních očí, která obsahuje drobné prvky survivalu a boje o přežití nejen s drsnou severskou přírodou. Hráč prozkoumává ospalé městečko i jeho okolí, cestuje pěšky, v loďce po jezeře nebo pomocí psího spřežení a pátrá po dokumentech, přeživších a informacích o zdejší záhadě. Zároveň se musí udržet naživu, hledat lékárničky, místa na zahřátí a hlídat si výdrž. Hra obsahuje i boj, jelikož postava kromě jiných nástrojů používá i zbraně, přičemž nábojů do nich je nedostatek.
Komu se (poměrně) líbil první díl a pokoukával po tom druhém (jako já), patrně Vás taky zklame výsledek.
Zaběhlý mechanismy hry jsou pryč. Odhalování identity běžných kanaďanů v zapadlé vesničce taky. Stejně tak cit pro detail. Celý se to snaží tvářit snad jako akční hra, ale právě akční pasáže téhle gamesce vůbec nesluší.
Nyní se v přímém pokračování náš Carl vydává nejprve do velmi neosobních pokojů Hamiltonovy vily - tam to ale ještě trochu ujde. Potom však následují události, které celou komorní atmosféru zcela pohřbí. Nejčastější činností ke konci už je jen nudný bloumání po koridoridovité mapě s neohrabaným psím spřežením a hledání svítích krystalů!
Za mě to dopadlo velmi zle a samotnej závěr to ještě dokáže zkazit.
60%
Zaběhlý mechanismy hry jsou pryč. Odhalování identity běžných kanaďanů v zapadlé vesničce taky. Stejně tak cit pro detail. Celý se to snaží tvářit snad jako akční hra, ale právě akční pasáže téhle gamesce vůbec nesluší.
Nyní se v přímém pokračování náš Carl vydává nejprve do velmi neosobních pokojů Hamiltonovy vily - tam to ale ještě trochu ujde. Potom však následují události, které celou komorní atmosféru zcela pohřbí. Nejčastější činností ke konci už je jen nudný bloumání po koridoridovité mapě s neohrabaným psím spřežením a hledání svítích krystalů!
Za mě to dopadlo velmi zle a samotnej závěr to ještě dokáže zkazit.
60%
Pro: Některý logický úkoly mi daly zabrat (control room), počasí :)
Proti: Akční pasáže, NPC a jejich hloupý úkoly, feeling hry, hledání krystalů, závěr hry.