Druhý díl plánované trilogie Darkness Within od tureckého studia Zoetrope Interactive, který znovu sází na hororovou atmosféru inspirovanou povídkami od H. P. Lovecrafta. Znovu se vžijete do role policejního detektiva Howarda E. Loreida, který v minulém díle skončil v blázinci Wellsmoth Mental Institutin. Na začátku pokračování Howard z blázince unikne a posléze nalezne dopis od neznámé osoby, která ho žádá, aby přijel do městečka Arkhamed, ve kterém se má dozvědět pravdu o jeho utrpení.
Největší změnou oproti předešlému dílu je umožnění volného pohybu do všech stran. Dále tvůrci do hry zakomponovali fyziku a řadu nových adventurních problémů s ní spojenou.
Jednička byla dobrá, ale tohle zatím teda působí spíš negativním dojmem...:/
Hlavně rozhovory, které jsou tak prvoplánové, až jsou spíš směšné...
A naprosto nechápu proč se obě hry odehrávají 2011-12, což byla v době vydání budoucnost, když tvůrci zřetelně chtějí aby se odehrávala tak někdy okolo 1920-30...
(a upřímně doufám, že když už mám používat baterku/lucernu, tak se už neobjeví lokace ve kterých už měsíce nikdo nebyl, ale stejně se tam pořád svítí.... nebo ještě líp hoří svíčka)
Hlavně rozhovory, které jsou tak prvoplánové, až jsou spíš směšné...
A naprosto nechápu proč se obě hry odehrávají 2011-12, což byla v době vydání budoucnost, když tvůrci zřetelně chtějí aby se odehrávala tak někdy okolo 1920-30...
(a upřímně doufám, že když už mám používat baterku/lucernu, tak se už neobjeví lokace ve kterých už měsíce nikdo nebyl, ale stejně se tam pořád svítí.... nebo ještě líp hoří svíčka)